Reglaj Cablu Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj Cablu Acceleratie

    Stie cineva cum se regleaza cablul de acceleratie ...ideea e ca daca e pedala mai jos ai un timp de raspuns bun in oras la viteze de pana la 70km insa in afara am observat ca la 3500 rpm aveam pedala la podea ...acum nush sa fie din cauza reglajului??
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

  • #2
    uitate la motor langa cutiafiltrului de aer este cablul de acceleratie si are pe el o siguranta de sarma, cu un patent tragi de ea si o o bagi 2-3 canale mai incolo.
    Este usor succes.

    Comment


    • #3
      corect @ramycel am facut si eu asa...dar in momentul cand calc "blana" sare siguranta inapoi la vechiul loc pus de fabrica. De ce oare?

      Comment


      • #4
        la mine nu se intampla asa ceva Mike26ro, vezi posibil so fi slabit sa nu mai tina bine nu are cum sa sara eu o am 2 canale mai stransa fata de fabrica si e de ajuns zic eu ca daca o pun mai mult e prea tare pedala.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Ramycel View Post
          uitate la motor langa cutiafiltrului de aer este cablul de acceleratie si are pe el o siguranta de sarma, cu un patent tragi de ea si o o bagi 2-3 canale mai incolo.
          Este usor succes.
          Stiu de unde se regleaza problema e ca eu atunci cand am umblat la siguranta aia am dat cu pasta corectoare ca sa stiu cum era reglata initial ...dar dupa ce am spalat motorul s-a sters si ma interesa cum este reglata din fabrica ..oricum ms
          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
          sigpic

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ramycel View Post
            la mine nu se intampla asa ceva Mike26ro, vezi posibil so fi slabit sa nu mai tina bine nu are cum sa sara eu o am 2 canale mai stransa fata de fabrica si e de ajuns zic eu ca daca o pun mai mult e prea tare pedala.
            e destul de stransa, am verificat. doar masina e noua.
            ideea e ca dupa ce o ridic ....are cam tot aceeasi cursa...doar ca nu mai ajunge la podea perfect. Iar cand incerc sa fortez.. "blana".. sare la pozitia initiala

            Comment


            • #7
              Ideea e sa o lasi la pozitia optima, adica la ''podea'' sa aibe capat de cursa, altfel la un gest de nervozitate risti sa rupi cablul.
              Iti spun din incercate, l-am tot reglat (pt ca ma durea glezna) si degeaba, pozitia din fabrica e cea mai buna.

              Comment


              • #8
                Pai si care ar fi aia?????
                In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                sigpic

                Comment


                • #9
                  E simplu: pui pe cineva sa apese acc la podea si tu de sus ( dai capacu de filtru aer jos) te uiti daca clapeta de acceleratie deschide la maxim.
                  Daca deschide la maxim, cu un cleste scoti siguranta aia si o mai lasi doua spire, faci acelasi test si vezi daca mai deschide la maxim.

                  Comment


                  • #10
                    Pozitionezi siguranta de metal a cablului de acceleratie la primul canal dinspre clapeta de acceleratie dupa care mergi in habitaclu si apesi pedala de acc. pina la capat cu putere si astfel se autoregleaza. Fara gluma. Asa se regleaza si in Montaj.

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult pt sfat am facut cum ai zis siguranta a sarit exact unde trebuie
                      In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        si unde trebuia sa sara?? fiti mai expliciti va rog
                        1.2 TSI

                        Comment


                        • #13
                          Pai in momentul cand tu apesi pedala pana la podea siguranta sare exact cat trebuie ca , clapeta sa fie deschisa complet
                          In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Am pus si eu siguranta azi in capatul tijei si am apasat pe aceleratie pana la podea ... Nimic nou pentru ca a sarit exact de unde o luasem . E bine asa cred ...
                            1.2 TSI

                            Comment


                            • #15
                              stie cineva?
                              detin un 1,4 din 2005 (74000 de km) si de la un timp de vreme am o problema serioasa cu el la pornire....o ia din a treia , a patra cheie (dimineata). bujiile sunt skimbate, filtrul de polen , uleiul, distributia....
                              nu stiu ce sa ii mai fac....pe tester este ok......cineva mi-a zis ca tre skimbat senzorul de turatie
                              oare asta sa fie problema?????
                              daca stie cineva pls trimiteti un email la blackzilla79@yahoo.com
                              VA MULTUMESC

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google