Curatare Instalatie Climatizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by ParuLuScorilo View Post
    undeva am vazut citat dintr-un manual (de service?) in care se spunea ca e interzisa folosirea spray-ului ala de il lasi in masina 5 minute si aerisesti dupa aia, ca se poate strica GMV. Asa o fi oare? de la ce sa se strice ??
    GMV-ul nu, ventilatorul din aeroterma da.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #32
      am gasit in manualul de service (v atasament). Cum adica e interzisa pulverizarea in intrarea de aer? adica prin portbagaj? ca mai e o intrare si in habitaclu, la recirculare - acolo nu e interzisa, inteleg eu... deci strica sau nu strica bombele alea spray din supermarket????
      Attached Files

      Comment


      • #33
        s-ar putea sa fie vorba de locul unde decupezi pentru filtru.

        Comment


        • #34
          pai si ce treaba are locul unde decupezi pentru filtru cu gmv-ul ?
          Computer, did we bring batteries?... Computer?...

          Comment


          • #35
            Am imbibat filtrul de polen cu THOR dilutie 1%(5 ml solutie la 500 ml apa), aeroterma pornita cu ventilatorul la 4 si dupa aia am dat cu fas-fas si prin gura de alimentare cu aer( sub stergatoare). Pot sa spun ca dupa 2 zile mirosul s-a diminuat dar nu a disparut de tot, ceea ce ma face sa repet operatiunea in zilele urmatoare...
            LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

            Comment


            • #36
              Dupa ce ca producatorii sunt tampiti, se mai si lauda: citez "... conducta filtrului de habitaclu" (am inchis citatul), filtru de habitaclu care nu exista, pe care il montezi pe barba ta sau in service (oricum costa). Chestia e ca mirosurile si bacteriile apar unde-i mizerie, iar intr-o instalatie fara filtre sau filtre neschimbate la timp (sau barem curatate) apare mizeria. Spume si alte chestii sunt doar pentru efecte, nicidecum pentru cauze. De-aia e bine de facut asa ceva la unitatile specializate, chiar daca costa si NU la Dacia service, fiindca ei dau in masina cu chestii pe care nu le recomanda in manual, dar nu macane atunci cand le folosesc ei. Si nu ar trebui sa zica nimic, pentu ca spray-urile de care s-a facut vorbire aici sunt cu alcool etilic, benzilic si izopropilic (dezinfectanti utilizati si in cabinete medicale), difuzate ca si aerosoli. De cand e lumea si pamantul acesti alcooli nu fac rau nici unei instalatii electrice, fiindca se evapora aproape instantaneu de pe suprafete ventilate si raman ca aerosol pe tubulatura. Traba cu fas-fas e OK daca ai filtre. Chiar e recomandat si la climele de acasa sa le dezinfectezi periodic filtrele.
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • #37
                oarecum tangential la topic: a reusit cineva sa faca ventilatorul ala de la aeroterma mai silentios? la pozitia 1 e acceptabil, la 2 deja incepe scandalul, la 3 si 4 zici ca e elicopter...

                Comment


                • #38
                  Uite ce scrie in manualul "meu"...
                  Produsul este "Terosept", pulverizarea se face mult mai uman, prin orificiul de iesire al vaporizatorului
                  La fel, se recomanda a nu se pulveriza la intrarea de aer, pentru a nu se deteriora motoventilatorul
                  Attached Files
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #39
                    . trebuie sa rezolv si cu un zgomot de frunze in ventilator...
                    Ca sa nu mai intre frunze la ventilator pe gura de intrare, situata intre motorasul de la stergatoare si bidonasul de apa al stergatoarelor,nu ar fi mai bine ca acolo sa punem o pasla ceva gen ca alea de la aspirator sau hota ca sa nu mai intre praf si frunze si ca sa filtreze cat de cat aerul???

                    Comment


                    • #40
                      Mai multe despre filtru de polen, aici

                      PS: ms Dane.

                      Comment


                      • #41
                        Azi m-am hotarat sa curat si eu instalatia. Am cumparat un spray din acela cu spuma special pentru AC. Filtrul il aveam de 6 luni dar nu am indraznit pana azi. Mai intai am curatat aerisitoarele bine. Am improvizat un dispozitiv dintr-un ''sarpe'' de chiuveta si niste carpe legate bine in cap. Am ramas uimit de cat praf am putut sa scot de acolo. am curtat, cred, pana la ventilator, intrucat a intrat cam juma de metru. Dupa aceea am dat o gaura cu un cui in plasticul ce urma sa fie decupat. Am bagat sprayul cu spuma pe gaura aia si l-am golit tot. Dupa 20 minute am dat drumul la ventilator sa aerisesc instalatia. Am decupat cu un letcon plasticul respectiv si dupa aceea am bagat filtrul. Un alt lucru care l-am observat au fost frunzele oprite in vaporizator. Am scos un pumn de frunze fara sa exagerez. Am folosit si o periuta ca sa curat bine pe acolo. Dupa ce am scos frunzele de acolo au disparut si zgomotele de uscaturi. Cred ca de fapt acolo se aud si nu in ventilator. Daca ajung la ventilator cred ca deja le arunca afara.

                        Ca o recomandare pentru cei care vor sa bage doar spuma respectiva, faceti o gaura in plasticul acela si spuma o sa ajunga exact unde trebuie. Dupa aceea astupati gaura cu un scotch f bun pana la urmatoarea utilizare. Din punctul meu de vedere e mai bine asa decat sa bagati spuma pe furtunul de condens.
                        Attached Files
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Sa va zic cum fac eu intretinere (a se citi smotru) la aparatele de AC de apartament.... Desi principiul e acelasi, la auto ma gindesc ca se gasesc mult mai multe carcalaci, goange si libarci decit intr-unul casnic. Iar intr-unul de-l are omul prin casa, credeti-ma, se aduna mult praf...
                          Deschid carcasa unitatii interne pentru a avea acces la vaporizator. Constat ca acesta e imbicsit cu praf si mucegaiuri. Am de ales - il demontez complet si ma duc cu el la un turbojet sau ii dau cu detartrant de-i sar capacele, cu acelasi rezultat... Nu exista riscul coroziunii, deoarece vaporizatorul e facut din cupru cositorit. Clatesti, si gata...
                          Procedeul se poate aplica cu succces si la auto, dar sa-mi zica si mie cineva cum ajung la vaporizator.....
                          P.S. - da, traiesc din service si instalare AC.....

                          Comment


                          • #43
                            pai ca sa ajungi la vaporizator trebuie ori sa decupezi acolo unde ar trebui sa fie montat filtrul, adica la picioarele pasagerului dreapta, in spatele butoanelor pentru climatizare... sau varianta 2, desi nu stiu daca reusesti sa ajungi la el, demontezi bordul .
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              deci asta tre* sa fac si eu la ac.de vreo cateva zile ac-l meu a facut pe el si pute ingrozitor.am sa bag un spray de curatat.initial am crezut ca am in aeroterma vreo ganganie ca am mai patit sa gasesc soareci in ventilatie la vechea dacie.

                              sinx!tata ia zi ai ceva rezultate cu metodele tale?ai reusit sa scapi de putoare?
                              Last edited by margelatu; 29 June 2009, 20:57.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment


                              • #45
                                Salutare.

                                Eu am luat sistemul de curatare de la RefreshAir. Am vazut ca e folosit si de unele firme de service (Ex. Autosoft). Acum astept weekendul sa il folosesc si sa vad cum se comporta. Pentru mai multe detalii: http://www.refreshair.ro/igienizator.php

                                Numai bine

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google