Curatare Instalatie Climatizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    bai fratilor pana la urma unde se aplica acel spray pentru curatarea aerului conditionat de mirosuri neplacute .

    Comment


    • #62
      Pe vaporizatorul(un radiator) care se afla in habitaclu, sub comanda climatizare; accesul dinspre torpedo.
      Vezi imaginile de la postul 41 si te edifici.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #63
        De curand mi-am curatat si eu instalatia de climatizare cu un spray din acela cu furtunas care face spuma.L-am folosit conform instructiunilor,adica dupa ce am introdus spuma am asteptat sa se topeasca si apoi am pornit ventilatorul pentru o vreme.Va scriu sa va atentionez sa nu faceti aceeasi greseala ca si mine.Faza e ca spuma aceea cand se topeste formeaza un lichid si daca se porneste ventilatorul pe viteza mare asa cum am facut eu lichidul acela intra peste tot si pot aparea surprize neplacute.Eu m-am trezit ca-mi porneste casetofonul singur si a inceput sa mearga ciudat adica alternativ cand casetofonul cand radioul.Eu il opream si el pornea din nou singur.A trebuit sa scot borna de la baterie , cand am scos casetofonul avea pe el o baltuta cu lichid, a trebuit sa-l pun la uscat.Am avut emotii a doua zi cand l-am pus la loc dar si-a revenit si acum totul e O.K.
        Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

        Comment


        • #64
          am vazut si eu azi in carrefour spray-ul pt curatarea instalatiei de ac,la 37 de ron,l-as fi cumparat dar nu stiu cat de bun este.l-a testat cineva?

          Comment


          • #65
            Toate acele spray-uri cu furtun lung se folosesc pentru orificiul de scurgere a condensului de sub masina.Pe acolo se face curatarea instalatiei de climatizare altfel risti sa strici ceva la ventilator, si asa fragil al loganului.Si totul se face conform instructiunilor de pe spray ,pulverizare,asteptat ceva timp sa urce acea spuma si la vaporizator apoi ventilare pe 1, apoi max si geamuri deschise.
            Sper ca am ajutat, cu stima pentru toti care posteaza siajuta la remedierea problemelor.

            Comment


            • #66
              Am cumarat din Real un spray de la Prevent, pentru aceste operatiuni, cca 35 lei
              Azi am golit o parte din el, respectand instructiunile sale si pe ale mele
              Am scos filtrul din locasul sau, l-am suflat cu aer comprimat (pana in vara, cand face 1 an, mai e ceva, atunci il voi schimba, arata bine).
              Am suflat si in compartimentul filtrului, pe langa vaporizator, am mai bagat si mana, de am scos carcalaci (chestii umede, mizere).
              Am pus o punga (pentru a ramane acolo spuma).
              Am scos si radio-cd (vazand un post mai sus, am zis sa fiu preventiv, am pus si acolo o punga, insa nu a ajuns spuma pe ea)
              Am cocotat masina, cat sa intru sub ea si da-i si cauta orificiul.
              Il mai cautasem odata si m-am lasat pagubas, apoi mi-a fost aratat in service, la o revizie.
              Mi-am zis ca o sa fie simplu. Si totusi nu il gaseam.
              Apoi am realizat ca producatorul a fost istet! A plasat un fel de scut-protectie (sa nu intre mizerii) peste el, cam cat o palma, pe sub sufele schimbatorului de viteze.
              Am agitat, introdus pana la capat furtunul care avea la capat un fel de duza cu orificii laterale (exact precum la injectoare) si am pulverizat consistent, pana ce a dat pe afara.
              Comanda de climatizare - pe recirculare si inchise aeratoarele de bord.
              Apoi am dat zdravan si prin compartimentul filtrului, pe vaporizator.
              Am lasat cateva minute, cca 20-30, ventilare cu AC pornit (dupa ce am pus si filtrul)
              Si mai uit la aeratoare, crezand ca ajuns pe acolo spuma: nimic.
              Spuma se transforma in ceva lichid si se vaporiza.
              Acum e mai curat, cand si cand mai venea iz de balta, dar nu mirosuri grele.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google