Mare PROBLEMA Cu Pornirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mare PROBLEMA Cu Pornirea

    Va salut, apelez la voi ca am intrebat multi mecanici despre problema mea si nu sunt lamurit.
    De 1 luna Loganul meu 1.4 (2005) numai porneste la cheie si asta doar daca nu o pornesc cel putin 8-10 ore, spre exemplu seara o bag in garaj si dimineata porneste dupa 5-6 chei si trebuie sa apas si pedala de acceleratie de 4-5 ori. Am crezut ca este de la baterie si am luat o baterie noua de 90A. Unii spuneau ca este de la filtru de benzina, altii de la pomba de benzina, altii ziceau ca este regulatorul de relanti. Daca merg cu masina, opresc motorul, si dupa 5-10 minute vreau sa-l repornesc MERGE LA CHEIE. Ce poate sa fie, nu vreau sa schimb toate piesele cand poate doar una este defecta.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Foarte simplu... fugi la service si fai o diagnosticare (se numeste senzor volanta defectul tau)

    Comment


    • #3
      ai intalnit si tu problema asta? ce piesa trebuie schimbata?

      Comment


      • #4
        Vino la service... facem diagnosticare si-ti spun exact ce si cum... Sos. Fundeni nr.120G program de luni-vineri 09-19 si sambata de la 09-14...

        Comment


        • #5
          spune-mi te rog punct de reper ca eu stau aproape, in Pantelimon

          Comment


          • #6
            asa am patit si eu. am scos senzorul de turatii, l-am sters (era plin capul ala de piritura ) , l-am bagat la loc si gata.merge brici!
            Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

            Comment


            • #7
              Sa pun si 2 poze.
              Attached Files
              Mai bine sa pui raul înainte, si sa lasi ce e mai bun ca o surpriza.sigpic

              Comment


              • #8
                Subscriu la ce zice usurelu, si eu am patit asta, am curatat senzorul de turatie si acum nu am nici un stres
                No, apoi blana
                Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                Comment


                • #9
                  va multumesc mult pentru raspuns o sa incerc sa vad daca reusesc sa-l scot de acolo si sa-l curat. raman dator baieti !
                  revin cu un reply sa va spun daca aia a fost buba

                  Comment


                  • #10
                    Aia e sigur buba, aceleasi simptome le-a prezentat si ligheanu meu.. tind deja sa cred ca e o problema la fel de intalnita ca aia cu torpedoul.. loganarii stiu de ce )
                    REMUS, DimSPORT, Eibach, Zexstar, SPARCO, Pioneersigpic

                    Comment


                    • #11
                      Si "operatiune" asta poate fi facuta de oricine?...asa in fata casei...e vreun risc? sa ne ferim de ceva?...n-am problema asta...dar in caz(sper sa nu).....
                      Slow & Safe

                      Comment


                      • #12
                        Salutare din nou, am cautat acest senzor de turatie dar nu l-am gasit si asta din cauza ca nu stiu cum arata, poate sa-mi spuna cineva cum arata? Usurelu?

                        Comment


                        • #13
                          pai sunt care l-au demontat acasa singuri si l-au curata.de schimbat la reprezentanta e scump dar daca esti dibace poti sa o faci singur.
                          Last edited by margelatu; 27 June 2009, 19:06.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • #14
                            am patit si eu chestia asta cu senzorul...l.am curatat cu peria de sarma si merge foarte bine acum...o poti face si u ...scoti mufa si ai 2 suruburi de desfacut....este pus undeva pe carcasa ambreiajului...bafta

                            Comment


                            • #15
                              In loc de peria de sarma recomand un alcool tehnic, solutie de curatare frane, etc. E mai sigur ;)
                              GL-22-TOF

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google