Zgarieturi pe aripa stanga fata de la pietricica si zgarietura verticala pe portiera.
zgarieturi!!!
Collapse
X
-
Daca tot se poarta zgaraieturile, am si eu doua facute de vecinul meu cu lopata la dezapezit si nu recunoaste. Am incercat cu kit retus de la DACIA, dar nu se potriveste la culoare, cu polish nu am incercat. Am mai auzit de un spray de culoarea asta, dar inca nu-l am ... specific ca toate probele le-am facut in porbagaj
Comment
-
Polish-ul nu e vreun panaceu, el uniformizeaza zgarieturi fine, de suprafata. Cand zgarietura a trecut de straturile de lac si vopsea, ce vrei sa mai uniformizeze, grundul cu vopseaua din jur?
Cu spray-ul ce sa faci la zgarieturile alea? Aplicarea vopselei cu spray nu se face la milimetru, te apuci de gazat toata bucata aia de portiera?
Comment
-
Nuuuu....pun banda adeziva (asa am de gand) si las numa crapaturile la vedere si dau ushor un jet , intai fac proba la porbagaj. Cei drept nu-s adeptul polishului si oricum dacia a dat un strat asa de "gros de vopsea" de se zgaraie si daca o atingi....iar lac prea putin la varianta access, as tinde sa zic ca chiar nu exista !
Comment
-
Stau si ma crucesc, cum sa zgarai bre in portbagaj doar ca sa faci proba de vopsea?
De fapt ce sa ma mai crucesc, am citit ce ai scris si cu teava de esapament de la MCV, ca-i bine asa cum e scurta ca nu mai baga lumea degetul in ea (chiar de-ti intra toate gazele in masina cand stai cu motorul pornit pe loc).
Ai vazut multi cu degetul in teava de esapamanet?
De curiozitate, cati ani ai?Last edited by mr.K; 20 June 2014, 20:48.
Comment
-
Degetu in esapament fusese o gluma...iar zgariatul in porbagaj l-am facut pe bune ca am luat kit retus de la dacia 72 de lei, aceeasi nuanta de culoare si e tiganeala. Trebuie sa dai ca o oja si apoi cu lac peste ca altfel se duce....la vopsea s-ar cam potrivi dar cand dai si cu lac se ingroasa treaba si arata ca un kaka ....mai bine o lasi zgariara. Momentan caut spray la culoare dar mici de ala nu am gasit inca !
Originally posted by mr.K View PostStau si ma crucesc, cum sa zgarai bre in portbagaj doar ca sa faci proba de vopsea?
De fapt ce sa ma mai crucesc, am citit ce ai scris si cu teava de esapament de la MCV, ca-i bine asa cum e scurta ca nu mai baga lumea degetul in ea (chiar de-ti intra toate gazele in masina cand stai cu motorul pornit pe loc).
Ai vazut multi cu degetul in teava de esapamanet?
De curiozitate, cati ani ai?
Destui ... scuze ca te intreb dar u unde faci proba la culoare? (direct pe capota sau aripa .... parte vatamata ).In caz de nu iese faci o mare "magarie", doi la mana cand erai mic u nu teai jucat sau mazgalit pe altii colegi de joaca in spatele blocului, iar trei mie nu imi intra miros de gaze datorita tevii de esapemnt care emana noxele fix sub masina, acele aeratoare care se deschid la inchiderea usilor, porbagajului nu permit intrarea fumului in masina porbagaj etc .....multumit ? Omul cu mcv a dat gaura pt gpl si nu a inchis ermetic gaurile aferente!
Comment
-
Știți ce mă miră pe mine? Te uiți în comerț și vezi toate minunile de spray-uri pentru jante, pentru luciu anvelope, pentru curățat tapițeria, bordul (cu sau fără silicon). Ai zice că șoferul român își mângâie mașina de 2 ori pe zi, mai des decât spălatul pe dinți.
Și totuși, este o ofertă foarte redusă de soluții pentru peticit zgârieturi. Nu cred că toți merg pe Casco pentru că puțini au Casco fără franșiză. Și nu văd eu românul care să dea 5-700 de lei dintr-o operație de vopsire a unui element (7-900 lei). Asta pe lângă mia de lei anual prima de asigurare.
Cum face românul? Dă doar cu lac de protecție, un polish mic și merge cu ea așa până la o reparație majoră a caroseriei care poate intră în polița de asigurare (RCA sau Casco)?
O vinde altuia?
Așteaptă câțiva ani și apoi vopsește integral mașina?
Sincer să fiu, mă așteptam ca pe lângă ștergătoare, soluțiile de reparat/retușat vopseaua să ocupe un raft întreg. Aiurea. Cel mult un singur model în timp ce la lavete microfibră, găsesc cel puțin vreo 5 tipuri. Nu-l cumpără românul. De ce? Cum rezolvă problemele?
Comment
Comment