Ce Aţi Schimbat şi Când?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    1.4 MPI GPL Landi Renzo

    46 000 KM 1.4 MPI GPL Landi Renzo

    Am schimbat la 36 000 de km faimosul semering pe unde prelinge ulei in carcasa curelei de distributie (am platit 300 RON manopera, iar piesele au fost platite de Dacia).

    In rest doar revizii normale(ulei, filtre).

    Placutele de frana sunt inca cele originale !
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #77
      Laureat , 1.4 2006 42000km schimbat placute la 30 000km si celelalte consumabile la intervale de 1 an si ''recomandare'' de la meridian in urma unei verificari gratuite(masina a fost la ei pentru o lucrare la caroserie)pentru schimbarea unui rulment dreapta spate si o bieleta.

      Comment


      • #78
        Sa scriu si eu ce am schimbat de cand o am pe Zambilica:

        - la 60 000 distributia
        - placute la fiecare 30 000 daca nu si mai devreme, astea de fabrica nu prea au priza la mine )
        - un proiector ( spart de la o creanga inghetata )
        - inlocuit bara cu una MCV

        In rest revizii normale facute la termen ( din 15 in 15 000 )
        Urmeaza acum cat de curand sa intru tare in sistemul de franare dar astea le voi posta in my ride-ul meu la timpul respectiv

        Numai bine la toata lumea
        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

        Comment


        • #79
          la 57500 laureate plus am schimbat rulment spate stanga si manocontactul de servo ca pierdea ulei.
          si pe la vreo 45000 am schimbat capetii de bara si bieletele

          in rest reviziile normale

          Comment


          • #80
            Un bec la un far. Ce m-am mai chinuit daca nu am citit inainte. Asta acum 2 luni.

            Cutia de viteze pe garantie la 2.000 de km (defect din fabrica). Bratele pe fata degeaba inainte de cutia de viteze dar s-a dovedit ca nu de la ele era problema. Normal tot pe garantie.

            Si ce se schimba la revizii plus centura de siguranta din spate ca asa cere UE. Amu am 30.000 cu ea.

            Ledurile din bord si softul se pun la socoteala?
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #81
              Am cu loganul meu 52000 km.am schimbat un cap de bara dreapta la 45000 km(vreau sa precizes insa k masina a mers in primii doi,adik vreo 30000 km pe drum de tara pietruit dupa care primarul s-a gandit sa toarne asfalt D ).si am mai schimbat blocul de lumini la vreo 12000 km,insa l-am schimbat pe garantie.ce sa spun loganul merita toti banii.

              Comment


              • #82
                Peste 55.000 km cu Loganul. In afara de consumabile n-am schimbat nimic...la trenul de rulare nu troncane nimic.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #83
                  LAUREATE 2006 - 85000 Km -Kit distributie-sonda apa -sonda mers inapoi -anvelope (mai mergeau 20000) -placute originale -becuri pozitie fata -becuri faruri, in rest nici o problema si asta in conditiile in care circul 75% oras Constanta.

                  Comment


                  • #84
                    la 30000km, un cap tirant si-un rulment cap telescop au necesitat schimbare. suspensiile sport, gumele cu talon mic si gropile luate in viteza si-au cerut "tributul" pana la urma...
                    la masina coanei, 40000km, schimbat placutele de frana si uleiul. atat.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #85
                      Laureate 2006, 75000 km: capete bara directie, un bec far, stergatoare; urmeaza curand distributie, articulatii (cam troncane),placute,bujii. Oricum si asa merge ceas, porneste la sfert. A, si bateria.Numai bine!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google