Ce Aţi Schimbat şi Când?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Laureate plus, vechime 3.5 ani si 75000 km pana acum numai reviziile din 10000 in 10000 fara nici-o defectiune majora doar un bec de pozitie schimbat .
    Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

    Comment


    • #62
      parbriz + buretele dintre parbriz si bord ca se umflase se facuse ca drecu si am pus unul de megane 2, am preferat sa-l cumpar decat sa mai puna mizeria aia de burete scurt. Kilometraj:2300

      Comment


      • #63
        74000 km.
        La 73000 am schimbat discurilii de frana, pt ca aveam unul stramb.
        In rest doar vreo doua randuri de becuri far

        Da, si distributia schimbata tot la 73000 km.

        Comment


        • #64
          In garantie pinionul de la pompa de ulei,planetara dr.,macara el. stg fata,bordul dat jos de vreo 4-5 ori ptr greieri,inlocuit vreo 3 parasolare dr. ptr zgomote,cheder parbiz fata(cel vechi iesea si daca stranutai langa masina,acum cel schimbat este teapan si dintr-un cauciuc mai tare),iar acum la 25.000 km,capete bara st+dr,brat inferior dreapta(pivot bulit),burduf protectie amortizor dr fata spart pe verticala si balangane pe ax cu zgomote,cu toate ca am mers cat se poate de normal cu ea fara bataie de joc,totusi jenant ptr banii pe care i-am dat pe ea,articulatiile la prima mea masina dacia 1310 tineau mai mult in conditiile acelorasi drumuri,sincer daca as mai avea inca odata banii pe care i-am dat pe ea sincer NU i-as mai da NICIODATA pe logan,incet incet se ajunge sa migalesc saptamanal la ea ca la vechea dacie,sa nu ma plictisesc.
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment


          • #65
            Pivot si tot ce-i pe partea dreapta - cam ciudat sa-ti pice totul pe partea aia. Eu cred ca ai dat in ceva sanatos.
            Captatul de bara stg probabil trebuie schibmat ca-i omorat si cel din dreapta. Planetara dr tot din aceeasi cauza, cred.
            Eu am intalnit masini extrem de abuzate, care n-au avut niciuna din problemele enumerate de tine, mai ales pana-n 25 000 km.
            Ceva-i putred la mijloc.

            Comment


            • #66
              Nu m-ai inteles,planetara a fost schimbata pe la vreo 5.000 km deoarece avea pori in burduf(nu batea),iar la 25.000(a iesit din garantie) am schimbat capete de bara stg si dr si bratul inferior dr. din cauza pivotului care avea joc,batea in anumite gropi,in special cand este in viraj stg.Putred cred ca este,ori am avut eu ghinion ori piesele de pe ea au fost bataie de joc.
              KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

              Comment


              • #67
                La 60.000 distributie cu tot ce include , la fiecare revizie filtre + ulei , din 2 in 2 revizii placute frana , la 80.000 saboti spate + bielete directie si capete de bara , la 149.000 ulei cutie + ambreiaj.
                LoganClub Craiova

                Comment


                • #68
                  Am si eu o nedumerire . Acum ceva vreme am schimbat capetele de bara . Ma duc la un magazin si intreb cat costa cele de origine -270 lei /buc, scump zic si plec mai departe . La 20 metri intreb la alt magazin - 100 lei /buc . Multumit ca am gasit mai ieftin , ma uit sa aiba holograma, le cumpar si-l intreb pe vanzator de unde este diferenta de pret , la care acesta imi raspunde ca este adaosul comercial diferit . Toate bune pana cand a fost sa le montez, cand observ ca nu aveau piulita noua in punga . Voi ce credeti?

                  Comment


                  • #69
                    30000 km -1 an si 2 luni-stergatoare si revizii.numai bine!

                    Comment


                    • #70
                      20000km si 1,5 ani - Cap bara dreapta, in garantie.

                      Comment


                      • #71
                        eu la 40 000 am schimbat rulmentii la cutie ,si la 48 000 rulmentii punte spate ,cel de la abs uruia este un laureat plus asa noroc am avut

                        Comment


                        • #72
                          Eu am Loganul de 5 ani si 2 luni...si in afara de consumabile ( ulei. filtru ulei si filtru aer ) nu am schimbat inca absolut nimic.Am 34000 km si acum urmeaza sa schimb bateria, care consider ca si-a facut treaba asa cum se cuvine timp de 5 ani....

                          Comment


                          • #73
                            Eu am un logan 1,5 85cp din dec.2007 si am schimbat la 45000 placheti, capete bara si bielete acum trebuie sa schimb pivoti si bucsi bara torsiune are 59000 km +kit distributie si filtre,ulei in rest sunt multumit.

                            Comment


                            • #74
                              loganel din 2005, cumparat la mana a doua acum 2 ani la 56600 km. acum are 88500.am schimbat ulei, filtre si ieri am schimbat capetele de bara

                              Comment


                              • #75
                                37.000 reviziile+ garnitura de chiuloasa pe garantie+un bec consola inrest motorina si pedala...
                                http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google