Cine stie daca se poate sa fii furat la pompa de benzina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by irinel View Post
    la fiecare iau cate 300ml ...
    Sa fim seriosi, cum sa se ia cate 300 ml la fiecare alimentare? Si daca sa zicem ca ar fi asa, cum ar scoate benzina de acolo?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Eu stiam ca daca bagi mai mult de 25L la o alimentare te fura putin

      Comment


      • #18
        Originally posted by radu2008 View Post
        Bidomul de plastic mai mare se deformeaza mai usor ca unul de 1l spre exemplu si din aest motiv intra mai mult eu am facut acest experiment cu o cansitra de plastic de 20l si am transferat intr-o canistra de tabla gradata scria clar si mare pe ea 20l si era diferenta de 1l aproximativ mai mult in cea de plastic nu incercati recipiente de plastic mari ca nu sunt sigure cel mai bine sa folosit sticle gen PET de maxim 2,5l si asa sunteti siguri !
        bidoanele de plastic au un semn care arata nivelul pana la care trebuie umplute pentru a avea volumul indicat. daca umpli bidonul pana in gat e normal sa intre mai mult. un bidon de 10l ia plin ochi aproximativ 11l iar unul dintrala negru de ulei care e de 20l ia de fapt 22l.
        Attached Files
        vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

        Comment


        • #19
          la fiecare statie ar trebui sa fie un recipient etalon ,de 10 sau 20 de litri.la orice suspiciune a clientului , ar trebui sa puna carburant in el, pentru a demonstra corectitudinea pompelor.
          realitatea cred ca e alta.ar trebui incercat un astfel de test, de cei care se indoiesc.
          Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
          Andreea Trifu

          Comment


          • #20
            problema se pune cam asa , nici macar nu trebuie sa o scoata de acolo.
            1.2 TSI

            Comment


            • #21
              Originally posted by iashca View Post
              la fiecare statie ar trebui sa fie un recipient etalon ,de 10 sau 20 de litri.la orice suspiciune a clientului , ar trebui sa puna carburant in el, pentru a demonstra corectitudinea pompelor.
              realitatea cred ca e alta.ar trebui incercat un astfel de test, de cei care se indoiesc.
              si daca este corecta masuratoarea mai cumperi tu si combustibilul scos in bidonul etalon ??? ar trebui sa ne ingrijoreze pretul ridicat al combustibilului si nu marja de eroare a pompei.

              ps. uitasem in romania nu se poate iefteni momentan combustibilul pentru ca apanova nu face reducere la pretul apei.
              vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

              Comment


              • #22

                corect maistoru
                numai eu stiu cum soferii de pe cisternele care transporta mai ales motorina, dar si benzina, inainte sa descarce in benzinarie, dau intr-o galeata vreo 10-20 litri, care spre NE-surpriza noastra e apa
                Life is short...play more!
                http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                Comment


                • #23
                  Dar cisternele nu sunt sigilate cum pot ei sa faca mismasuri ca sunt curios?

                  Comment


                  • #24
                    poai problema nu e cand ajunge combustibilul in cisterna...problema e la punctele de incarcare ( ploiesti, constanta, pitesti, pe langa buzau, astea is punctele principale de prin tara )
                    si inca ceva, sigiliile aplicate cisternelor din romania e un snur d-ala de plastic care trebuie sa-l rupi cand umbli la cisterna, nu ca in strainatate electronic, si cu localizare prin gps, adica daca nu esti in punctul de descarcare, prin gps se vede unde esti, nu-ti porneste electronica si e anuntata si baza
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • #25
                      @bolo: stiu ca pompele sunt verificate metrologic, dar stiu de la cineva de la metrologie ca, la "cererea" unor sefi de statii, verificarea metrologica se face cu recipiente oficiale, dar... decalibrate, de birourile locale / regionale. Beleaua incepe odata cu controalele inopinate de la Bucuresti, care se mai rezolva uneori prin "oferta" la "cererea" de dinainte, deoarece trebuie "sa mananca" si gura lor. In ceea ce priveste debitmetrele, ele inregistreaza, la fel ca si apometrele, iar sensibilitatea lor este influentata de presiunea data de pompa. Aici este smecheria, pentru ca "furtul" cum ii spunem noi e nesemnificativ la o alimentare, dar la cati alimenteaza intr-o zi, se aduna ceva, cam pana in jur de 80-100 l (zice un sef de pompa, care intr-un an a schimbat locurile de munca mai abitir ca sosetele).
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #26
                        on topic, e normal ca pompa sa aiba o marja de eroare de cateva grame sau zice de grame la cantitati de combustibil mai mari, off topic: si eu sunt fan al serialului dallas si mai ales al lui J.R. Ewing X:*va salut cu resepct!

                        Comment


                        • #27
                          Fratilor astia[B] ne fura si la pompa prin preturile practicate[/B] dar si inainte de pompa prin angajati.La pompa e greu de furat pt ca si ei au verificari, dar inainte de pompa totul e posibil.
                          Cei care transporta pt mol din cate stiu au GPS pe cisterne

                          Comment


                          • #28
                            traim in rromania ) si nah cam fiecare traieste de unde LUCRA!
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              nimeni din romania nu are pe cisterne sistemul din germania, sau europa mai bine zis...au poate sistemul pt a modifica pe viitor sa puna GPS si sisteme anti furt si sisteme contra contaminarii produselor etc...
                              de unde stiu asta, pt ca suntem singura firma din romania, la ora actuala, care putem face TOT, cap coada, la o cisterna de transport combustibil
                              dar poate ma insel, desi e putin probabil...
                              Life is short...play more!
                              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                              Comment


                              • #30
                                nu ai qm sa fii furat la pompa de catre angajat.....si pompele sunt verificate metrologic....in cazul in care iti vine un control si te verifica si nu ai verificare metrologica platesti o viata intreaga.......si cu gps-ul pe cisterne....o sa fie la rompetrol dar mai dureaza putin timp....la mol nu au nimik....lucrez in benzinarie si stiu ce spun

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google