Am si eu o intrebare.Azi dupa 1 an de cand am Loganul aproape m-am grabit intr-o depasire,si la mine tine si cam jos ambreiajul ce-i drept si a carait treapta si nu a intrat,doar s-a turat in gol,am scos repede liber am bagat din nou in treapta.Intrebarea e daca s-a omorat ceva pe acolo?Nu am observat sa agate sau ceva treapta a 3 a acum.Oricum i-am schimbat acum pozitia sa fie undeva pe la mijlocul cursei,sper sa nu fi afectat sincronul 3.
Caraiala Viteza
Collapse
X
-
Exact, pe a 3-a am ratat-o si eu de cele mai multe ori. Am schimbat uleiul in cutie de curand si arata ok, nu se vedea pilitura sau alte cele. Nu cred ca ai de ce sa iti bati capu.sigpic
Comment
-
Da,asa e,n-are nimic ca am probat-o mai devreme si cu treapta inferioara sa vad daca agata sau cumva,ce-i drept e prima oara cand imi caraie si asta ca ma grabeam si putin ametit de raceala ca altfel nu prea ma lasa experienta sa ma incurc dar deh,din cate vad ambreiajul la Logan e cam cel mai ciudat pe care l-am vazut,daca il pui sa tina jos,nu ff jos,tre sa calci pedala podea ca sa intre.Acu e mai ok,l-am pus pe la jumatatea cursei.Mersi de pareri.
Comment
-
Originally posted by alin2009 View Post...putin ametit de raceala ca altfel nu prea ma lasa experienta sa ma incurc dar deh,din cate vad ambreiajul la Logan e cam cel mai ciudat pe care l-am vazut....
Acum lasand gluma deoparte, ai calcat gresit ambreiajul, iar acesta nu este deloc ciudat. Doar trebuie bine reglat.
Deasemenea, trebuie debreiat complet. Adica, apasata pedala pana in podea.
Comment
-
Asa e, daca nu debreiezi complet, cutia te "penalizeaza".
Iar cu experienta ce sa zic... am trecut de mult de milionul de kilometri si tot o carai p-asta mica de o gaseste supararea..
Comment
-
Fara gluma acum dar am cam lucrat de cand aveam 2 luni de permis in livrari si asta cumulat ar fi cam pe la vreo 100 k numai prin Bucuresti si asta in regim de viteza,nu croaziera.Ai dreptate,dar de asta zic ca nu mi s-a mai intamplat,deh.
Comment
-
Regula ambreiajului: se calca brusc si pana la capat si se lasa incet (sau cum vrei sa pleci de pe loc sau din viteza). Regula franei: se calca incet, ferm, pana la oprirea masinii sau incetinirea ei pana unde vrem si se lasa brusc. Asta am invatat cand am facut pilotaj. Daca la schimbarea vitezelor caraie cu un ambreiaj corect calcat, atunci ambreiajul e prost reglat sau sunt probleme in cutie. Dar nu intr-una noua (adica mai tanara de 100000 km).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Cutia de viteze este cu 5 trepte sincronizate + 1 (marche arriere = marasrier = mers inapoi) nesincronizata. Daca masina nu sta pe loc (nemiscata) la schimbarea in marsarier, mai caraie, chiar des, mai ales daca nu prea dai inapoi cu ea (chestie si de jocuri si uzuri in cutie). Nu forta daca nu intra. Da-i a patra si apoi da-i marsarier, iar cu primul drum in service,pune-i sa verifice si sa regleze jocul liber al ambreiajului.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
io mentionez ca mie nu-mi caraie acuma cand o bag in viteza (oricare, inclusiv marsarier) . Faza e ca n-o mai bag in a 2 a doar cu degetul cum era inainte, din a 3 a sau a 4 a la o viteza pana in 60 la ora (cand inainte intra fara comentarii in a 2 a).
De cand am postat am observat ca dupa ce se ruleaza un pic , merge mai usor, aproape ca inainte...Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM
Comment
Comment