Ce Masina Sa-mi Cumpar? Comparatii Mai Ample

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Daca ai ajuns sa faci mii de calcule N litri motorina x X lei/litru.... ia-ti un Logan pe motorina 1.5 dci 85.
    Insa daca vrei sa ai o masina si chiar dai 12000 pe ea ia-ti un Renault, si nu Symbol care care e un Logan mai scump, ia la banii astia o masina de ultima generatie, un Clio3 sau chiar un Megane 3 cu putin efort. Diferenta este de 2 clase, merita toti banii, ti-o spun din experienta, am si Clio3 si Logan. Du-te la dealer si testeaza masinile, conteaza cum te simti in ele si nu ce spun altii...
    Iar la capitolul "rentabilitate", masina daca nu produce oricum nu este rentabila, este cea mai proasta investitie...Tu hotarasti daca merita sa te duci in sus sau in jos cu pretentiile...
    In rest toate au motor, te duc de la A la B intr-un timp rezonabil, si nu te ploua...

    Comment


    • #32
      Cu diesel-u' nu trebuie sa mergi mult, ci foarte mult ca sa-ti amortizezi investitia. Pe forumul asta nu sunt foarte multi cu diesel si cei care sunt, fie nu au multi kilometri, fie au inca noroc. Nu laud benzinarul pentru ca trebuie sa ai talpa foarte "fina" sa il scoti la consum, dar DCi-ul cand a inceput sa pice, e bine sa ai bani multi in buzunar, ca nu scapi ieftin deloc!

      Comment


      • #33
        toate daciile au min 3 ani garantie...

        Comment


        • #34
          Originally posted by alindrgn View Post
          vrei sa zici 8000 lei un baiat de la brasov a patit-o, noroc ca l-a rezolvat un baiat de pe forum care lucreaza la unul din dealeri si i-a facut-o 'pe garantie'. fara el era bun de plata. nota de plata la final a fost 7900 lei pe injectoare + manopera si nu mai stiu ce filtru
          Nu speria populatia frate!!! Ca sa fac o paralela cu ce ai spus tu pot sa-ti spun ca si eu am schimbat senzorul(sau cum i-o spune) de mers inapoi pe garantie iar factura care a fost, cu minus bineinteles, arata vreo 240 de lei. Daca nu mai e garantie o rezolvi de unul singur cu 100 de lei!!! La fel si cu injectoarele, tu spui 8000 de lei. Eu pot sa spun ca am reparat injectoarele cu 2100 de lei in conditiile in care nu mai aveam garantie!!! Chiar si asa la kilometrii parcursi nu am iesit mai rau decit un benzinar. Concluzia mea este ca cine parcurge cu masina sub 15000 de km pe an sa-si cumpere benzinar iar cine parcurge peste 15000 de km sa-si cumpere diesel, dar sa aibe mare grija din ce statie Peco alimenteaza indiferent de nume!!!

          Comment


          • #35
            Daca bugetul iti permite sa te extinzi la 12.000, eu as lasa deoparte Loganul;
            ma mir ca nimeni de pe aici nu ti-a dat sfatul asta.Ok, suntem pe logan club dar chiar asa trebuie sa recomandam doar Logan?
            La 11.000 iei fara probleme Kia ceed cu o groaza de airbaguri, motor decent desi nu isi arata chiar cei 109 cp, insa e decent, cu o stabilitate care e apropiata de alte masini din clasa compacta (golf,focus,leon etc), cu 5 stele euroncap si alte avantaje .
            Apoi la 12.000 cu putin noroc (adica discout, si discounturi se dau cu gramada in perioada asta) prinzi un focus 1.6 sau leon 1.6; Sunt versiuni si de 1.4 atat pe focus cat si pe leon care le iei sigur pe la 11.000 insa nu le recomand deoarece sunt fff puturoase.

