Pseudoclimatizare Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dupa cum se vede aici eu am termometrul pus pe stalp si daca se face prea cald in masina ma uit sa nu se depaseasca temperatura de 30 de grade.
    Temperatura ideala in habitaclu este cam de 27 de grade si atunci cand am atins temperatura asta mai opresc ac-ul sau il dau pe minim si il pun sa bata spre picioare si parbriz..
    Eu unul nu vad rostul de ce as pune senzorul exterior in aeroterma in loc de al monta in exterior doar pt. a afla temperatura cu care aerul circula prin tubulatura (oricum este mult prea rece acolo),in loc de a afla temperatura exterioara care este mult mai importanta.
    Din moment ce ai temperatura afisata si in interior, chiar nu vad de ce mai vrei sa te complici???


    Daca ar fi fost o chestie automata gen clima as fi de acord,dar gandestete ca tot nu scapi de butonat rozetele alea pt. a regla temperatura.
    Last edited by Ivan Marian; 30 May 2009, 01:37. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Ivan Marian: un termometru mai mare nu gaseai?
      Am cumparat eu de la benzinarie unul micut, c senzori de exterior si interior. Are un fir cam de 2 metri. Eu il tin in casa. Imi arata si ce temperatura e afara si ce temperatura e in casa. A costa 25 de roni. Are si iluminare de funal... e ok pentru masina.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Oto, de ce sa nu faci in asa fel incit AC-ul sa termostateze la temp dorita in habitaclu?
        Pentru ce sa-ti bati tu capul cu ce temp e afara sau inauntru? Asta-i treaba de calculator. (dupa deviza - munca-i pentru tractoare, negri si calculatoare....)
        Am mai discutat cu oameni care se mai pricep in sensul ca sint mecanici sau ingineri la service dacia, si n-ar fi nicio problema.
        Vorba aluia, nu raspunsul e cel care lumineaza.....

        Comment


        • #19
          @eastside e mare munca sa invarti un buton obosit...
          Eu mi-as pune termometru in habitaclu doar pentru rolul informativ, in aeroterma nu ma intereseaza cate grade sunt, ma intereseaza sa-mi fie mie bine! Mai bine ganditi-va ca altii plang pe caldurile astea dupa un aer conditionat pe masina!
          Plus ca daca pui compresorul A/C pe termostat il faci varza repede de tot!
          Last edited by vasile78; 9 June 2009, 01:17.

          Comment


          • #20
            Pai tocmai, e cam mult de munca si bataie de cap sa invirti de un buton . Eu tocmai de-aia mi-am pus un controler electronic cu mai multi parametri de reglat (temp, interval temp, delay oprire si pornire etc) Merge si e ceva "safe", am facut-o dupa ce am vorbit cu oamenii bine infipti in fenomen... Nu e clima, dar e mai mult decit ce discutam mai devreme. Poti citi si temperatura reala si cea setata pe display dar eu l-am pus in torpedo (desi e un pic mai mare decit o cutie de chibrituri), n-am vrut sa decupez bordul sa-l fixez acolo... (are si sistem de fixare pe panou)
            Nu stiu ce parere au cei cu motoare 1.4 stiind ca ac-ul fura ceva putere cind functioneaza, si o pornire "necontrolata" te poate indispune. Eu unul sint "tractorist" asa ca nu prea ma afecteaza...

            Am vazut ca celalalt thread a fost inchis. Pentru curiosi, pot raspunde aici, asta daca nu sintem trimisi iar sa vorbim pe alte subiecte.... Fara suparare, dar nu prea am inteles ce legatura au cei care vor sa-si monteze ac pe masina cu cei care au deja.
            Last edited by eastside; 9 June 2009, 10:34. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Nenea pune si tu ceva poze sau un video ca sa vedem si noi.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #22
                @eastside: Si ambreiajul electro-magnetic al compresorului ce zice atunci cand e supra-solicitat?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Salutare,
                  ambreiajul ma gindesc ca zice la fel ca atunci cind il pornesti din buton. Eu unul butonam in disperare, mai ales ca merg uneori si cu copilul in masina. Nu faceam asta daca nu eram asigurat de oameni care stiu ce vorbesc ca e "safe". Compresorul e pornit de calculatorul de injectie, asa ca stie el ce face... Atentie!!!! Releul intermediar taie comanda catre calculator, nu alimentarea compresorului!!!! Nu faceti altfel ca atunci chiar apar probleme.
                  Poze sau filmulet chiar o sa pun, dar cam greu cu timpul zilele astea.
                  Bafta tuturor!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google