Se Poate Suspenda Radiatorul De Caldura Habitaclu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by madi View Post
    Am si eu o intrebare, asa sa nu mor curiozitate , robinetul ala din habitaclu nu intrerupe total circuitul apei in radiatorul grupului de climatizare ? Mie asa mi se pare logic. Si atunci de unde caldura in radiator ?
    Buna intrebare.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • #17
      foarte buna, pt ca nu exista robinet... prin butonul ala de und ese regleaza caldura, de fapt se comanda niste aripioare deflectoare care trec aerul pe langa radiatorul de caldura sau prin el, deci apa circula non-stop acolo, doar aerul e dirijat prin sau pe langa radiator. asa ca nu va puneti sa montati robineti. vreti sa faceti loganul locomotiva cu aburi?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        poate le scade consumul de carburant mergand cu aburi porbagaj mare au ... pentru lemne ... bagam mare
        sigpicMy ride

        Comment


        • #19
          @Seba - merg montati robineti (http://www.loganclub.ro/forum/showpo...94&postcount=8), numai ca se comanda individual si independent de controlul cald / rece din fabrica.Atunci poti avea racoare cu butonul din masina comutat pe caldura.Este posibila o oarecare incalzire mai rapida a motorului .......dar nu prea cred
          Mai este mult pana departe ...sigpic

          Comment


          • #20
            Cred ca nu prea aveti de lucru si vreti sa va faceti. Eu m-am chinuit o luna de zile cu niste amarite de coliere de la instalatia de incalzire care face traseul prin vaporizatorul gpl( doar 2 T-euri cu 6 coliere), tot am schimbat pe ele si le-am strins pina am reusit sa nu mai faca "floricele" si voi vreti sa aveti mai multe( dupa calculele mele vreo 12 coliere). Sa vezi bucurie daca cumva cedeaza vreunul in mers, lasati-o asa cum zice Seba.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Tek_ids View Post
              @Seba - merg montati robineti (http://www.loganclub.ro/forum/showpo...94&postcount=8), numai ca se comanda individual si independent de controlul cald / rece din fabrica.Atunci poti avea racoare cu butonul din masina comutat pe caldura.Este posibila o oarecare incalzire mai rapida a motorului .......dar nu prea cred

              Daca se sunteaza circuitul apei prin motor normal ca sa ridica si temperatura.
              Daca la vechea dacie mergeai cu termostatul pus vara,mai ales daca umblai cu masina prin oras la ora de varf,era jale mare si se ridica temperatura imediat cum dedeam de o coada mai mare la semafor.
              Asa ca eu unul scoteam termostatul vara si il puneam iarna ca sa am caldura.
              Si apropo de robineti:am avut si eu unul montat ca cele de calorifer in locul celui original ca sa opresc circuitul apei prin caloriferul masinii ca sa nu mor de cald si chiar daca aveam termostatul scos si robinetul era inchis tot se mai ridica temperatura motorului si dupa aia trebuia sa deschid iarasi robinetul ca sa isi revina la normal temperatura.
              Asa ca riscati cam mult cu robinetii astia si mai bine izolati pe acolo tevile cu burete special si ceva mocheta.

              Comment


              • #22
                daca de curiozitate s-a uitat vreunul la robinetul ala mirific de 1300 pe care il venerati atata, ati fi vazut ca "robinetul" e de fapt o vana de distributie. adica nu se intrerupe circuitul apei de racire, ci se bypass-eaza radiatorul. voi vreti doar sa opriti apa, daca am inteles eu bine. ceea ce nu mi se pare deloc o idee mareata...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #23
                  pfiuuuu ce bine ca e topicul asta
                  deja ma gandeam la ce e mai rau si anume ca e spart radiatorul..
                  dar cand colo dacia logan nu are robinet de inchidere si omu a facut by-pass si a anulat caloriferu ...

                  deci si asta poate fi o solutie se scot cele 2 furtune se pune o bucate de teava si se unesc prin coliere:P

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google