Am si eu o intrebare..Sincer pe mine ma deranjeaza antidemaraul electronic..Poate fi scos?Si daca da, exista vreun risc pentru masina??Aaa si altele mai micutze.. Stiu ca nu e "departamentul" lor dar sunt curios.. Pot pune abs si esp pe o masina care nu e dotata cu asa ceva? Ma refer la loganul meu.. Sunt curios.. Cate imbunatatiri pot pune pe un preference...Pt ca sunt sigur ca imi lipsesc multe
Antidemaraj electronic
Collapse
X
-
Antidemaraj
Originally posted by sweetboy View PostAm si eu o intrebare..Sincer pe mine ma deranjeaza antidemaraul electronic..Poate fi scos?Si daca da, exista vreun risc pentru masina??Aaa si altele mai micutze.. Stiu ca nu e "departamentul" lor dar sunt curios.. Pot pune abs si esp pe o masina care nu e dotata cu asa ceva? Ma refer la loganul meu.. Sunt curios.. Cate imbunatatiri pot pune pe un preference...Pt ca sunt sigur ca imi lipsesc multe
nu mai scrie cu majuscule, se interpreteaza ca si strigatura/tipat.Last edited by Seba; 2 July 2008, 10:20.
Comment
-
@sweetboy: Cu ce te deranjeaza antidemarajul electronic?
Comment
-
Vreau sa vad eu reprezentanta care monteaza abs! pai aia sunt fabrica de masini? Au cel mult dreptul sa inlocuiasca piese, nu sa adauge piese cu grad de risc 0 (risc major de siguranta). Cu 500 euro poate-ti cumperi piesele, plus montajul ulterior...Si ala numai in fata blocului, pe genunchi. Nimeni nu-ti va monta abs cu acte in regula, pt ca nu are dreptul, in afara de fabrica, nimeni, sa puna asa ceva pe masina. La fel, esp, n-o sa-ti puna nimeni nici sa stea toata firma dacia in cap la comanda ta. Iti trebuie alt soft si ceva upggrade-uri hardware la sistemul abs (esp e o continuare a abs) pe care tu nu-l ai. Mai bine vinde masina si sumpara una cu abs. Dar asta e alta discutie (si mai exista topicuri pe forum), sa revenim la antidemarajul electronic.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nici macar piesele ABS-ului nu costa 500 euro. Piesele sunt in jur de 1000 euro, plus manopera, la un service de cartier, sare de 1500 euro.
Comment
-
-
Are dreptate gionik alai cipul si cred ca functioneaza pe unde magnetice sau ceva de genul pt ca daca scoti cheia din carcasa si o bagi in contact iar carcasa cheii sa fie un pic mai departe pui contactul pe tre apta a 2 observi ca becul de la antidemaraj in loc sa se stinga licare mai repede decat cand masina e in stationare
Iar daca desfaceti contactul observati ca acel cauciuc care e pus si de ornament cum ii zic uni are o mufa cu 2 fire care intra in el la fel si cu acela daca cheia e completa si scoti mufa masina nu mai porneste motorul invarte iar uch nu trimite informatia la pompa de injectie cred ca am fost destul de inteles daca am gresit cu ceva va rog corectatima
Comment
-
In jurul contactului este o bobina (transponder). Cind se pune contactul, se alimenteaza aceasta bobina. Normal ca aceasta bobina va crea un cimp magnetic. Cipul din cheie are le rindul luiin interior o bobinuta mica. Acea bobinuta aflata in camp magnetic, va produca la randul ei curent electric ce alimenteaza cipul din cheie. Acest cip va genera codu, ce este transmis catre bobinuta in sistem binar. Acest cimp magnetic de alta frecventa si mult mai mic in intensitate creat de acea bobinuta este captat de transponder si transformat in impulsuri electrice corespunzator codului din cipul cheii. Transponderul va transmite mai departe catre calculatorul de imobilizare sau antidemaraj (la renault). Mie nu imi place cum suna antidemaraj. E mai frumos imobilizare. Daca codul ajuns in calculator este acelasi cu cel memorat la codarea cheilor, atunci va autoriza pornirea. La masinile mai pricopsite, este mai complicat, adica pe langa acel cod , mai este si un cod schimbator ce se schimba la fiecare pornire. E mult de descris functionarea.
Comment
-
cam asa ceva, dar nu este doar o simpla bobina...Last edited by alexyno; 5 March 2009, 21:49.e-mail: office@stickere.info
Comment
Comment