Originally posted by irinel
View Post
Cine stie daca se poate sa fii furat la pompa de benzina
Collapse
X
-
-
Originally posted by radu2008 View PostBidomul de plastic mai mare se deformeaza mai usor ca unul de 1l spre exemplu si din aest motiv intra mai mult eu am facut acest experiment cu o cansitra de plastic de 20l si am transferat intr-o canistra de tabla gradata scria clar si mare pe ea 20l si era diferenta de 1l aproximativ mai mult in cea de plastic nu incercati recipiente de plastic mari ca nu sunt sigure cel mai bine sa folosit sticle gen PET de maxim 2,5l si asa sunteti siguri !vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
la fiecare statie ar trebui sa fie un recipient etalon ,de 10 sau 20 de litri.la orice suspiciune a clientului , ar trebui sa puna carburant in el, pentru a demonstra corectitudinea pompelor.
realitatea cred ca e alta.ar trebui incercat un astfel de test, de cei care se indoiesc.Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
Comment
-
Originally posted by iashca View Postla fiecare statie ar trebui sa fie un recipient etalon ,de 10 sau 20 de litri.la orice suspiciune a clientului , ar trebui sa puna carburant in el, pentru a demonstra corectitudinea pompelor.
realitatea cred ca e alta.ar trebui incercat un astfel de test, de cei care se indoiesc.
ps. uitasem in romania nu se poate iefteni momentan combustibilul pentru ca apanova nu face reducere la pretul apei.vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !
Comment
-
corect maistoru
numai eu stiu cum soferii de pe cisternele care transporta mai ales motorina, dar si benzina, inainte sa descarce in benzinarie, dau intr-o galeata vreo 10-20 litri, care spre NE-surpriza noastra e apa
Comment
-
poai problema nu e cand ajunge combustibilul in cisterna...problema e la punctele de incarcare ( ploiesti, constanta, pitesti, pe langa buzau, astea is punctele principale de prin tara )
si inca ceva, sigiliile aplicate cisternelor din romania e un snur d-ala de plastic care trebuie sa-l rupi cand umbli la cisterna, nu ca in strainatate electronic, si cu localizare prin gps, adica daca nu esti in punctul de descarcare, prin gps se vede unde esti, nu-ti porneste electronica si e anuntata si baza
Comment
-
@bolo: stiu ca pompele sunt verificate metrologic, dar stiu de la cineva de la metrologie ca, la "cererea" unor sefi de statii, verificarea metrologica se face cu recipiente oficiale, dar... decalibrate, de birourile locale / regionale. Beleaua incepe odata cu controalele inopinate de la Bucuresti, care se mai rezolva uneori prin "oferta" la "cererea" de dinainte, deoarece trebuie "sa mananca" si gura lor. In ceea ce priveste debitmetrele, ele inregistreaza, la fel ca si apometrele, iar sensibilitatea lor este influentata de presiunea data de pompa. Aici este smecheria, pentru ca "furtul" cum ii spunem noi e nesemnificativ la o alimentare, dar la cati alimenteaza intr-o zi, se aduna ceva, cam pana in jur de 80-100 l (zice un sef de pompa, care intr-un an a schimbat locurile de munca mai abitir ca sosetele).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
nimeni din romania nu are pe cisterne sistemul din germania, sau europa mai bine zis...au poate sistemul pt a modifica pe viitor sa puna GPS si sisteme anti furt si sisteme contra contaminarii produselor etc...
de unde stiu asta, pt ca suntem singura firma din romania, la ora actuala, care putem face TOT, cap coada, la o cisterna de transport combustibil
dar poate ma insel, desi e putin probabil...
Comment
-
nu ai qm sa fii furat la pompa de catre angajat.....si pompele sunt verificate metrologic....in cazul in care iti vine un control si te verifica si nu ai verificare metrologica platesti o viata intreaga.......si cu gps-ul pe cisterne....o sa fie la rompetrol dar mai dureaza putin timp....la mol nu au nimik....lucrez in benzinarie si stiu ce spun
Comment
Comment