Bara Rigidizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bara Rigidizare

    M-a sfatuit un prieten sa-mi cumpar chestia asta: http://www.***********.ro/lt/items/v...zare_fata.html.
    As vrea sa ma lamuresc daca este necesara pentru ca eu am arcuri sport, sau se poate la fel de bine si fara? Din explicatiile lui am dedus ca ar tine caroseria mai stransa, voi ce stiti de treaba asta?
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

  • #2
    da, rigidizeaza caroseia, nu are treaba cu suspensia in mod direct. adica poti s-o montezi si pe arcuri stock, doar caroseria va fi mai "inchegata", masina tot un fel de barca ramane pe viraje.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      hmmmm....nu m-am lamurit cu bara aia , pai din moment ce e suspensie mcPherson si amortizoru lse invarte intr-una, cum se fixeaza bara pe oalal amortizor? ca banuiesc ca nu in axul amortizorului. Te apuci de gaurit oala la amprtizor? sudezi?
      Pain brings out the truth in us all...
      ...how much truth can you stand?

      Comment


      • #4
        cam asta gasesti despre "strutz" bar
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Seba View Post
          da, rigidizeaza caroseia, nu are treaba cu suspensia in mod direct. adica poti s-o montezi si pe arcuri stock, doar caroseria va fi mai "inchegata", masina tot un fel de barca ramane pe viraje.


          pai in cazul asta schimbi suspensia si stai cuminte pe urma.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • #6
            Pe Logan vine cam aiurea... Bara vine chiar peste capacul filtrului de aer. Asta inseamna ca trebuie sa demontez bara aia de cate ori schimb filtrul de aer?
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #7
              Problema nu este capacul de la filtrul de aer. Problema este unde anume prinzi bara? ca pe capatul amortizoarelor nu merge intrucat atunci cand virati ele se misca... Vad ca singurul care a pus problema asta a fost Eugen 2008. Degeaba o luati ca nu prea aveti unde sa o prindeti. Am vrut si eu sa imi fac una... si nu ma ducea mai mult de 50 de roni insa nu am cum sa o prind pe masina asa ca am renuntat la idee.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Se prinde prin suruburi de oala amortizorului,deci trebuiesc date gauri.Sa zicem ca ar deveni mai inchegata masina dar in caz de accident lateral ce ai face?Exista riscu sa iti mute toata partea fata si atunci e groasa treaba....
                Attached Files
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #9
                  Da, cu gaurile alea nu prea sunt de acord. O sa renunt la idee.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    hih....am vazut ceva mai interesant decat bara aia..... ce motor e ala din poza a 2 a?
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Pai scrie pe el: 1.6 16v de pe Logan...
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        da, intr-adevar e nasol sa pui bara de rigidizare. de aia toate masinile de viteza vin cu ea din fabrica. in caz de impact e nasol ca-ti muta tot botul masinii, dar ca-ti cresc sansele sa scapi si sa te pisi pe urma pe ea de tabla, aia nu mai conteaza...mai bine se rup picioarele decat mandra tabla de lighean...imi place cum vedeti problema
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Intrebare cum se prinde de caresorie, cu atutofiletant sau cu surub si piulita?
                          Trebuie dat telescopul jos sau se poate si pe langa carenajul de la roata?
                          Eu mi-am facut una care e drept ca inca nu e asa frumos colorata ca si cea de la Wiechers dar nici nu costa atat

                          Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Poi daca ai facut-o tu si intrebi daca e ok sa o prinzi in autofilentante, e clar ce a iesit!
                            Man, bara aia e o bara de torsiune. Ai vazut vreodata cum arata bara de torsiune de la logan? E fix la fel de rezistenta, dar si de elastica trebuie sa fie. De prins ai nevoie sa sudezi niste intarituri in spatele oalei telescopului, iar abia apoi prinzi in surub cu piulita (minim 3 si cat mai distantate).

                            PS Nu cumva ai facut-o din cornier/teava neagra?
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ca sa nu mai dai tu cu parerea uite teava si nu e neagra

                              Intrebare teava originala de la Wiechers e mobila sau tot asa fixa?
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google