Limita Masinii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limita Masinii

    salut sunt posesor de logan de 1 luna si ma intereseaza cam care este limita masinii . am vazut pe youtube un filmulet cu arabi care faceau niste chesti fantastice cu ( cred ca erau mercedesuri )masinile lor . cam cat rezista un logan la viteza cand faci stanga dreapta , cum tin franele in linie dreapta pe uscat dar si pe ploaie nu mai spun zapada sau gheata , in curbe .la ce sa te astepti de la o masina ca a mea care nu are abs , care cica in curbe fuge de spate si........ nu stiu ce sa mai spun . cine are experinte neplacute cu masina lui sa spuna ca sa invatam si noi si astfel sa putem evita in trafic suprasolicitarea masini din lipsa de experinta si astfel sa aflam care este limita masinii.

  • #2
    Intai schimbai suspensia si cauciucurile... abia dupa incearcai sau mai bine zis incearcati limitele... altfel pa pa incepand cu 100km/h

    Comment


    • #3
      Am incercat eu limita de viteza pe zapada afanata de 5 cm pe sosea si la 70/h a plecat spatele, nu am mai reusit s-o redresez si am ajuns cu jumatate de masina in sant. Arunca o privire in avatar pentru lamurire.

      Comment


      • #4
        Pur si simplu raman fara cuvinte...
        Cum adica care sunt limitele???
        Dar ce stil de condus ai???
        Vrei sa faci cu loganul tau ca arabii aia sau cum fac aia din TOKIO DRIFT???
        Mergi normal si nu o sa se intample nimic cu masina ta,asta daca nu esti vreun ghinionist si o ia masina de nebuna pe aratura.
        Iar ca sa mergi pe zapada de 5 cm cu 70 la ora mi se pare o nebunie si cu abs .....dar fara abs.
        Sa zici mersi ca ai intrat cu ea in sant si nu in vreun pom ca sa fie mai rau.

        Comment


        • #5
          Daca mergi numai in talpa pe linie dreapta nu o suprasoliciti. Iar ca manevrabilitate.....totusi ai permis de conducere, nu?
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            Da,are permis eliberat de politia Arges....stiti voi.

            Comment


            • #7
              nu conteaza de unde are permisul, omul a intrebat ceva.

              limita la logan ? hm...te-ai uitat ce garda ai ? ai intrat in curbe cu 100 km/h ? acu depinde cat tupeu ai, insa tupeul prea mult dauneaza . tine minte: loganul e facut pentru ROMANIA ! am repetat asta si o s-o repet pt ca multi zic: hai frate ca nu e de curse, etc..la ce drumuri am la iesire din oras, ti-e mila sa bagi un logan, apoi un bmw. daca ai bani de reparat masina , cumparati rollcage, casca protectie, du-te pe o pista de aeroport si vezi.sa ne zici si noua

              numai bine
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #8
                Originally posted by tataieb12 View Post
                ... ma intereseaza cam care este limita masinii ... cum tin franele in linie dreapta pe uscat dar si pe ploaie nu mai spun zapada sau gheata , in curbe .la ce sa te astepti de la o masina ca a mea care nu are abs , care cica in curbe fuge de spate si.... sa invatam si noi si astfel sa putem evita in trafic suprasolicitarea masini din lipsa de experinta si astfel sa aflam care este limita masinii.
                Degeaba astepti sfaturi de genul: la viteza x poti lua un viraj de y grade cu z km/h...
                Sa conduci o masina nu poate fi invatat prin corespondenta, sau de pe forum. Experienta se dobandeste prin antrenament, adica prin ore petrecute la volan, iar limita masinii o afli treptat, solicitand-o din ce in ce mai mult in pasi mici, daca nu o simti din prima. Iar limitele de aderenta depind de o multitudine de factori, incepand cu gumele cu care este incaltata masina, cu incarcarea masinii, starea drumului si nu in ultimul rand de manevrarea ei de catre cel din spatele volanului.
                Sfatul meu: daca nu simti masina, nu forta nota!
                Asa ca multa rabdare si multi km...

