sunt mai eficiente oglinzile de prestige?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Exact ... doar unghiul mort ... daca nu vreti sa investiti in oglinzile de prestige (care DA sunt mai eficiente) luati oglinda interioara mare lata cu unghi lat ... se vede din stalpul central stanga in cel drept si ajuta ... mult
    sigpicMy ride

    Comment


    • #32
      Poate pe unii nu-i ajuta "deloc " oglinzile de prestige la parcarile laterale,chiar daca ,fiind mai mari reflecta o suprafata mai mare, eu chiar ma folosesc de ele si la astfel de parcari

      Comment


      • #33
        Chiar sunt curios, ce vezi tu in plus in oglinda de Prestige, fata de una normala, la o parcare laterala? Daca imi zici ca aproximezi mai bine distanta pana la bordura/masina din spate e o prostie.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          Pana acum o saptamana am avut oglinzi normale pe masina, acum am de Prestige. Sunt mai bune in trafic, unghiul mort aproape a disparut, la parcari, singura chestie ca acum vezi roata de boldura daca te ridici oleaca de pe scaun, la celelalte trebuia sa le reglezi in jos. Eu parca apreciam mai bine distanta cu cele vechi, dar poate nu m-am obisnuit cu ele.
          zoom-zoom

          Comment


          • #35
            Pt cineva de mai sus ... nu vad on topicul tau in fraza ... sunt in culoarea masinii ... iti arat si cele mici in culoarea masinii sa vedem daca sunt la fel de eficiente ...

            deja devine o problema de obiectul dintre pedale si volan aici ...
            nu vad cu ce ajuta la parcari dar ma rog ...
            vrei sa zici ca la fiecare parcare reglai oglinzile in jos sa poti parca? :O
            sunt mai eficiente pentru ca dispare unghiul mort (sunt mai inalte si mai late ... evident)

            initiatorului topicului i s-a raspuns la intrebare?
            sigpicMy ride

            Comment


            • #36
              Offtopic: gata cu certurile!

              Ontopic: ati uitat sa mentionati ca ofera loganului un aspect de elefant (mie imi place)

              Comment


              • #37
                Intradevar ... loganul cu oglinzi clasice arata urat ... sunt minuscule oglinzile la gabaritul acestuia ... pe cand cu mcv's arata mult mai bine ... dar aici este vorba de gusturi ...
                sigpicMy ride

                Comment


                • #38
                  Originally posted by DeLuXe View Post
                  ..
                  vrei sa zici ca la fiecare parcare reglai oglinzile in jos sa poti parca? :O
                  sunt mai eficiente pentru ca dispare unghiul mort (sunt mai inalte si mai late ... evident)
                  nu la fiecare parcare, dar unele parcari cer asta,bolduri mai inalte pentru a nu rupe aparatorile de noroi, sa nu mai zic sa harjai si bara etc.
                  zoom-zoom

                  Comment


                  • #39
                    Eu la fiecare parcare le reglez si nu mie rusine sa recunosc , ca doar daia am dat 100de epuroi pe oglinzi electrice

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      La oglinzile normale de Logan (cred ca si la cele de Prest.) e nasol ca nu sunt deloc convexe, o idee, era super bine. De aici si vizib. redusa.
                      Astea de Prest. ma gandesc ca nu degeaba le-au facut mai mari, sunt net mai eficiente.

                      Comment


                      • #41
                        Numai cea de la sofer era bine sa fie convexa, dar na, low-cost si aici...
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Eu am un 1.4 laureate din 2005, acu 2 sapt am schimbat oglinzile astea mici si mi-am pus de mcv. Vizibilitatea e mai buna categoric. Eu fac comparatie cu a mea cu oglinzi de mcv si cu cea de la servici care are oglinzi normale. Se vede diferenta. Problema e ca la oricare oglinda o sa ai unghi mort, mai mic sau mai mare, la logan mcv dar si la cel normal, unghiul mort este dat de cit de in interior este montata oglinda in cochilie.
                          Daca te uiti atent in oglinda, o buna bucata de vizibilitate, ma refer la marginea oglinzii iti este luata de marginea cochiliei care se reflecta in oglinda si pe marginea oglinzii vezi o banda neagra.
                          Nu stiu daca m-am facut inteles, dar cele de mcv ofera o vizibilitate mai mare.
                          Mai ales ca le-am achizitionat la un pret de 250Ron perechea(electrice, incalzite, noi si originale) fata de 1200RON pret de dealer.
                          La pretul asta merita investitia, credeti-ma mai ales ca le-am montat singur, masina mai avind garantie pina in iunie 2008.

                          Comment


                          • #43
                            Carol le-ai luat din magazin ? Sau sunt second ?
                            It's nice to be important but it's more important to be nice!

                            Comment


                            • #44
                              Le-am luat de pe net de pe alt site, sunt noi noutze si originale

                              Comment


                              • #45
                                Da, clar ca se micsoreaza unghiul mort si ai o mai mare vizibilitate in latime, ca sa zic asa, cu cele de MCV.
                                Treaba e ca ele nu ajuta mai mult ca cele normale la parcari, cum zicea cineva.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google