presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • aproximativ tot aia din fabrica , poate umpic mai tari , eu m-as duce la aceeasi presiune
    gandeste-te putin , gumele is pe 195 , inainte erau 185 ,si balonul e de 65 acum de 55,e diferenta de cate 1 cm .. eu tot la presiunea di fabrica as ramane
    Its just a car ...

    Comment


    • eu am 2.2 cu 2.2....iar cand plec la drum lung si stiu ca traseul mai are ceva serpentine mai inguste mai scot aerul din ele sa fie mai moi sa am aderenta buna in curbe......unii mi-au zis ca tocesc cauciucurile, dar pana acum nu am patit nimic si tot asa voi face si de acum inainte....bafta
      Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

      Comment


      • nu tocesti nimic..atata timp cat producatorul recomanda 2.0
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • Originally posted by Mario Popa View Post
          eu am 2.2 cu 2.2....iar cand plec la drum lung si stiu ca traseul mai are ceva serpentine mai inguste mai scot aerul din ele sa fie mai moi sa am aderenta buna in curbe......unii mi-au zis ca tocesc cauciucurile, dar pana acum nu am patit nimic si tot asa voi face si de acum inainte....bafta
          dar cu ce viteze vrei sa abordezi serpentinele alea???
          sigpic

          Comment


          • cand sunt doar cu sotia crede-ma ca merg ceva mai repede.....imi place adrenalina
            Traieste fiecare zi ca si cand ar fi ultima!!

            Comment


            • Da ce vrei sa scapi de sotie,glumeam.Fiecare are cate o scapare de "adrenalina" dar sa nu le dai palpitati si la alti soferi.
              Toţi cei care folosesc strada poartă în memorie imaginea unui accident de drum impresionant.

              Comment


              • Originally posted by Mario Popa View Post
                eu am 2.2 cu 2.2....iar cand plec la drum lung si stiu ca traseul mai are ceva serpentine mai inguste mai scot aerul din ele sa fie mai moi sa am aderenta buna in curbe......unii mi-au zis ca tocesc cauciucurile, dar pana acum nu am patit nimic si tot asa voi face si de acum inainte....bafta
                Cu anvelope mai moi in nici un caz nu o sa ai o aderenta mai buna in curbe. Ba din contra, o sa fie mai greu de manevrat directia si o sa vezi ca o sa te impinga spre exteriorul virajulului, asta pe langa faptul ca uzura anvelopelor va fi mai accentuata.

                Uite si ce zic baietii astia aici la sectiunea "presiunea in anvelopa": http://www.dunlop-tires.com/dunlop_r...ormation/care/

                Sper ca te-am convins ca nu procedezi corect si ca metoda ta este una total gresita. Si daca nu te-am convins pe tine, sper cel putin sa nu-ti mai urmezi si altii exemplul.
                Last edited by vitriol; 13 August 2009, 11:07.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • Pe langa faptul ca tocesti gumele,omori motorul mai repede si o sa iti creasca si consumul de carburant,planetare,etc...Ia mergi si tu pe o bicicleta care are rotile lasate si vezi urmarile dupa cativa Km parcursi.
                  Eu la drum lung bag 2,5 bari pe fata si 2,3 pe spate si se vede imediat diferenta la demaraj,consum si fiabilitatea motorului.
                  Iar treaba cu tocitul cauciucurilor se vede dupa mai multi km parcursi si nu imediat,adica ca exemplu in loc sa faci 50000 de km cu ele,faci 25000 de km,dar daca ai bani de cauciucuri noi si alte piese ce se uzeaza in permanenta nu mai este o problema.

                  Comment


                  • Ivan....cum vezi tu imedeat diferenta la fiabilitatea motorului...umfland rotile un pic mai tare...?
                    eu zic sa le umlafi cum scrie in carte..eventual cu 0.1-0.2 bari mai mult.
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • Mumus ,se simte diferenta si te rog incearca si tu cu prima ocazie cand ai un drum lung sa le umfli la 2,5 bari si pe urma mai stam de vorba.

                      Comment


                      • Ma eu nu inteleg o treaba, toata lumea vrea sa fie mai catolic decat Papa de la Roma. Frate daca in carte scrie o anumita presiune, de ce tineti voi cu tot dinadinsul sa fiti mai "speciali".
                        Ivan Marian tu esti esti in cealalta extrema. Mario Popa vrea o suprafata mai mare de "amprenta" a anvelopelor pe asfalt si tu vrei sa o micsorezi. In primul rand ca nu doar anvelopele se vor uza mai repede decat normal, ci si elementele de articulatie (bucse, pivoti, planetare, etc).
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Vitriol si tu vrei sa imi spui acum ca respecti intocmai ce scrie la carte???
                          Sa fim seriosi te rog si daca Mario le dezumfla ca asa vrea el are de suferit tot ce ai zis si tu mai sus.Dar la mine ca le umflu la 2,5 zi-mi si mie eventuale cauze nefericite si de uzura sau de cei vrei tu sa zici,,,,,dar in afara de chestia ca as face o explozie DOAMNE FERESTE la vreunul din pneuri,ca asta poate sa o faca oricare din noi.((DOAMNE FERESTE)).

                          Comment


                          • La 2.5 presiune, pe drum forestier, piatra cubica sau alte denivelari se simte masina mai rigida, toate socurile vor fi preluate de trenul de rulare, suspensii si directie.
                            Pe autostrada se simte mai sprintena insa...oricum nu recomand .

                            PS: Am mers cu aproape 3 atm din fabrica (a "uitat" s-o controleze dealerul) o luna intreaga. Pe piatra topaia masina.
                            Cu 2.5 am mers acum cateva saptamani (m-am lasat pe mana "meseriasilor" din vulcanizare care au facut presiunea) si am sesizat imediat ca masina a devenit mai rigida la denivelari.
                            La cauciucurile radiale trebuie atent verificat barometrul (ideal ar fi sa indice cat mai corect).
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Pai ai zis bine ceea ce ai zis ca topaie la denivalari si piatra cubica,etc....Dar cand ajung in Bucuresti o las la 2 bari pe fata si 1,9 pe spate sau 1,8,,,tocmai ca nu imi place sa topaie asa de tare cand trec peste linii de tramvai,canale etc.
                              Dar la drum lung le umflu mai tare ca vorba aia mergi si mai tare cu masina.
                              Last edited by Ivan Marian; 14 August 2009, 13:51.

                              Comment


                              • Originally posted by Ivan Marian View Post
                                Vitriol si tu vrei sa imi spui acum ca respecti intocmai ce scrie la carte???
                                .................................................. .
                                Chiar asta vreau sa spun.
                                Acum explicati-mi si mie va rog, ca am mai auzit expresia asta in jurul meu. Daca un producator de produse (orice produs) iti spune ca el trebuie folosit intr-un anumit fel, intotdeauna se gaseste cineva sa zica: "hai bai nene tu chiar te iei dupa ei, lasa ma ca stiu eu mai bine ce fac", toate asta fara absolut nici un argument. De ce asa?
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google