Dupa cum se vede aici eu am termometrul pus pe stalp si daca se face prea cald in masina ma uit sa nu se depaseasca temperatura de 30 de grade.
Temperatura ideala in habitaclu este cam de 27 de grade si atunci cand am atins temperatura asta mai opresc ac-ul sau il dau pe minim si il pun sa bata spre picioare si parbriz..
Eu unul nu vad rostul de ce as pune senzorul exterior in aeroterma in loc de al monta in exterior doar pt. a afla temperatura cu care aerul circula prin tubulatura (oricum este mult prea rece acolo),in loc de a afla temperatura exterioara care este mult mai importanta.
Din moment ce ai temperatura afisata si in interior, chiar nu vad de ce mai vrei sa te complici???
Daca ar fi fost o chestie automata gen clima as fi de acord,dar gandestete ca tot nu scapi de butonat rozetele alea pt. a regla temperatura.
Temperatura ideala in habitaclu este cam de 27 de grade si atunci cand am atins temperatura asta mai opresc ac-ul sau il dau pe minim si il pun sa bata spre picioare si parbriz..
Eu unul nu vad rostul de ce as pune senzorul exterior in aeroterma in loc de al monta in exterior doar pt. a afla temperatura cu care aerul circula prin tubulatura (oricum este mult prea rece acolo),in loc de a afla temperatura exterioara care este mult mai importanta.
Din moment ce ai temperatura afisata si in interior, chiar nu vad de ce mai vrei sa te complici???
Daca ar fi fost o chestie automata gen clima as fi de acord,dar gandestete ca tot nu scapi de butonat rozetele alea pt. a regla temperatura.
Comment