a-ti vazut ca a reaprut fanta shocata cu extract de soc??? eu ma duc sa beau un pahar pana va lamuriti voi )
Senzor De Soc Logan
Collapse
X
-
Se pomeneste ceva de un" contactor inertial" , acum unde este nu stiu , l-am cautat si ieri si azi dar nu l-am gasit. Seba cred ca are dreptate cand se leaga de senzorul de soc de la Airbag . Uite si pagina din manual in care se pomeneste de " contactorul inertial".Attached Files
Comment
-
Originally posted by andrei View PostIntreruperea alimentarii cu combustibil in caz de accident se face cu semnal de la UCE Airbag, cel putin pentru Romania, ala e senzorul de soc. Daca voi gasiti altul, prezentati localizarea lui, nu o pagina din manualul general, pentru orice tara si orice versiune.Last edited by luciteck; 1 May 2009, 13:48.
Comment
-
n-ai atins pragul de deceleratie necesar declansarii senzorului. exista acel contactor inertial, mi-aduc aminte ca la inceput cand am citit manualul de reparatie, scria de el. nu mai stiu insa unde se afla fizic pe masina...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
M-am uitat si eu un pic pe schemele electrice si concluzia este urmatoarea:
- nu exista in repertoarul de organe ceva numit "senzor de soc", deci singurul senzor este cel din UCE airbag si pretensionare;
- nu exista legatura electrica decat intre pompa si releul de injectie;
- daca poate fi intrerupta alimentarea pompei si a injectiei, aceasta nu se poate intampla decat prin semnal UCE airbag dat la UCH, care comanda releul prin intermediul UCE injectie, deci este o comanda soft, deci poate fi diagnosticata pe OBD.
Asta am "diagnosticat" eu din 5 minute de vizionare scheme electrice, cred ca nu ma insel.
Comment
-
adica loganul n-are sistem de siguranta redundant? daca ai o eroare la airbag, iei foc in caz de accident? probabil ca da...in capitolul "injetie benzina" al manualului se ace referire la un contactor inertial care ar trebui sa opreasca pompa de benzina, intre releul pompei si motorasul propriu-zis al pompei de benzina. o sa intreb la vocea clientului pana la urma, ca ma seaca chestiunea; daca nu avem ala pe masina, eu personal consider asta ca un esec pe partea de design la capitolul "siguranta". ca sa nu zic mai rau, ca au renuntat la sistem mecanic de backup din considerente de pret, ori atunci cam atat dau ei pe utilizatorii masinilor lor, 2 centi sau cat dracu o fi contactorul ala cu mercur.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu am avut de curand o intamplare neplacuta cu masina.. am cazut intr-un sant adanc de 1 metru cu roata spate ,iar masina a ramas suspendata cu toate cele 4 roti(se sprijinea p jumatate). dupa ce a scos masina din sant, pe langa faptul ca avea scutul strambat si mutat inspre cutia de viteze, am incercat sa o pornesc si nu mergea. cand i-am pus contactul, in spate ,pe langa rezervor, se auzea 3 bipuri scurte,iar la motor, in cutia aia neagra unde sunt sigurantele se auzea un sunet ca si cum o siguranta sarise sau nu mai mergea. a 2-a zi am chemat un prieten si mi-a schimbat siguranta si a pornit imediat. deci... in caz de accident sigur se intrerupe alimentatea cu combustibil.salutari!
Comment
Comment