Mare PROBLEMA Cu Pornirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ohoho, cu poza asta trebuie sa fi elucidat misterul... si da, problema pare sa fie una generela, asa ca crististreulea chiar ar putea face un tutorial, asa... in stilul lui...
    Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

    Comment


    • #32
      f. bune pozele madi....jos palaria...bafta!
      Slow & Safe

      Comment


      • #33
        multumesc mult MADI, asa da! acum stiu care este senzorul de turatie si o sa vad cum il scot de acolo. Numai bine, va spun ce-am facut

        Comment


        • #34
          multumesc pentru poze!
          am gasit senzorul dar nu stiu sa-l demontez, oricum am apasat putin pe el si masina a pornit la sfert de cheie, dupa 4 ore de incercari nereusite.
          dupa amiaza mai ma uit la el cu o lanterna

          Comment


          • #35
            la mine a fost destul sa scot mufa de la senzorul de turatie si sa dau cu un fel de spray de contacte.... continutul spray`ului era ca o vaselina, mecanicul mi`a zis ca e pt contacte si se pune si la bujii.
            "cati santeti?!?"

            Comment


            • #36
              Originally posted by Sc0rp10 View Post
              multumesc mult MADI, asa da! acum stiu care este senzorul de turatie si o sa vad cum il scot de acolo. Numai bine, va spun ce-am facut
              Este destul de greu de scos din cauza spatiului de manevra, dar in final nu sunt de desfacut decat cele doua suruburi. Daca ai o trusa de tubulare mici te descurci mai usor, sau cineva cu mainile mai mici si cu o cheie inelara.
              Este posibil sa-l scoti degeaba, daca ai zis ca a pornit imediat dupa ce ai miscat mufa. Probabil ca oxidase si nu mai facea contact cum trebuie.

              Comment


              • #37
                Scuze ca va intreb si eu ,dar ce rol are senzorul asta de turatie?
                Ce face el mai exact si ce functie are?
                Nu de alta dar chiar nu am idee de asa ceva si vreau sa stiu si eu si poate si altii ca mine.
                Va multumesc!

                Comment


                • #38
                  Pai in primul rand si cel mai vizibil rol al lui este de a capta informatia despre turatia motorului si de a o afisa la bord, pe turometru. Dar rolul cel mai important il are in toata electronica motorului, la calculul momentului de injectie, al aprinderii etc. Este probabil cel mai important senzor din masina.
                  Toate cele bune...
                  Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                  Comment


                  • #39
                    Si cam de cate ori se curata acest senzor de mizerie pe an sau la cat timp??
                    Asta ca sa evitam incidentele legate de nepornirea motorului.

                    Comment


                    • #40
                      nu ai cum sa le eviti... se curata cand nu mai porneste din prima.
                      Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google