am cautat poze si nu gasesc senzorul de turatie, sunt convins ca nu e greu de curatat dar nu stiu cum arata senzorul.
Mare PROBLEMA Cu Pornirea
Collapse
X
-
intre cutia de viteze si blocul motor, sub conductele de racire dinspre baterie, sub sonda de apa, un "gunoi" negru de plastic, seamana cu un cap de casetofon...scrie "siemens" pe el. ala e smecherulDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Poftim cateva pagini din manualul Logan in care gasesti pozitia senzorului si daca ai manualul , spune si cum se demonteaza si monteaza acel senzor (ai fotografii si capitole din manual e PDF-ul "motor si periferice")
Comment
-
multumesc pentru indrumare o sa-l caut maine din nou, azi pe la ora 19 am parcat masina si la ora 23:30 am vrut sa plec cu ea in oras si ca NICIODATA am ramas fara curent, numai are pic de curent numai palpaie nici becul rosu din bord, va trebui sa astept pana dimineata sa vad de la cine iau curent? este normal asa ceva? mi-a expirat garantia in septembrie si acum incep belele
Comment
-
este normal. La pornire, demarorul consuma foarte mult curent, iar tu, prin incercari succesive de pornire, si putini km prin oras, ai consumat tot curentul din baterie. Bateria se incarca cu un aparat de incarcat acumulatori auto, numit redresor, sau in mers, alternatorul realizand si functia de incarcare. Dar ca si la telefoanele mobile, o baterie nu se incarca in 5 minute... trebuiesc 3-4 ore de condus ca sa se incarce la peste 75% din capacitate. Sfatul meu este sa repari urgent prblema la senzorul de turatie (foarte des intalnita) si sa-ti duci acumulatoru urgent la incarcat. Fiindca e pacat de el ca-i nou si tu deja incepi sa-l strici.
Toate cele bune...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Daca acumulatorul este Rombat mai bine du-l de unde l-ai luat.
Ia si tu un Bosh,Varta,Zap.....si nu 55 de amperi ci de vreo 70 sau de 90 cum l-ai luat pe asta ca sa porneasca la sfert de cheie,si sa ai si tu mai multa putere atunci cand ai motorul oprit si asculti mai mult timp muzica la radio cd...etcLast edited by Ivan Marian; 29 June 2009, 22:57.
Comment
-
Ivan, da-mi voie sa te contrazic. Si Rombat e la fel de bun printre acumulatori cum e Loganul printre masini. La pretul care-l afiseaza, nu are concurenta. Si nu bateria este de vina... nu o schimba... repara problema cu senzorul si incarca bateria, si lucrurile vor fi ca inainte (daca n-ai omorat inca bateria). Si de era Bosch de camion tot se termina daca numa chei dadea si nu o incarca deloc... Problema nu-i bateria, bateria terminata este efectul problemei.
Putere nu iti trebuie mai multa, 660 VA (pentru o baterie de 55 Ah) este destul ca sa-ti pornesti masina la sfert de cheie, daca ecu are de gand sa injecteze benzina in cilindrii. Si daca senzorul ii spune ca motorul nu se invarte, evident ca acesta nu scuipa benzina, ca doar n-o ineca motorul...
Toate cele bune.Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Si poti sa faci si o verificare a incarcarii, ca sa stii de o treaba. In plus, cum spune si Beso, bateria e OK, iar de omorat cu datul la automat e mai greu (dar nu imposibil). Ia-o la o plimbare un pic mai tare si fara consumatori dupa ce o pornesti (adica in afara orasului, ca in oras mergi aproape numai pe baterie, chiar daca bordul nu se aprinde ca nu ai avea curent)The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Beso, eu am avut vreo 3 baterii Rombat pe vechea dacie 1310 si toate m-au lasat cand imi era lumea mai draga,ca sa nu mai vorbesc iarna de ce porniri aveam cu ele.
Pana cand nu am luat un Zap Silver de 70 de amperi (care ma tinut vreo 3 ani,si mai este si acum pe masina 1310 care ia ramas lui taicamiu)din Carrefour nu sa vazut diferenta in bine.
Bateriile Rombat nu m-au tinut nici una mai mult de 1 an de zile,iar la sfarsitul acestei perioade sau dus de tot(chiar daca le reincarcam pe redresor si le completam nivelul).
Ca sa nu mai zic de a patra baterie Rombat pe care o am acum pe loganul actual(de la ei din fabrica),si care da si ea semne de duca(se vede si la intensitatea luminilor,macaralele geamurilor),cand ai motorul oprit si apoi il pornesti.
La pornire nu am inca nici o problema.
Asa ca atat cat dai pe ea ,atat face,dupa cum ai zis si tu.
Comment
-
am reusit sa iau curent de la un amic, a pornit masina dar problema cu senzorul nu am rezolvat-o fiindca pur si simplu nu-l gasesc, m-am uitat si pe acele scheme din cartea masinii, ideea este ca nu vreau sa ajung cu ea la service prefer sa mi-o faca cineva care a mai facut asta, drept urmare, ma poate ajuta cineva din Bucuresti, contracost?
PS.: VA MULTUMESC PENTRU INTERES sper sa rezolv cu senzorul de turatie
Comment
-
Uit mai atasez doua poze
Comment
-
Scorpio, madi si ggi78 incet, dar sigur, iti rezolva problema...
Referitor la Rombat, cred ca ai fost foarte ghinionist cu bateria de te lasau asa repede. Pe mine toate bateriile m-au tinut peste 3 ani. Probabil ca, fiind mai ieftine, sunt mai sensibile la conditii dificile de exploatare. De exemplu... daca releul incarca cu 16V? Sau... daca o tii mult sub 75% grad de incarcare? Eh, aici s-ar putea sa fie diferenta intre baterii. Ma repet, eu n-am avut probleme cu Rombatul, si tot Rombat o sa-mi iau. Cand va fi nevoie, caci a mea, originala, nu da semne.
Toate cele bune...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
eu stiu ca ei incearca sa ma ajute si mi-au dat mura-n gura, dar schemele alea nu ma ajuta mai deloc, am tot cautat si azi acea mufa de turatie si nu-mi dau seama care este, eu sunt zero in ale mecanicii nu stiu decat sa verific uleiul si apa ) dar sunt convins ca este simplu sa fac si aceasta operatie insa NU STIU care este senzorul de turatie ca acele scheme nu sunt facute chiar in detaliu.
Eu va multumesc din nou dar as prefera sa ma ajute cineva personal si platesc. o seara buna...
Comment
-
Asa de cultura generala . Cred ca trebuie sa-l rugam pe @crististreulea sa faca un tutorial despre curatirea senzorului de turatie.
Am uitat sa rotesc o poza dar cred ca se intelege.Last edited by madi; 30 June 2009, 22:02.
Comment
Comment