If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
sa inteleg ca pe tine nu te deranjeaza atunci cand nu ploua in ritmul stergatoarelor la temporizare fixa ? le picau ouale daca puneau temporizare reglabila ? ca io fac "scurta" la mana incercand sa comand stergatoarele atunci cand ploua prea tare pt temporizare si prea putin pt viteza 1 continua de stergere...incep sa ma gandesc tot mai serios sa-mi fac un temporizator reglabil pe care sa-l inserez pe comanda stergatoarelor...
intradevar e foarte nasoala treba ce era daca faceau treaba pina la capat cit puteau sati mai ia (ops trebuia sa -l unesc cu cel de deasupra acum nustiu cum)
Ia uitati ce am gasit despre Functiile Suplimentare Ale UCH :
"Pornire stergatoare la comanda de spalare a parbrizului
Aceasta functie ESTE activata din fabrica, dar legatura dintre comanda de spalare (+12V din maneta) si UCH (EHI - A7) nu este facuta.
Mod de functionare:
- daca se comanda spalarea pentru mai putin de o secunda, UCH comanda stergatoarele pentru o sigura baleiere, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de 1 secunda, UCH comanda stergatoarele sa baleieze de 3 ori parbrizul, dupa ce trece un timp prestabilit.
- daca se comanda spalarea pentru mai mult de perioada de baleiere de 3 ori a stergatoarelor, UCH comanda stergatoarele sa opreasca baleierea
dupa incetarea comenzii de spalare.
- timpul prestabilit (intarzierea) este fixat din fabrica la 2 secunde si poate fi configurat de la 0 la 5 secunde."
@Andrei
Daca fac cum ai aratat tu in poze obtin functiile de mai sus ?
Iti multumesc mult andrei, a fost excelent tutorialul. Mi-a luat 1h toata ghidusia. Sunt fericitul posesor al unui sistem "enhanced " de spalare parbriz.
Dati-i bataie, merge si fara pini din alte mufe. Eu asa am facut. Totul e sa folositi o sirma litata nu foarte groasa - de diametrul celei din cablu UTB. Problema de contact rece poate sa apara la mufa din UCH, insa odata bagata calumea nu cred sa fie probleme pe parcurs (blocati cu un bat de chibrit sau ceva asemenea). Accesul la UCH se face usor, fara prea mari batai de cap, doar prin desprinderea unui clips de prindere al izolatiei de sub bord. Carapacea volanului se desface din 2 suruburi TORX. Restul vine de la sine. Carapacea din partea de sus ne intereseaza. Cea de jos ramine la locul ei. La inchidere n-am intimpinat nici un fel de greutati.
Efectul poate fi vazut miine la intilnire de catre curiosi.
Si mie mi-ar trebui:| Da sincer nu mas baga sa lucrez eu acolo de capul meu:| Poate cineva de la intalnirea nationala poate sa ma ajute? Mai ales ca masina ii si in garantie
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment