Schimbatorul de viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by iulian_vis
    In comparatie cu a daciei 1310 e scurta dar in comparatie cu masinile noi, mie mi se pare lunga. De ce naiba nu au favut-o ca la golf, de exemplu?
    Cine ti-a spus tie ca schimbatorul de golf e mai scurt? Ca sa te convingi ca are aprox lungime poti sa-i masori inaltimea pornind de la nivelul podelei (nu al consolei din care iese) si ai sa vezi ca nu e mare diferenta (probabil va fi de +/- 10 mm). Parerea mea e sa nu va mai chinuiti sa scurtati tija schimbatorului pt ca apoi o sa plangeti... v-am spus!, sa nu ziceti ca nu v-am avertizat!

    Comment


    • #17
      Originally posted by sonykel
      mi-e mi-se pare scurta... vorbesc serios
      ptr cel care mi-a zis pe privat ca daca nu stiu despre ce e vorba sa nu mai dau nici un sfat...
      vreau sa-i transmit(in plublic) ca este un mare... nu mai bine ma abtin si raman ON Topic
      Deci mie la Logan schimbatorul mi-se pare scurt nu stiu daca e mai scurt de cat cel de dacie sau de wv sau de ferrari dar din cauza pozitiei in scaun mie tot lung mi-se pare chiar daca las scaunul in jos de tot. atat am avut de zis.

      PS. cei care mai au ceva sa-mi transmita si ar fi offtopic aici sau oriunde ii invit le mesaje private pot sa-ma si injure ca eu nu ma supar...

      sigpic

      Comment


      • #18
        Spike, nu ma intereseaza pe mine cat e maneta de lunga de la podea, din cutie, etc... eu vorbesc de lungimea ei din locul in care iese din consola pentru ca aia se vede. Mie mi se pare lunga si da, mult mai lunga decat la VW (cel putin passat/golf 2004).

        Comment


        • #19
          Ok... fiecare cu gusturile lui. Mie unul nu mi-ar place sa ma aplec sa schimb vitezele mai ales la drum lung cand am spatarul scaunului ceva mai lasat pe spate.

          Comment


          • #20
            Mda, si tu ai mare dreptate. Ma gandeam la aspect k daca e sa vorbim de confort, e clar, asa e cel mai bine.

            Comment


            • #21
              Ok...deci ''maciulia'' merge scoasa. Raman uimit sa vad ca ati tras cu putere (invartit) de ea si n-a iesit...frate-meu a ramas cu ea in mana, are masina de 2 ani si ceva. I-am pus-o inapoi cu superglue.
              Maciuca n-are filet, e bagata prin presiune, pe tija are niste crestari facute ca sa tina bine in plastic.
              Mie nu mi se pare prea lunga maneta, da-o naiba ca nu-i masina sport. Mai ales datorita configuratiei scaunelor fata , care stai pe ele cel putin ciudat, daca o scurtezi o sa ai probleme la schimbat.
              Eventual schimba maciuca cu un maner de asta nou, prinzi foarte fain de el, parca schimbi mai fain treptele.

              Comment


              • #22
                Originally posted by sonykel
                si ce sa strica? costa mult reparatile???
                Trebuie desfacuta toata cutia de viteze daca iese tija cu totul. La SIAB cineva a vrut sa ia maciulia de la un VW si a ramas cu toata tija in mana, a smuls-o din CV si pana la urma a luat-o cu totul.)
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  deci si vw este o masina proasta
                  totusi daca ti maneta si sucesti maciulia nu cred ca faci mari pagube...

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Nu se intampla nimici daca tii de maneta, totul e sa nu tragi in sus de maciulie fara sa tii deloc de maneta.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      si sa nu tragi ca ``ciobanu`` brusc sau brutal trebuie tras incet cu precizie si forta :d

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        I-ti trebuie vreo 3 facultati ca sa o scoti

                        Comment


                        • #27
                          Andrei , tija nu este in CV , tija este incutia de comanda levier CV
                          daca iese tija trebui sa schimbi cutia de comanda levier CV

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by daniel76
                            Andrei , tija nu este in CV , tija este incutia de comanda levier CV
                            Stiam si eu asta, dar cutia de comanda levier face parte tot din CV si daca se scoate tija, trebuie data CV jos ca sa ajungi la cutia de comanda.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              cum sa dai CV jos ca sa ajungi la cutia de comanda ?
                              cutia de comanda este pe tunelul caroseriei si face legatura cu CV printr-un levier care este fixat pe axul tijei cutiei de comanda cu o piulita , se desface piulita aia si apoi se poate desface cutia de comanda ,nu ai treaba cu demontarea CV-ului

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google