Ambreiaj Reglat Incorect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj Reglat Incorect

    Am un logan 1.4 mpi laureate+ si din cate am citit pe forum si in cartea tehnica distanta in furca (altfel nu stiu cum sa-i spun) trebuie sa fie intre 30-35 mm. Dar am mai citit undeva ca distanta aceasta trebuie sa fie diferenta dintre pedala libera si pedala apasata.
    La mine e distanta de 42 mm cu pedala libera si de 15 mm cu pedata apasata la maxim.
    Am tot studiat si tot nu am inteles cum se face reglajul corect din acele 2 piulite si cat trebuie sa fie distanta si cum trebuie masurata.
    As fi recunoscator daca ar avea cineva rabdare sa-mi explice mai amanuntit cum sa fac operatiunea.
    Mentionez ca s-a mai jucat cineva la ambreiaj pentru ca tinea foarte sus dar si-a mai dat drumul si acum mi-a coborat si mai jos pedala si la masuratoare nu cred ca au iesit valori optime.
    Multumesc anticipat.

    am uitat sa mentionez ceva...
    capatul care prinde in furca are o garnitura care arata cam "inghesuita" si acel capat se misca cam liber dar am vazut ca se misca la fel si la un renault clio 1.4 dci. este vreo problema?
    mentionez ca si cele 2 piulite le pot invarti cu mana fara cheie fixa.
    Last edited by gigyk; 8 April 2009, 00:33. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    Asa se misca capatul acela (si garnitura aia e ''inghesuita''/sifonata la toate).
    Daca ambreajul prinde bine, intra ok in trepte, nu mai umbla la el, iti faci de lucru degeaba.

    Comment


    • #3
      pai mie imi place cum prinde acum si intra ok in trepte, numai in marchearriere daca bag cu frana de mana trasa caraie cutia.
      care pot fi efectele daca merg cu pedala reglata jos tare si nerespectarea acelor "30mm" dati in cartea tehnica?

      Comment


      • #4
        Iti prinde jos tare?
        N-are nici o treaba daca zici ca intra ok in viteze, dar daca te incomodeaza asta, poti s-o mai ridici putin.

        Comment


        • #5
          pai eu am vrut sa prinda asa jos...mie imi place asa numai ca mi-e sa nu se strice ceva intr-un timp mai scurt decat normal sau sa stea putin cuplat ambreiajul in mers si sa patineze

          Comment


          • #6
            Daca spui ca iti intra bine in viteze (fa exceptie de marchearriere), inseamna ca iti debraiaza , deci nu are rost sa mai umbli la el decat daca te deranjaza cat de jos iti tine . Pe de alta parte daca iti tine jos cum zici tu , inseamna ca si face contact cum trebuie , daca tinea ff sus , atunci chiar era o buba.
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #7
              Sunt unele Logane la care ambreiajul tine sus din fabrica,si ca fapt divers daca il pui sa tina ff jos mai intra ciuciu in viteza sau caraie,la fel e si al meu,tinea foarte sus,am mai coborat pedala pe la jumatate,dar nu mai jos ca deja nu mai cupla cum trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google