Caraiala Viteza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caraiala Viteza

    Am si eu o intrebare.Azi dupa 1 an de cand am Loganul aproape m-am grabit intr-o depasire,si la mine tine si cam jos ambreiajul ce-i drept si a carait treapta si nu a intrat,doar s-a turat in gol,am scos repede liber am bagat din nou in treapta.Intrebarea e daca s-a omorat ceva pe acolo?Nu am observat sa agate sau ceva treapta a 3 a acum.Oricum i-am schimbat acum pozitia sa fie undeva pe la mijlocul cursei,sper sa nu fi afectat sincronul 3.

  • #2
    Nu cred ca-i ceva grav.Eu am patit de multe ori sa caraie,nu apasam ambreajul pana jos,sau il lasam inainte sa intre de tot in viteza.Nu s-a stricat nimic pana acum
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • #3
      Stai linistit ca nu s-a intamplat nimic. Nici nu mai stiu de care ori am ratat-o pe a 3 a. Pus si simplu s-au harjait un pic pinioanele intre ele, atata tot.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #4
        Exact, pe a 3-a am ratat-o si eu de cele mai multe ori. Am schimbat uleiul in cutie de curand si arata ok, nu se vedea pilitura sau alte cele. Nu cred ca ai de ce sa iti bati capu.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Da,asa e,n-are nimic ca am probat-o mai devreme si cu treapta inferioara sa vad daca agata sau cumva,ce-i drept e prima oara cand imi caraie si asta ca ma grabeam si putin ametit de raceala ca altfel nu prea ma lasa experienta sa ma incurc dar deh,din cate vad ambreiajul la Logan e cam cel mai ciudat pe care l-am vazut,daca il pui sa tina jos,nu ff jos,tre sa calci pedala podea ca sa intre.Acu e mai ok,l-am pus pe la jumatatea cursei.Mersi de pareri.

          Comment


          • #6
            Originally posted by alin2009 View Post
            ...putin ametit de raceala ca altfel nu prea ma lasa experienta sa ma incurc dar deh,din cate vad ambreiajul la Logan e cam cel mai ciudat pe care l-am vazut....
            A naibii experienta asta de MAXIM 3 ani, ce nu te mai lasa sa te incurci.
            Acum lasand gluma deoparte, ai calcat gresit ambreiajul, iar acesta nu este deloc ciudat. Doar trebuie bine reglat.
            Deasemenea, trebuie debreiat complet. Adica, apasata pedala pana in podea.

            Comment


            • #7
              Asa e, daca nu debreiezi complet, cutia te "penalizeaza".
              Iar cu experienta ce sa zic... am trecut de mult de milionul de kilometri si tot o carai p-asta mica de o gaseste supararea..
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Fara gluma acum dar am cam lucrat de cand aveam 2 luni de permis in livrari si asta cumulat ar fi cam pe la vreo 100 k numai prin Bucuresti si asta in regim de viteza,nu croaziera.Ai dreptate,dar de asta zic ca nu mi s-a mai intamplat,deh.

                Comment


                • #9
                  am carait-o io zilele trecuta si acuma dupa ce bag viteza 3 si cobor inapoi in 2, agata ceva acolo, nu intra la fel de usor ca inainte... ceva sugestii ?
                  Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                  Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                  Comment


                  • #10
                    Regula ambreiajului: se calca brusc si pana la capat si se lasa incet (sau cum vrei sa pleci de pe loc sau din viteza). Regula franei: se calca incet, ferm, pana la oprirea masinii sau incetinirea ei pana unde vrem si se lasa brusc. Asta am invatat cand am facut pilotaj. Daca la schimbarea vitezelor caraie cu un ambreiaj corect calcat, atunci ambreiajul e prost reglat sau sunt probleme in cutie. Dar nu intr-una noua (adica mai tanara de 100000 km).
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #11
                      Mie mi se intampla destul de des cand bag in marsarier.Chiar daca apas ambreiajul pana ala capat.Are cineva idee de ce?

                      Comment


                      • #12
                        Cutia de viteze este cu 5 trepte sincronizate + 1 (marche arriere = marasrier = mers inapoi) nesincronizata. Daca masina nu sta pe loc (nemiscata) la schimbarea in marsarier, mai caraie, chiar des, mai ales daca nu prea dai inapoi cu ea (chestie si de jocuri si uzuri in cutie). Nu forta daca nu intra. Da-i a patra si apoi da-i marsarier, iar cu primul drum in service,pune-i sa verifice si sa regleze jocul liber al ambreiajului.
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #13
                          io mentionez ca mie nu-mi caraie acuma cand o bag in viteza (oricare, inclusiv marsarier) . Faza e ca n-o mai bag in a 2 a doar cu degetul cum era inainte, din a 3 a sau a 4 a la o viteza pana in 60 la ora (cand inainte intra fara comentarii in a 2 a).
                          De cand am postat am observat ca dupa ce se ruleaza un pic , merge mai usor, aproape ca inainte...
                          Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
                          Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google