atata timp cat drumurile de tara de la altii is mai bune ca autostrazile noastre....
Drumul De Tara... Cat Este De Daunator?
Collapse
X
-
Originally posted by TopCat View PostAsta e utopie.
Uneori e mai prost drumul din oras decat cel pietruit de la tara.
Dar ca idee, plecam de la premisa ca drumul de oras e bun si cel de tara mai putin bun (cum ar fi normal). Mers preponderent pe drum de tara (mai ales d-ala pietruit care-ti rupe toate plasticele , chiar daca mergi usor pe tr II) viata trenului de rulare se scurteaza foarte mult.
Ca drum de tara il prefer pe ala de pamant batatorit fara gropi in general, unde mergi usor pe tr III si ca din senin dai de un sant facut de plug sau gropi gemene, numai bune sa intre rotile in ele, mers noaptea asa pe bajbaite
Comment
-
Eu unul zic ca la astia care dau in gropi cu masinile lor logan pt. ca zic ca nu au nimic,poti sa le dai pe mana si un HUMMER de armata dotat cu ultima generatie de telescoape,arcuri,etc... ca tot il ia dracu in cateva luni si il pun pe butuci.
Tind sa cred ca la acest gen de oameni daca le dai si un tanc il fac praf.
Comment
-
dacia mea are aproximativ 24000km. sunt cateva sute 200-300 km facuti, nu pe drum de tara, ci pe drumurile patriei noastre frumoase. probabil stiti drumul de la lepsa (exact de cand incep serpentinele), probabil il stiti pe cel de la lacul bicaz dinspre vatra dornei pana la crucea, m-am inchinat dupa ce am trecut de segmentul asta de drum, am luat o groapa si in plina frana , probabil stiti drumul de la viziru la gura ialomitei, o portiune de vreo 40-60 km si sa nu uitam minunatele canalizari care nu sunt la nivel cu carosabilul, "calduroasele si primitoarele" gropi care le intalnesti pe orice strada chiar si pe autostrada A2 (cel putin), gropi in buza podului (pe care n-ai cum sa o vezi), gropi luate la viteze mari de peste 100 km/h. la revizia de 20000km, n-avea nici pe draq. au rezistat si or sa mai reziste, dar suntem constienti ca pana la urma o sa cedeze ceva. am uitat sa precizez, o janta am strambat pana acum, dar era de reparat, nu era dauna totala.
sa ne facem "treaba mare" in rovignieta lor.
scz desigpic
Comment
-
Ca fapt divers,Loganul se tine excelent pe suspensii,tren de rulare,etc,ce mai vreti voi,inafara de troncanitul la plastic dinantru,e foarte bun,eu nu il am de mult timp,dar am schimbat doar 1 capat de bara si atat,si ca sa fiu la subiect n-am auzit prostie mai mare decat sa treci in viteza prin gropi,e mult mai mare socul,si da,e adevarat ca e mai bn sa treci la viteza care esti peste o groapa decat sa franezi in ea.
Comment
-
Originally posted by jarublg View Postdecat sa pui la suflet toate nimicurile mai bine mergi cu un taxi!
decat sa te gandesti la gropi, mai bine ai grija la viraje in viteza, ca sunt mai daunatoare!
Comment
-
Am observat ca multi posesori de masini mult mai scumpe decat logan, trec prin micile gropi de oras sau pe la trecerile de cale ferata mai distruse cu viteza relativ mare peste 30km/h pana pe la 40-50/h. Eu am tendinta de a reduce pana la treapta I a si de a trece cat mai incet prin gropile ce nu pot fi evitate sau la calea ferata. Repet nu ma refer la craterile mari si trecerile de cale ferata cu "gropi imense" ci la gropi mici pana in 5cm adancime.
Acum apare intrebarea/nedumerirea: ori oamenii nu tin deloc la masinile lor pt ca au bani de alta noua ori nu prea afecteaza aceste gropi mici masina. Tatal meu, sofer profesionist de fel, mi a spus ca mai degraba uzezi in timp suspensii,bucse,jante etc daca treci incet prin denivelari,gropi mici sau cale ferata. Care e varianta corecta?
Comment
Comment