eu sunt fericit ca imi vine cu bara de MCV ..si nu mai trebuie sa fac eu schimbari dupa ) SUPERCAR o sa le facem surori )
Livrarea Automobilului Nou
Collapse
X
-
Originally posted by iulian_visde asta te-am si intrebat sonykel daca mai poti pentru ca termenul dat tie e muuult prea mare si inexplicabil de ce atat de mare
sigpic
Comment
-
Sonykel vad ca nu te potolesti! Masina nu ti-o alegi din snopul de masini aduse la dealer. Cand ai dat comanda nu ti-au dat si seria caroseriei? Daca "nu", sa stii ca eu am stiut seria caroseriei de cand am facut comanda si din acest motiv nu m-am agitat foarte tare (desi eram foarte nerabdator, recunosc). Nu cred ca trebuie sa stai cu ochii in ograda dealerului sa vezi daca masina ta e acolo... ai rabdare... si mult
Comment
-
Pai... si mie la fel mi-a facut, doar cu exceptia faptului ca mi-a dat si seria caroseriei (pentru eventualitatea in care se intarzia mai mult de 14 zile fata de termenul prevazut, sa sun sau sa trimit mail la VC cu seria caroseriei). Cred ca poti sta linistit, dar ar fi bine ca Sonykel si tu sa dati o fuga la dealer si sa aruncati o vorba, asa la plesneala, privind seria caroseriei.
Comment
-
eu am tot ce v-am aratat mai sus serie caroserie cod vin .... de specificat ca pe masinile din curtea delarului in stanga pe bord sunt niste cartoane care scrie codul VIN si dupa alea daca deti acest cod po-ti sa-ti dai seama daca e masina ta sau nu ..)
Comment
-
Originally posted by iulian_visMie nu mi-au dat nicio serie de caroserie. Inca nu au trimis nici examplarul meu din contract, bon de comanda... nimic. Mi-a aratat pe calculator ca a facut comanda si raspunsul de la uzina si atat. Are ceva sau pot sta linistit?
Comment
-
lumeeeeeeeeee lumeeeeeeeeeeeee maine ma duc sa-mi iau golanelul
Azi m-au sunat sa-mi spuna ca maine dupa ora 15.30 sa fiu la ei sa-mi iau golanu!
Asta dupa ce, in prealabil, le-am trimis ieri un mail la vocea clientului in care am intrebat de masinutza si iata ce mi-au raspuns azi:
Buna ziua,
Stimate domnule S******,
Va multumim pentru increderea pe care ne-ati acordat-o apeland la
serviciile noastre.
Referitor la solcitarea dumneavoastra privind procesul de livrare a
autoturismului cu cod VIN UU1LSDEKH38555918, va comunicam faptul ca veti
fi contactat in cursul zilei de astazi de catre agent-ul autorizat
Dacia, SC RENT CAR SERVICE LITORAL SRL Constanta.
Ramanem deschisi in continuare pentru orice solicitari si sugestii in
legatura cu produsele si serviciile oferite de firma noastra. Ne puteti
contacta la adresa de e-email vocea.clientului@daciagroup.com sau
folosind formularul de contact de pe site-ul www.dacia.ro, ori la numarul
de telefon 0248 500 000, fax 0248 500 076, de luni pana vineri intre
orele 8-20 si sambata intre orele 8-16 . Ne puteti scrie si prin posta, la
adresa: Automobile Dacia SA - Vocea Clientului Dacia, str. Uzinei nr.
1, Mioveni, jud. Arges, cod 115400.
Cu stima,
Analist Servicii Client,
Angelica NecsulescuLast edited by CosTin; 16 October 2007, 18:36.In tara momentan.
Comment
Comment