Bara Rigidizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cum adica mobila? cred ca andy_x3m cand a spus de teava neagra nu s-a referit la culoare.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Adica cea din poza are prinderea cu flansa pe oala apoi de flansa se prinde cu surub bara in sine.Eu vreau sa stiu daca acele suruburi au rol doar de demontare si montare a barei sau asa trebuie sa fie, ca sa ai o anumita toleranta in cazurile in care rotile nu se afla pe acelasi plan.

      Eu nu am suruburile acelea si nu stiu daca e bine sau rau
      Last edited by Juristul2000; 26 March 2010, 00:10.

      Comment


      • #18
        Imi cer milioane de scuze ca mi-am dat cu parerea. Iti recomand autoforante de rigps.
        Daca citeai tot postul, gaseai si raspunsul, dar noi suntem ironici... avem de castigat, le stim pe toate si cand intra prostu' sa ajute e luat la pl. Succesuri cu teava albastra!
        sigpic

        Comment


        • #19
          @Juristul2000 lasa Dumnezeului masina asa cum a venit decat sa-i pui minunea aia, nici de "dizain" nu-i buna, mai dai si gauri... mai tare o subrezesti.

          Comment


          • #20
            Originally posted by andy_x3m View Post
            Imi cer milioane de scuze ca mi-am dat cu parerea. Iti recomand autoforante de rigps.
            Daca citeai tot postul, gaseai si raspunsul, dar noi suntem ironici... avem de castigat, le stim pe toate si cand intra prostu' sa ajute e luat la pl. Succesuri cu teava albastra!
            Nu te-am facut prost, daca citeai putin ceea ce ai scris poate ai fi sesizat tonul ironic folosit de tine, eu l-am sesizat, scuze daca te-am suparat.

            Revenind la problema mea acele suruburi de la bara originala mai au si alt rol inafara de montare si demontare, sau lasa o anumita "independenta" la miscarile sus- jos ale oalelor.Multumesc

            Vasile78 - cu aceasta bara nu urmaresc "dizain-ul" ci altceva, iar loganul chiar nu este o masina care merita lasata asa cum vine din fabrica pt ca "nu prea vine"...

            Comment


            • #21
              Bun, sa zicem ca am inteles eu de-an boulea tonul!
              Eu iti zic sa faci o prindere de genul celei din poza atasate. Tot ca sfat, daca vrei sa o faci artizanal, incearca sa modifici o bara de torsiune de papuc diesel. O sa ai nevoie de niste bucsi (intre prinderi pe oala si bara) care sa permita miscarea. Parerea mea e ca e mult prea complicat sa faci una calitativ ok.

              Cele reglabile sunt... reglabile, merg mai multe masini. Nu e necesar sa faci asta, chiar dimpotriva.
              Spor!
              Attached Files
              Last edited by andy_x3m; 26 March 2010, 11:33.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Si pana la urma care este rolul acelei bari?
                Avantaje........
                Dezavantaje......
                Poate cineva sa explice in linii mari rolul ei si nu asa in 2-3 cuvinte?

                Comment


                • #23
                  din cate am inteles eu se foloseste pe masinile sport care au suspensii rigide tip MacPherson. are rolul de a rigidiza caroseria care este supusa unor forte inegale mai ales in viraje. adica atunci cand o parte a caroseriei este solicitata in viraje prin acea bara se distribuie fortele catre cealalta parte a caroseriei, incarcarea fiind distribuita oarecum mai uniform. in cazul suspensiilor mai putin rigide bara este ineficienta pt ca eforturile sunt preluate de arcuri. daca masina nu are suspensie sport si nu este folosita la limita atunci bara este de decor asa cum spunea cineva mai sus
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Cel mai mare dezavantaj ar fi ca in cazul unui accident minor se produc avarii majore. Va fi impins tot botul masinii intr-o parte.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      E OK prinderea dar greu de facut.Daca rolul ei este numai pt a monta si dmonta bara mai usor, atunci nu ma intereseaza, daca are legatura cu miscarea pe verticala a oalelor, atunci am o problema.Tin sa cred prima varianta.Multumesc oricum de ajutor

                      Comment


                      • #26
                        Are legatura cu stabilitatea. O sa razi, dar exista riscul sa se taie tabla din cauza socurilor suferite. Prinderea in 3 prezoane cat mai departate aduce un plus de siguranta si de stabilitatea pentru ca distribuie forta in mod egal pe suprafata oalei.
                        Oricum, strut bar-ul nu este gandit sa reduca miscarile pe verticala a oalelor, ci miscarea sasiului.
                        - aici ai o explicatie
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          mare atentie daca nu este prinsa corespunzator poate rupe tabla unde este prinsa. eu am avut un strut bar cu amortizor. avea pe mijloc un amortizor foarte foarte rigid. aproape inexistent care avea rolul de a prelua socurilemai puternice ca acestea sa nu se disperseza in oale si in prinderile de pe oale.

                          Comment


                          • #28
                            Rezultatul munciiiiii mele : http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=2503 masina e ultra rigida parca

                            Comment


                            • #29
                              Mai oameni buni eu am auzit o poveste ca de la drumurile noatre pline cu gropi si denivelari ar fi un lucru rau pentru ca nu mai lucreaza suficient de bine caroseria (atentie doar in gropi!) si se strica bucsele mai repede.

                              Ceea ce tre sa faca bara de rigidizare cu siguranta face bine. Eu nu stiu daca sa-mi pun sau nu pentru ca am auzit minunea asta de la un mecanic bun. Totusi alti mecanici care m-au sfatuit au zis ca n-are nici o treaba si ca nu se strica nici o bucsa de la gropi mai mult decat s-ar strica fara bara.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google