presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la mine asa scrie , 1.9 fata si 2.1 spate la gume de 185/65/15 , la voi vad ca e mai mare , nu stiu de ce
    acum am alte gume , folosesc 2.0 si 2.1 pt siguranta mea

    salvati poza in calc si dati un zooooom
    Attached Files
    Last edited by raduprov; 11 July 2009, 15:05.
    Its just a car ...

    Comment


    • Daca tu crezi ca salveaza cineva poza in calculator ,,,te inseli!
      Nu puteai sa dai tu zoom??Sau sa pozezi de mai aproape??
      Daca ar face toti ca tine pozele,la cate sunt pe forumul asta ar trebui sa avem un hard foarte mare,si apoi sa stam sa le stergem(prea mult timp alocat).
      Daca faceai vreo 10 poze in stilul asta,unde ajungeam?
      Fa si tu pozele asa cum trebuie.!!

      Comment


      • sal, eu nu am gasit in cartea tehnica datele astea, dar nici pe usa nu m-am uitat, unde anume pe portiera?

        Comment


        • Oare,,,,asta este o intrebare de baraj?
          Sper sa nu mai ai si alte intrebari de genul asta,mai ales ca ai si o poza mai sus pusa de Radu,fara zoom,dar totusi se vede destul de clar unde este pus abtipildul ala cu presiunea rotilor.

          Comment


          • sefule eu am pus poza in format jpg .. acu daca s-a modificat asta e :>
            asa o fii bine ?eu zic ca se vede destul de clar si isi poate da seama lumea + ca mai e si poza mai de sus
            Attached Files
            Its just a car ...

            Comment


            • Bai frate ce chestie,la mine e cu totul altfel.Scrie 2 fata si 2.2 spate.

              Comment


              • Eu nu inteleg desenul ala.De ce sunt scrise de 2 ori valorile si odata drumul ala e taiat si odata nu?
                Cumpar volan de Duster

                Comment


                • Originally posted by Ivan Marian View Post
                  Daca tu crezi ca salveaza cineva poza in calculator ,,,te inseli!
                  Nu puteai sa dai tu zoom??Sau sa pozezi de mai aproape??
                  Chiar si in acea poza se pot vedea cifrele, dand zoom pe butonul situat in coltul din stanga jos.

                  Cat priveste datele duble, sunt doua mari categorii de presiuni, in functie de dimensiunile anvelopelor, iar pentru colegul #tribalgusty, daca se uita cu atentie pe usa din prima poza se observa ca e cea a soferului
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Originally posted by soboBN View Post
                    Eu nu inteleg desenul ala.De ce sunt scrise de 2 ori valorile si odata drumul ala e taiat si odata nu?

                    "drumul ala" este un indicator rutier care se invata dintotdeauna in scoala de soferi, si se numeste autostrada, chiar daca noi avem circumstante atenuante ca nu prea avem din astea....

                    Comment


                    • Stiu ca acel indicator simbolizeaza autostrada,dar din cauza ca nu am inteles de ce sunt 2 astfel de simboluri,am zis aiurea "drumul ala",in sensu ca nu-mi pasa ca-i autostrada sau nu,pt ca daca am presiunile scrise acolo,in pneuri, nu inseamna ca pot sa circul numai pe autostrada.Mai bine lamureste-ma,decat sa imi spui ca n-am scris bine.Nici eu nu suport greselile de ortografie,pe care multi useri le fac pt ca,chiar nu stiu ca unele cuvinte se scriu cu 2 i sau mai stiu eu ce,dar aici nu era cazul.
                      Last edited by soboBN; 12 July 2009, 01:34.
                      Cumpar volan de Duster

                      Comment


                      • Mai exact se numeste INCEPUT DE AUTOSTRADA si SFARSIT DE AUTOSTRADA.(am vazut ca va cam incurcati in semnele astea taiate si netaiate de pe indicatoare).
                        Adica ce presiune sa ai cand rulezi pe autostrazi(astea care sunt la noi) si ce presiune sa ai in afara autostrazii(in orasele noastre pline de gropi).
                        Cu cat rotile sunt mai umflate in afara localitatilor(ca sa zic asa) ,obtii un consum mai mic de carburant fata de cum ai rula cu presiune mai mica pe aceste drumuri.
                        Apoi trebuie sa le mai dezumfli cand intri in orase de genul Bucurestiului ca sa nu te dai cu capul de toate geamurile sau de plafon atunci cand treci peste gropi,linii de tramvai,guri de canalizare,guri de gaze,precum si alte minuni stiute si nestiute de pe carosabil.
                        Asa ca lasati presiunea mai slaba in roti(vb pt cei ce stau in Bucuresti,Sau orase asemanatoare) ,cam 1,8 1,9 atmosfere pe toate cele 5 roti ale masinii si se va simti diferenta imediat.
                        Nu de alta dar nu prea aveti pe unde sa goniti cu viteza mai mare de 60 de km/h,si chiar daca prinzi si 100 la ora ca sa treci peste linii de tramvai,etc...cu acesta viteza si presiune mare in roti inseamna ca esti dornic de zbantuiala prin cabina .
                        Eu eu unul in Bucuresti bag 1.9 peste tot si cand ies in afara lui bag 2.3 sau 2.4 si depinde de segmentul de drum pe care urmeaza sa il parcurg(cat de buna este soseaua).
                        Sper ca ai inteles Sobo???
                        Last edited by Ivan Marian; 12 July 2009, 01:46.

                        Comment


                        • Originally posted by Red_Alin View Post
                          Bai frate ce chestie,la mine e cu totul altfel.Scrie 2 fata si 2.2 spate.
                          interesanta treaba nu ? ma gandeam ca ai diesel si ala e mai greu sau ceva da vad ca tot 1.4 , totusi o fii mai greu .. ?:-??
                          Its just a car ...

                          Comment


                          • Cine stie?A mea e varianta ABS Plus,deci prea multe nu are pe ea.

                            Comment


                            • la mine scrie 2.0 la toate.
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am citit mult despre presiunea in pneuri dar fiind pareri foarte contradictorii am fost la service sa-mi umflu rotile si surpriza 2,0 fata si 2,2 spate . Am stat lipit de om ca timbru de scrisoare sa vad exact exact cit baga in roti , cum am iesit am si notat in carnetelul masinii sa nu uit . La plecare am intrebat de ce scrie una pe use si alta in realitate , nu mi-a spus nimic , a adus caietul tehnic in limba franceza , mi-a aratat negru pe alb ce scrie , practic nu mai aveau rost comentari . Mentionez ca a mea e 1,6 ambition , sa nu confunde cei cu mcv , cred ca aici sta putin altfel treaba.
                                Apropo , la Carrefour am vazut compresoare la 12v de firma (nu retin numele dar sunt fabricate in Germania) cu manometru digital la 128ron , m-am uitat la el si pare sanatos , are si lampa pentru umflari nocturne sau se poate comuta pe avarie .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google