Drumul De Tara... Cat Este De Daunator?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai in gluma, mai in serios...tu poti sa alergi la fel si pe drumul cu pietre si pe unul neted?
    Ce simti la talpi?
    La fel e si cu masina, numai ca la o anumita viteza, ridicata, totul se petrece cu o anumita frecventa, amplitudine, suspensia nu mai are posibilitatea sa "isi traga sufletul", sa nu mai zic situatia cand "se opinteste" in buza unei gropi...
    Si mai e ceva: cand se intampla sa dai in groapa, nu frana in acel moment, mai mult o ingenunchezi, las-o sa treaca asa,,,doar sa ridici piciorul de pe acceleratie.
    Drumul de tara: tatal meu o are de 40000 km, mult mai multe drumuri de tara rulate decat mine, aceleasi masini ca dotare (doar 65 cp la el), foarte mici diferente la condus, insa eu am schimbat deja la 23000 km un capat de bara.
    Care o fi explicatia?
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • #17
      Tare asta ).Asa facea si unu caterinca,cand a dat in oras cu 100 km/h intr-un canal fara capac,si janta cauciuc cred ca si planetara tot varza.Face,data viitoare dau cu 200 de km/h in ea,poate nu are timp sa cada in groapa )) :P
      Nu afecteaza cu nimic,decat ca iti zdrangane din toate incheieturile
      sigpic

      Comment


      • #18
        bai da cum sa fugi prin gropi?rupi masina...nu se mai simt la viteza?tu da,dar masina?

        Comment


        • #19
          Si se mai mira altii de ce pe la vreo 50 de mii de km troncane tot in ea ca intr-un tractor.

          Comment


          • #20
            La uni nu le pasa dai sa mearga!

            Comment


            • #21
              Da, Loganul e de vina ca e facuta de romani...
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #22
                Pai din cate deduc si tu esti unul dintre ei,fara sa te superi pe mine.

                Comment


                • #23
                  Nu tati, eram ironic. Asa spun ei cand incepe sa troncane.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #24
                    fratilor eu am 70000 km si am parcurs pe drum de tara cam jumatate din ei daca nu mai bine si am schimbat 2 bucsi, in rest nu am nici o problema la masina nu troncane interiorul mai mult decat troncane la altii, nu bate nimic pe la directie, am mers in limita bunului simt, adica nici tare dar nici ca melcul, m-am dus la fel cum m-as fi dus prin oras, mai incetuc pe unde era mai rupt drumul dar in rest pe principiul "da-i nainte".
                    nu va mai faceti griji pentru un drum de tara pe saptamanam chiar si daca trebuie sa schimbati o bucsa care ii problema, e masina!!!! o poti ingriji ca pe un bibelou si te pomenesti ca pica injectoarele sau altele pe la motor si ce-ai facut? ai avut grija sa nu dai in gropi
                    salut
                    http://www.loganclub.ro/forum/masinu...e-t742p11.html

                    Comment


                    • #25
                      nu cred ca afecteaza asa tare masina daca mergi ca tot omul pe drum de tara.eu merg in fiecare zi de cel putin 3-4 ori pe zi pe drum de tara aproximativ 1 km. si nu are nimic masina dupa 1 an si 4 luni.e un drum mai bunicel nici chiar plin de gropi dar...totusi...important e cum mergi cu ea.

                      Comment


                      • #26
                        @radu2008: gandeste-te si tu ce e mai daunator.. sa trantesti o usa sau sa o inchizi cu grija.. exact acelasi lucru care se intampla cu tocul usii, se intampla si cu partile prinse in suruburi sau in alte feluri de pe masina ta.. se slabesc, ai posibilitatea sa iasa din tatani.. Care sunt cele mai des schimbate subansamble la raliuri? suspensiile.. pe un drum de tara, pentru confort (limitarea oscilatiilor sasiului) e bine sa mergi cat de cat tare.. pentru masina 20-30 de km pe ora este ok.. asta in caz ca e un drum complet asfaltat cu pamant.. daca are gropi, sfatul meu e sa incerci sa le eviti, sau daca nu poti face asta, treci prin ele cu mare atentie si cu mica viteza.. asta daca nu vrei sa schimbi si roti, nu numai suspensii
                        REMUS, DimSPORT, Eibach, Zexstar, SPARCO, Pioneersigpic

                        Comment


                        • #27
                          Da, dauneaza in special articulatiilor, grija multa, mergeti incet pe astfel de drumuri ca nu se merita sa va stricati masinile asa de repede iar in oras grija mare la traversarea liniilor de tramvai (eu le traversez in a 1-a, exagerat de incet), in rest in linie dreapta sa mergeti cat se poate de rapid.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • #28
                            Drumu' de tara (presupunem ca drumu de oras n-are gropi...) e cel mai daunator, e moartea capetilor de bara , telescoapelor, a trenului de rulare defapt.
                            Perioada de viata ai putea spune ca se injumatateste la suspensii/tren de rulare...cum drac sa nu fie daunator??

                            PS: daca mergeti mult pe drum de tara, dati-va cu silicon pe chedere sa nu auziti cum se torsioneaza toata caroseria.

                            Comment


                            • #29
                              Atita timp cit este neted si nu exista acele cratere in asa numitul asfalt de Romania platit in nu stiu cite taxe, nu afecteaza deloc " depinde si cum rulezi pe aceste drumuri". Singurul incovenient este acel nor de praf care raminei in urma ta si trebuie sa-l suporte cei din spatele tau.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Octavian___30 View Post
                                presupunem ca drumu de oras n-are gropi...
                                Asta e utopie.
                                Uneori e mai prost drumul din oras decat cel pietruit de la tara.
                                Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google