If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o intrebare..Sincer pe mine ma deranjeaza antidemaraul electronic..Poate fi scos?Si daca da, exista vreun risc pentru masina??Aaa si altele mai micutze.. Stiu ca nu e "departamentul" lor dar sunt curios.. Pot pune abs si esp pe o masina care nu e dotata cu asa ceva? Ma refer la loganul meu.. Sunt curios.. Cate imbunatatiri pot pune pe un preference...Pt ca sunt sigur ca imi lipsesc multe
Am si eu o intrebare..Sincer pe mine ma deranjeaza antidemaraul electronic..Poate fi scos?Si daca da, exista vreun risc pentru masina??Aaa si altele mai micutze.. Stiu ca nu e "departamentul" lor dar sunt curios.. Pot pune abs si esp pe o masina care nu e dotata cu asa ceva? Ma refer la loganul meu.. Sunt curios.. Cate imbunatatiri pot pune pe un preference...Pt ca sunt sigur ca imi lipsesc multe
nu va recomand sa scoateti antidemarajul daca vreti sa va mai porneasca masina dupa o debransare de baterie. abs se poate monta, dar cu ce costuri v-ati intrebat? asta daca vreti ca masina sa arate ca iesita din fabrica. dacia pitesti a scos o masina care nu poate fi modificata asa usor
nu mai scrie cu majuscule, se interpreteaza ca si strigatura/tipat.
Iliecocu, sincer dc crezi u ca o sa ma duca asa mult la pret.. Sincer ma gandesc sa iau abs`ul si sa ma duc la reprezentanta ca sa il monteze. Mai mult de 500 de euro nu are cum sa ma coste.. Oricum.. Esp`ul mai poate fi montat ulterior?
Vreau sa vad eu reprezentanta care monteaza abs! pai aia sunt fabrica de masini? Au cel mult dreptul sa inlocuiasca piese, nu sa adauge piese cu grad de risc 0 (risc major de siguranta). Cu 500 euro poate-ti cumperi piesele, plus montajul ulterior...Si ala numai in fata blocului, pe genunchi. Nimeni nu-ti va monta abs cu acte in regula, pt ca nu are dreptul, in afara de fabrica, nimeni, sa puna asa ceva pe masina. La fel, esp, n-o sa-ti puna nimeni nici sa stea toata firma dacia in cap la comanda ta. Iti trebuie alt soft si ceva upggrade-uri hardware la sistemul abs (esp e o continuare a abs) pe care tu nu-l ai. Mai bine vinde masina si sumpara una cu abs. Dar asta e alta discutie (si mai exista topicuri pe forum), sa revenim la antidemarajul electronic.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Are dreptate gionik alai cipul si cred ca functioneaza pe unde magnetice sau ceva de genul pt ca daca scoti cheia din carcasa si o bagi in contact iar carcasa cheii sa fie un pic mai departe pui contactul pe tre apta a 2 observi ca becul de la antidemaraj in loc sa se stinga licare mai repede decat cand masina e in stationare
Iar daca desfaceti contactul observati ca acel cauciuc care e pus si de ornament cum ii zic uni are o mufa cu 2 fire care intra in el la fel si cu acela daca cheia e completa si scoti mufa masina nu mai porneste motorul invarte iar uch nu trimite informatia la pompa de injectie cred ca am fost destul de inteles daca am gresit cu ceva va rog corectatima
In jurul contactului este o bobina (transponder). Cind se pune contactul, se alimenteaza aceasta bobina. Normal ca aceasta bobina va crea un cimp magnetic. Cipul din cheie are le rindul luiin interior o bobinuta mica. Acea bobinuta aflata in camp magnetic, va produca la randul ei curent electric ce alimenteaza cipul din cheie. Acest cip va genera codu, ce este transmis catre bobinuta in sistem binar. Acest cimp magnetic de alta frecventa si mult mai mic in intensitate creat de acea bobinuta este captat de transponder si transformat in impulsuri electrice corespunzator codului din cipul cheii. Transponderul va transmite mai departe catre calculatorul de imobilizare sau antidemaraj (la renault). Mie nu imi place cum suna antidemaraj. E mai frumos imobilizare. Daca codul ajuns in calculator este acelasi cu cel memorat la codarea cheilor, atunci va autoriza pornirea. La masinile mai pricopsite, este mai complicat, adica pe langa acel cod , mai este si un cod schimbator ce se schimba la fiecare pornire. E mult de descris functionarea.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment