Cum dau jos tamburii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum dau jos tamburii

    cxare stiti cum se desfac tamburii pe spate? eu am incercat ieri am scos capacelu,am desfiletat interioru cu cheie de 30 dar nu am reusit sa scot capacu de la tambur sa curat de praf.
    Last edited by Cezar; 30 April 2009, 18:33.
    sigpic

  • #2
    Tre sa tragi mai tare stg-dr până trec sabotii de o mică margine interioară,sau ajutat putin cu ciocanul,bătăi putin stg,putin dr.Tre sa iasă,eu mi le-am scos usor.Le-am scos de trei ori pân-acuma,prima oară sa vad cum e sistemul in tambur,a doua si a treia oară am vopsit tamburii.Dacă nu poti vin si iti arăt.

    Comment


    • #3
      @boris te-ai apucat de revizie?
      sigpic #

      Comment


      • #4
        Originally posted by boris View Post
        cxare stiti cum se desfac tamburii pe spate? eu am incercat ieri am scos capacelu,am desfiletat interioru cu cheie de 30 dar nu am reusit sa scot capacu de la tambur sa curat de praf.
        auzi sper ca frana de mana nu era trasa cand ai incercat, nu ? :-))

        S.
        Last edited by Cezar; 30 April 2009, 18:33.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • #5
          Mai bine ar fi cu o presa, dar se pare ca tot ciocanul e de baza
          Captain of the black pearl

          Comment


          • #6
            sa nu va spun cum bateau cu barosu in masina la mine ca sa scoata rulmentul sa il schimbe ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Deja m-ati pus pe ganduri , voiam si eu sa-mi vopsesc zilele astea tamburii si etrierele , dar bine ca am citit pe aici , si ca am aflat de surpriza cu desfacutul tamburilor. Si pentru ca sa nu ma chinui , cred ca am sa-i vopsesc (tamburi) direct pe pozitie .
              Dany59ddd - poate vi si-mi arati si mie cum se face ?
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                pentru butuc

                si pentru rulmenti

                asta e pentru rulmenti mici de modele dar e ca exemplu

                cand aveam dacia 1300 aveam cam toate presele necesare si era o placere sa schimb pivoti sau rulmenti ca nu trebuia sa bat ca disperatul ca sa depresez
                Last edited by GFN; 30 April 2009, 19:05.
                Captain of the black pearl

                Comment


                • #9
                  Originally posted by FLORYN View Post
                  Deja m-ati pus pe ganduri , voiam si eu sa-mi vopsesc zilele astea tamburii si etrierele , dar bine ca am citit pe aici , si ca am aflat de surpriza cu desfacutul tamburilor. Si pentru ca sa nu ma chinui , cred ca am sa-i vopsesc (tamburi) direct pe pozitie .
                  Dany59ddd - poate vi si-mi arati si mie cum se face ?
                  da cine ti-a zis ca trebuie desfacuti tamburii ca sa ii vopsesti ? izolezi frumosi si dai cu sprayul... la fel si la etrieri .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Aaa nu Cristi, era o chesti de pura curiozitate , voiam sa fac si o inspectie pe acolo , sa vad cam in ce stare sunt . Dar daca se lasa cu bataie .... ii vopsesc si gata . Credeam ca-i simplu ca la batrana Dacia , dar observ ca nu-i asa.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      Pt FLORYN,nu te speria ca nu-i asa greu pe cat zic altii sa dai jos tamburii.E mai usor ca la dacia 1310 ca ai doar o piulita de destrans,dar daca nu te pricepi normal ca-ti prinzi urechile.Tu nici n-ai incercat si zici ca-i greu,punete si dă-le jos si ai sa vezi ca iasă usor,nu tre sa te sperii de ce zic altii.Daca ai fi din TM ti-as arata cu placere.

                      Comment


                      • #12
                        pai am dat jos capacu care e bagat cu japca,am desfiletat surubu si cam atit cind am tras tot nu iesea afara dany59vroiam sa curat acolo umpic de mizerie
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Usor-usor...si totusi...ce se intampla daca e si ABS?
                          Cum se procedeaza atunci?
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #14
                            Hai mai Dany , ca banuiesc ca nu-i asa de greu. Am desfacut la batrana Dacia ....de m-am acrit, dar acum recunosc , decat sa dau cu barosul in tamburi ca nebunul, doar ca sa vad ce-i pe acolo... nu cred ca se merita.
                            Daca voi avea probleme , merg in service , ca deaia este service . Apreciez totusi faptul ca te oferi sa-i ajuti si pe alti, toata stima.
                            @Sky- la sistemul cu ABS , cred ca trebuie acordata atentie sa nu se rupa cumva firul de la senzor . In rest banuiesc ca este idem, d.p.d.v. constructiv cu celelalte .
                            Last edited by FLORYN; 30 April 2009, 20:10.
                            , sunt cu ochii pe voi !
                            :thumbsup:

                            Comment


                            • #15
                              Bateti usor cu un ciocan de cauciuc si bagati 2 suberlnite cu cap drept pe canalul exterior a tamburului, iese din prima...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google