            Asadar daca chiar iti permiti sa dai 12.000 pe masina nu are rost sa te uiti la logan. Bineinteles aici ar mai interveni si criteriul intretinerii adica revizii si casco care vor fi mai scumpe la un focus sau leon. Insa ca masini diferentele sunt mai mult decat evidente .
            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

            Comment


            • #36
              Am decis sa merg pe logan ca sa am intretinerea cat mai mica, pe care o voi plati eu, astfel incat in urmatorii 5-6 ani sa pot strange suficienti bani ca sa-mi cumpar o masina mai calumea. Si mai sunt si alti factori care m-au determinat sa cumpar masina mai ieftina.

              In orice caz ce am calculat eu am facut o mare greseala cu costul carburantului asa ca voi reveni mai incolo sa rectific.

              Comment


              • #37
                parerea mea este ca ce ai calculat tu acolo trebuie x2 si ai aflat costul final... nu ai cum sa calculezi asa... la revizii nu se stie ce apare intre timp. Cat despre ideea de a luat un 16V cu gpl eu nu ii vad logica... pai daca tot ai 105 cai macar bucura-te de ei... Iti recomand o masina noua... nu se stie ce iei second hand si mai ales cati km are masina... eu am 1.4 laureate si sunt multumit de el... cei 75 de cai sunt suficienti dar se putea si mai bine... depinde ce ai de gand sa faci cu masina si mai ales ce astepti de la ea. Eu as alege 16v pentru performante, dupa aceea as trece spre 1.6 datorita pretului mai scazut iar in final as alege un 1.4 mergand tot pe criteriul pretului. Nu as alege dci din motivele enumerate de altii mai sus. In privinta portbagajului de Logan eu nu vad care e problema... este suficient pentru majoritatea cazurilor. Daca ai de carat eu zic sa optezi pentru mcv sau van.
                Daca as avea 12.000 euro disponibili as lua o masina sh din germania cu carte de service. M-as multumi cu un Astra G. (eventual un GTC 2.0 Turbo de 170 de cai)
                sigpic

                Comment


                • #38
                  daca dispui de aia 12000 ia-ti un megane, diferenta o pui prin credit; iar daca sunt bani disponibili prin credit, atunci personal nu mi-as lua altceva decat logan, asta doar ca sa am masina si sa ma duca sa-mi fac treaba. diesel la peste 12-14000km/an, clar. sub 14000km/an, benzinar sa fie la cum faci calculele, banuiesc eu ca nu-i ai in mana aia 12000 si cum am zis, personal, pe credit, o masina care sa n-o simt mult la buzunar, e loganul. megane-ul iese la 1100ron/luna fara casco. loganul la 650...intr-adevar megane e 2 clase peste si merita fiecare cent, dar daca nu-i de unde...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Banii o sa-i am cash, dar dupa o discutie mai lunga am ajuns de acord sa o luam pe la sfarsitul anului...

                    Cat despre diferentele in revizii, la orice masina, benzina sau diesel se poate strica orice altceva in masura egala, exceptie fac cele specifice motorizarii (filtru motorina, etc)

                    Cat despre masina voi lua ori un GPL ori 16V.

                    Momentan am inceput sa mai trag priviri pe la hyundai accent si masini SH. De asemenea am vazut ca intretinerea nu este cu mult mai scumpa la hyundai. La piese difera in plus cu vreo 10-50 lei fata de logan.

                    Comment


                    • #40
                      Vezi ca e un thread "Logan vs. Accent" si ai acolo problemele Accentului..caseta de directie, telescoape si amortizoare picate la greu
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        Mersi pentru pont

                        Comment


                        • #42
                          dupa parerea mea logan pH2 laureat disel 85cp e cel mai potrivit

                          Comment


                          • #43
                            Daca vrei sa iti apara in maxim 6 luni pete de rugina iti recomand Logan.Daca ai 12000 de iepuroi Kia Ceed.Eu nu am avut 4000 in plus si am luat rugina.

                            Comment


                            • #44
                              Offtopic:apropo sunt curios cei cu PH2 aveti rugina pe masina?De exemplu pe luneta la dezaburire in stanga si in dreapta lunetei e rugina la mine.Au remediat problema asta.Din cate stiu in alta parte nu mai am rugina.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Pacco ai PH2? Si ti-a aparut rugina deja? Daca e adevarat e cam naspa, eu am bleu electrique din primele modele si inca nu am observat rugina... da mai caut!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google