La mine asa scrie pe usa....2.0 si 2.2
presiune in pneuri
Collapse
X
-
Pe mine ma apuca rasul cand citesc acest topic. Explicatia:
Stiam inainte de a lua masina in primire de presiunile (mai mari) necesare transportului (pe trailer)
Cu toate acestea, cand mi s-a predat, l-am intrebat pe flacaul ce mi-a inmanat cheile (am stat foarte putin cu el, cam cat cumperi...o paine; incepuse sa imi prezinte toata masina...) daca mi-a fost reglata presiunea, la normal, fata de cea a transportului. El zice ca da. Ferm.
Era 13 Iulie. Pe la jumatatea lui August se face de plecare in vacanta.
Si atunci ma apuc sa imi verific rotile.
Vreo 3 si ceva...fiecare bucata
Mi se parea mie ca "e cam tare drumurilii" insa imi aminteam de convingerea lui, ma mai gandeam ca o fi diesel, noua, nerodata...
Asadar: cei care aveti masini noi, obligatoriu sa verificati ce arata un manometru pus fiecarei roti!
No, ati adus vorba de abitbildurile de pe usa, la mine indruma astfel: 2.0 fata si 2.2 spate (nu inteleg chestia asta cu spatele, atat timp cat e sarcina mica pe ele, mai sunt si umflate, cred ca mai mult topaie pe drumuri decat sa se "aseze"Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Sa sti ca nu numai la Dacia e faza cu presiunea prea mare in anvelope din fabrica...la fel patit un prieten cu Hyundai si altul cu Kia Ceed. Si eu am avut 3atm. pe toate 4 rotile. Nasoala senzatie pe piatra cubica. Am inteles ca ele cam asa vin toate pe trailer, vapor si pe ce mai vin...dealer-ul are "onoarea" sa lase presiunea la valoarea normala dar de multe ori se omite acest aspect.Last edited by darksid3; 13 July 2009, 18:46.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
si eu am citit forumul inainte de a-mi lua masina. Datorita lui si evident voua am ajuns sa vreau 1,6 MPI iar "la ghiseu" am vrut 1,6 16V. Va multumesc. Nu regret nici o clipa, dimpotriva, sunt foarte incantat.
Si evident ca la ridicarea masinii l-am intrebat si eu pe individ cat e presiunea in roti:
- 2 bari pe toate.
- Si atat e si acum?
- Sigur ca da, doar nu va omoram in masinile noastre.
zicea el. Am ajuns si eu la benzinarie sa-mi verific presiunea (nu stiu de ce dar n-aveam incredere in el) aveam peste 3 bari in toate.
Si pe actibild scrie clar: 2.0 fata, 2,2 spate (indiferent de drum).
Mentionez fiindca conteaza: Cauciucuri Continental EcoContact 3, motor de 1,6 16V (echipare Prestige, amortizoare pe gaz, este mai greu motorul).
Toate cele bune.Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Asa e, nu numai la Dacia se intampla.
Asta e procedura de transport. O cunosteam. Nu m-a deranjat deloc!
INSA, ce il durea gura sa imi spuna: "nu cunosc", "nu va pot confirma" etc?
Ca era obligatia lui (delear-ului) da, insa un client apreciaza intotdeauna onestitatea.
E una din conditiile de baza ale comertului. Muuult mai mult se pierde in lipsa ei (desi ai crede ca ai facut o vanzare...nu e chiar asa)
Acum le verific la luna si nu observ fluctuatii, insa iarna da
P.S. Beso mi-a luat-o inainte. Asadar nu sunt singurul caruia i s-a intamplat. Stupid!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
mai baieti , are cineva noul certificat de inmatriculare asta, noul model european , daca da sa se uite pe el si sa-mi spuna si mie unde dracu scrie dimensiunile la anvelope . eu m-am uitat si nu am vazut nimic . chestia este urmatoarea garcea cere certificatu se uita in el se uita la roti si sa-mi spuna el mie ca nu am voie eu sa merg cu 195/65/15. ca cica nu-s trecute in certificat si trebuie 185/65/15 ca asa scrie in certificat si in cartea de identitate auto. la mine in certificat nu scrie nimic despre dimensiunile anvelopelor , la voi scrie ceva sau la mine au uitat aia sa mai treaca dimensiunile - ma refer numai la modelul nou european de certificat auto.cartea de identitate auto trebuie purtata dupa noi mereu ?ca am scapat fara nimic , dar ala a zis ca are el grija de mine.
Comment
Comment