Probleme Mari Cu Injectoarele 1.5 Dci!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Mari Cu Injectoarele 1.5 Dci!!!

    Detin un Logan 1.5 dci are aprox 70000...mentionez ca se face taxi cu el....problema cea mare nu este faptul ca mi s-au stricat toate injectoarele....ci faptul ca le-am schimbat de 3 ori in 3 saptamani..prima data de la un service autorizat din iasi, a doua oara nu am mai dat atatia bani le-am procurat din surse mai "nesigure" dar a treia ora le-am schimbat la bras dealer autorizat renault cu garantie cu tot......imaginati-va cam cum ma simt acum cand mi-au spus ca nu e vina lor ca s-a pus motorina de proasta calitate bla bla...Daca poate cineva sa-mi de-a un sfat orice...pentru ca imi vine sa ma duc in fata la caremil in iasi sa-i dau foc si sa pun un banner: "NU VA CUMPARATI LOGAN DIESEL"......Sunt de acord ca s-a circulat in regim de taxi , subturat..motorina insa e doar de la peco....deci problema mea nu e ca s-au stricat prima data la 70000 de km...problema mea e ca se tot strica si nimeni nu le da de cap...si vorba aia le-am schimbat la BRAS(dealer Renault)...astept un sfat cat mai bun multumesc anticipat...Lucian nefericitul detinator al unui Logan Diesel

  • #2
    salut eu zic sa cureti tot traseul de motorina:rezervor,furtune inclusiv pompa .
    treaba este ca probabil pompa ta de motorina a produs pilitura si oricate injectoare ai schimba tot o sa ti le strice pt ca pompa baga motorina la o anumita presiune(nu am masurat pt ca nu m-a interesat) iar prin injectoare intra o alta presiune mai mica decat baga pompa iar restul de motorina ti l da pe retur si uite asa "pilitura" o plimba tot timpul si iti infunda injectoarele.
    testul pe care vreau sa l faci:scoti putina motorina din pompa pe la injectoare si o pui intr un pahar de plastic si il pui in soare si te uiti pe fundul paharului daca straluceste si asa vezi pilitura sau pui motorina in mana ca este acelasi lucru.
    sau te duci la un service sa iti bage un magnet pe fundul rezervorului si vezi cata pilitura scoate de acolo si o sa intelegi dupa aceea.sper ca ti am fost de folos .stima
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • #3
      trebuie curatat tot circuitul si posibil de schimbat sau de reparat daca merge pompa de injectie, sper ca ti-au schimbat macar filtru prima data, desi nu cred
      http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

      Comment


      • #4
        Fa o sesizare(cerere) la producator pentru a putea trimite un specialist in astfel de motoare si a determina cauza exacta pentru care se duc injectoarele.
        Pana nu elimini cauza, efectul va ramane.
        Stiu ca multi nu agreeaza "Rompetrolul", dar ei au un program prin care, daca se constata ca motorina a fost cauza unei defectiuni ale motorului isi asuma toata responsabilitatea.

        Cred ca pentru taxi, in situatia ta, era mai potrivit un benzinar cu GPL.
        Cheers.

        Comment


        • #5
          Salut! Am mers la reprezentanta Renault Constanta,masina are 80.000,la o accelerare mai in forta se auzeau sunete enervante care veneau de la motor,ajungand acolo mi-au pus masina la calculator spunandu-mi ca toate injectoarele sunt stricate si ca trebuiesc schimbate toate cele 4 injectoare cu rondouri cu tot si toate acestea ma ajung la 65-70 de milioane. Se pot schimba altundeva ca nu prea am chef sa dau 2.000 de E pentru injectoare...

          Comment


          • #6
            Ai motor de 65 cp...nu?daca da...schimba-i si pompa de injectie...de la aia e buba (pilitura).
            sigpic

            Comment


            • #7
              pe viitor va rog inainte sa deschideti un topic nou, sa dati "search". se discuta despre problemele injectoarelor la dizal in alte 2 locuri...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                scapati de loganurile pe diesel ca sunt belea.schimbati pompa pe urma injectoare si la un timp o luati de la capat.alti bani ,alta distractie.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #9
                  Eu cred ca o motorina buna indiferent de statie petrom ,rompetrol .omv etc,si un stil de conducere ptr.dci (eu nu stiam de ex. sa nu merg cu a patra in oras si mergeam in afara cam in 2000 ture cu a cincea)nu ar fii probleme cu injectoarele sau pompa.Cunosc un tip care lucreaza la romtelecom si are peste 200000km cu un clio.

                  Comment


                  • #10
                    Pompa e proasta si motorina.
                    Aici sunt de acord sa se bage in motorina un aditiv de la metabond care mai ''unge'' pompa si in acelasi timp curata tot sistemul de alimentare.

                    Comment


                    • #11
                      ce am zis eu mai sus e tocmai din cauza motorinei.sistemul e foarte sensibil la combustibili naspa.cred ca dci-ul ar avea alta viata afara.am vazut ca si pe la fracezi au fost cazuri de dci care au crapat dar in numar mic(cazuri izolate) si cred ca afost exclusiv din cauza pompei sau a injectoarelor cu belele de fabricatie.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Eu am mers mai mult pe motorina de la cfr si din alte surse in 30mi km si nu am nici o problema. Am dci 85cai

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google