Limita Masinii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Limita noastra are multe variabile dintre care amintesc:
    -experienta
    -indemanarea
    -judecata (de a lua o decizie in timp util si neaparat sa fie varianta cea mai buna)
    -prevederea - care este in mare parte legata de experienta, dar si un incepator cu capul pe umeri ar putea sa se gandeasca la ce ar iesi dintr-o manevra executata gresit.
    Astfel ca trebuie sa pui raul inainte, sa te astepti la ce e mai rau in trafic si sa fii pregatit sa reactionezi pentru evitarea situatiilor periculoase.
    Limitele nu ar trebui atinse pentru ca este un pas foarte mic spre depasirea lor si intamplarea unor tragedii. Totul este sa presupui care e limita ta personala dar sa sofezi mai jos de limita aia si nu ma refer aici neaparat la viteza de rulare.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #32
      cred ca se poate inchide.Vitriol a raspuns frumos.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #33
        Poate am raspuns eu frumos, dar am fost offtopic. Tema discutiei era "Limita masinii". Deci ramane in picioare.
        Tin minte ca in scoala de soferi am avut un profesor de legislatie rutiera care ne spunea ca factorii responsabili pentru accidentele de circulatie sunt:
        -factorul om - 99 %
        -factorul masina - 0.5 %
        -factorul drum - 0.5 %
        De asta am tinut sa vorbesc despre "limita omului". Factorul "masina" este determinat in mod direct de factorul "om".
        Last edited by vitriol; 9 July 2009, 14:04.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #34
          limita masinii nu poate fi descrisa....pentru ca sunt foarte multi factori si foarte multe varinate de comportament ale masinii.
          limita o afli pe pielea ta...ptr asta cel mai bine sa mergi intr-un loc mare mare si sa incepi sa fortezi...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #35
            Nici in locul ala mare ,mare,mare,nu e bine daca nu stii limita masinii si a ta ca sofer(ma repet).
            Omu trebuie sa aiba o limita si nu masina.
            Tancul nu poti sa il faci sa zboare,nici avionul sa are!!!
            Atunci ce pretentii aveti la o masina(logan)?
            Mergeti prudent ca VIATA ARE PRIORITATE.
            Masina are ca scop sa te duca din punctul A in B cat mai comod si cat de cat rapid.
            Daca cineva vrea sa treaca si prin C,D,E,F,G ca sa ajunga in B este treaba lui si viata lui in joc si mai ales poate a celorlalti participanti la trafic.
            Asa ca cei dornici de adrenalina sa se duca pe camp si sa faca cu masinile lor si lupinguri in aer(ca avioanele de divertisment) daca sunt smecheri si sa ne lase pe noi astia mai putin smecheri in pace,sa ne vedem de treaba noastra.
            Mai era unul pe forum parca,care intreba daca mersul de pe o banda pe alta dauneaza planetarelor si directiei masinii,ca cica asa ii place lui sa mearga(adica sa se dea in barci).Ala(respectivul) de pe forumul nostru ce limita o avea saracu???
            Last edited by Ivan Marian; 9 July 2009, 16:07.

            Comment


            • #36
              orcum i-ti taie alimentarea si daca esti maniac poate te vedem la stirile pro tv sau pe alte posturi macar pune ceva stikere pe masina cu logan forum sa te recunoastem

              Comment


              • #37
                Tataie, uite aici un tutorial extrem si original cu limita unei masini,distanta de franare la o anumita viteza,ce se intampla daca intalneste un alt""" obiect"""in calea ei si nu in ultimul rand limita (prostia omeneasca) a soferului...........http://stirileprotv.ro/stiri/evenime...-o-masina.html

                Sau cum a incercat unul sa faca dintr-un Hummer amfibie.......http://stirileprotv.ro/stiri/evenime...dambovita.html

                Cred ca a vrut sa vada daca poate pluti cu el pe apa!

                Sau un altul care a ratat o curba si cica nu avea viteza,,,dar nu de alta tot el """cica ca"""i se stricase aerul conditionat si avea chef de o baie cu nevastasa........http://stirileprotv.ro/stiri/evenime...dambovita.html
                Last edited by Ivan Marian; 11 July 2009, 13:28. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  bai mosule daca vroeam sa vad un fraier care merge ca "grigore " cautam pe stirile pro tv , eu am intrebat din curiozitate . de exemplu am observat ca la loganu meu la o frana mai tare 30km/h scartie roata spate dreapta am auzit-o , asta inseamna ca la viteza mare 100 km/h daca pun o frana tare am toate sansele ca roata dreapta sa se blocheze si sa zbor un pic de pe carosabil . astfel de exemple am cautat ca nimeni intreg la minte nu testeaza un auto pe drumuri publice cu alti participanti in trafic ca sa vada limita masinii , treaba asta o facem toti fara sa vrem atunci cand dam o talpa buna si ne trezim la iarba verde cu salvarea pe post de lautari ..... . rog moderatorii sa inchida acest thead .

                  Comment


                  • #39
                    daca va mai jigniti, va "inchidem" pe voi cateva zile sa va treaca supararea puteti continua si civilizat, sper. valabil pt toata lumea, nu doar pt "tataia"
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Este posibil sa fie pistonul blocat de la praf, mizerie si sa nu mai faca cursa completa, adica ferodoul sa stea lipit pe tambur si sa prinda un luciu care bineanteles ca atunci cand franezi scoate un scartait. Mai este posibil ca ferodoul sa calce pe o suprafata mica si se intampla acelasi lucru sau frana de mana nu este bine reglata. Am vazut ca te bagi in toate ale masinii, da jos tamburul si vezi daca pistoanele au cursa si pe ce suprafata sunt uzate ferodourile.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google