                Comment


                • #9
                  tataieb12 ce masina ai avut inainte de Logan? Sau ce masini ai condus mai mult de 2-3000 km? Un sofer cu experienta nu ar pune astfel de intrebari.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    sti vorba aia "limita e in mainile tale" ?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ivan Marian View Post
                      Pur si simplu raman fara cuvinte...
                      Cum adica care sunt limitele???
                      Dar ce stil de condus ai???
                      Vrei sa faci cu loganul tau ca arabii aia sau cum fac aia din TOKIO DRIFT???
                      Mergi normal si nu o sa se intample nimic cu masina ta,asta daca nu esti vreun ghinionist si o ia masina de nebuna pe aratura.
                      Iar ca sa mergi pe zapada de 5 cm cu 70 la ora mi se pare o nebunie si cu abs .....dar fara abs.
                      Sa zici mersi ca ai intrat cu ea in sant si nu in vreun pom ca sa fie mai rau.
                      Asa-i. Nu uit pana la pensie evenimentul si-i multumesc lui Doamne Doamne ca a franat camionasul ce venea pe contrasens suficient cat sa nu ma pocneasca din lateral si ca nu am lovit capul de podet ce nu se vede-n poza, dar e la 2-3 m langa portiera soferului.
                      Am mers cu a 3-a cu 50-60 si tot faceam balans in asa fel incat luneca frumos spatele si o redresam usor. Vazand ca merge treaba, singurul neuron ce-l aveam in loc de creier a spus ca nu ar strica sa incerc si cu a 4-a. Am accelerat usor, deci 70 sau poate chiar 80. Atunci cand am incercat din nou un mic derapaj, am apropiat botul de axul drumului, spatele a fugit prea mult ca sa-l mai pot indrepta prin rotirea volanului spre stanga, am mers complet perpendicular pe drum vreo 30-50 m, ce-i sigur e ca mi se parea ca nu se mai opreste, si ridicand usor piciorul de pe frana rotile s-au deblocat, masina a capatat un mic impuls si s-a dus spre santul de pe sensul opus. A intrat usor in sant, nu s-a dus nici macar vopseaua de pe praguri, a lunecat pe zapada.
                      Cu povestioara mea am vrut sa-i exemplific domnului tataieb12 riscurile incercarii unei limite, in cazul meu aderenta unor cauciucuri.
                      Last edited by Urs; 6 July 2009, 10:18.

                      Comment


                      • #12
                        Limitele masinii tin de reflexe, experienta in condus, grosimea complexului brat-antebrat, greutatea talpii, continutul buzunarului si, pentru ca orice om e facut dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu, conform si celor spuse de colegul Urs, mai tin si de Doamne-Doamne, care a lasat pe lume atatia nerozi fiindca-i iubeste...
                        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                        Comment


                        • #13
                          Am facut si eu o prostie din asta cand eram mai mic. Era prin iarna lui 2000, prima mea iarna de permis cand aveam o berlina din 1988. Mergeam pe un drum judetean cu strat destul de gros de zapada afanata pe carosabil. Toata lumea mergea cu 40-50km/h si eu zmeu, am depasit o coloana de vreo 6-7 masini cu 80-90 km/h. Nu s-a intamplat nimic, sincer berlina aia statea mult mai bine la capitolul stabilitate pe zapada decat Loganul, dar cand m-am uitat la vitezometru' si ce era pe jos mi s-au inmuiat un pic picioarele... Nu sfatuiesc pe nimeni sa incerce asa ceva cu nici un fel de masina. Pot sa trec intamplarea asta la capitolul "cele mai mari prostii" facute de mine de cand sofez.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Same s*it si la mine (ca doar nu era sa fac eu exceptie), ca la Vitriol, dar eu am facut tampenia cu un 4x4 Double Cabine (de la Dacia). Senzatii si ale tineretii valuri. Noroc cu tractiunea integrala si cuplul bun ca am putut si eu sa ies din sant. E drept, fara bara fata si numar. Asta apropo de limitele masinii si de nerozi...
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #15
                              Depinde cat sange ai instalatie... depinde cum stii sa redresezi masina, eu zic sa nu incerci in nici un caz pe drumuri publice, cauta-ti o parcare mare si da-ti acolo, asta te poate ajuta si cazuri de urgenta pe sosele, gen pleaca masina and stuff. Sau poti se alaturi noua cand ne dam balamuc, stii vorba aia, prietenul la balamuc se cunoaste .
                              No, apoi blana
                              Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                              ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google