Am facut o pana duminica, am fost la vulcanizare, mi-a dat anvelopa jos de pe janta si i-am zis tipului sa-i puna presiune 2.0 bar. Cand am plecat de acolo am vazut eu ca imi trage putin stanga si ma tragea tot in stanga la franare. Am ajuns acasa si am verificat un un manometru mai vechi. Aveam 2.5 bar in loc de 2. Nu stiu ma nene, astia chiar nu se uita la ceasul ala, sau se cred chiar asa destepti incat baga aer dupa ureche. Nu e prima data cand patesc asta. E adevarat ca la vulcanizarile mai bine cotate nu mi s-a intamplat.
presiune in pneuri
Collapse
X
-
Ba sa fie! Inseamna ca cel putin 10 vulcanizari pe la care am trecut au momometrele defecte. Am patit chiar sa-mi puna presiuni diferite in toate anvelopele, aici nu mai e treaba e manometru defect. Nu avea cum, trebuia sa fie presiunea gresita in toate anvelopele dar sa fie aceiasi. Cum am zis, dezinteres total si lene.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Cred ca e sport national sa iti bage 2.5 in anvelope la vulcanizari, eu i-am spus expres omului sa bage 2.1 in roata, am stat si langa el dar nu vedeam bine manometrul lui. Dupa ce am plecat de la vulcanizare, prima oprire a fost la o benzinarie sa imi verific presiunea care era tot de 2.5. Mai zii ceva.....
Comment
-
Originally posted by Red_Alin View PostDar la benzinarii sunt ok aparatele alea de presiune?
Ţin acum 2.0 pe toate roţile, anvelope Conti din fabrică.
Ca să nu mai zic că au venit din uzină cu presiuni de la 3.1 până la 3.4.. vreo 2000 km am mers aşa. După ce am corectat presiunea mă simţeam ca pe hidropneumatice.
Comment
-
Am gumele continental cu care vine din fabrica (varianta kiss) si am facut azi o verificare la o vulc unde am incredere si aveam 2 pe fata si 2.2 pe spate. Ideea e ca cele pe fata aveau o burta de 1.5 si am bagat 2.2 si a scazut la jumate(burta). De cum am plecat de acolo pot sa jur ca masina avea o accelerare net superioara iar gropile le simt exact ca innainte
Comment
-
...ceva probleme pe zapada si gerul asta cu pneurile(pierdere presiune nu neaparat pe o roata anume).Numai ce la trei zile dupa ce am egalizat presiunea in pneuri,m-am trezit(din nou) cu trepidatii tari in volan in timpul mersului,mai ales la viteze mai mici(tr.III).Roata stanga fata avea si ea acolo un 1.5.Am bagat iar 2.2 si iar au disparut trepidatiileAm pus problema pe seama inghetului...deoarece masina stationeaza cate o zi 2 cu rotile in zapada,zapada care in timpul zilei tinde sa se topeasca si noaptea ingheata.Mai pateste cineva?...sau toate mi se intampla numai mie
Comment
-
Dupa o cautare amanuntita pe net ,dupa ce germani au facut testul elanului cu presiunea in roti recomandata de producator...acestia recomanda o presiune mai mare cu 0.2 bari decat presiunea recomandata de producator....in urma testului elanului cauciucul stanga fata a explodat iar masina era sa se rastoarne....cauciucul explodand din cauza contactului dintre geanta si asfalt din cauza presiuni de 2 bari...cel putin eu pun fata 2.2 si spate 2.4(am porbagaju plin de scule....Logan 1.4 Berlina) PS:parere personala privind presiunea ...Last edited by Avoss; 9 February 2010, 23:41.
Comment
Comment