dezaburire geamuri in mers si nu numai.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    La mine e ok nu am probleme decat cu geamurile laterale spate si foarte putin fata ce ii pot face?

    Comment


    • #77
      Eu am o oarecare reticenta la manevrarea indelungata si frecventa a butoanelor de ventilare/dezaburire si va intreb pe cei care ati "petrecut" in logan mai multe ierni daca s a intamplat ca acele butoane sa se strice/defecteze de la utilizarea lor frecventa pe timp rece. Care e sistemul lor de functionare? , parghii cu cablu sau alt sistem mai fiabil?
      Iar daca veti gasi postul meu penibil/pueril va rog sa ma scuzati caci eu nu am scapat inca de sindromul dacia 1310 cu hibele si problemele ei legate de caldura si butoanele de directionare a aerului care nu mai functionau niciodata corect, cel putin la mine.

      Comment


      • #78
        Pai dupa 2 ierni in care le-am zapacit de colo colo nu au nici pe naiba. Oricum nu sunt cum erau cele de pe daciile cu bord CN.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #79
          Bunica mea, Dumnezeu s-o ierte, avea vorba asta "nu umbla la el ca-l strici!". Nici cand aveam 4 ani nu credeam treaba asta, cu atat mai mult nu cred nici acum. Eu le "frec" si vara, sa nu mai vorbim de iarna.
          Si pana la urma, daca se strica se repara si asta e.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #80
            la mine asta va fi a 4-a iarna...in 3 ierni si 3 veri nu a patit nimic...cred ca sunt destul de fiabile....pe forum nici nu prea exista persoane cu problema asta...daca stau bine sa ma gandesc era cineva la care ia murit aeroterma...da butoanele nu.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #81
              ok deci o sa le butonez dupa necesarul de confort fara sa ma gandesc ca se vor strica

              Comment


              • #82
                nu, lasa totul neatins, nu cumva sa se uzeze mama, sora, bunica, nepoata, bunicul, fratele si tata ei de masina...da-i sa-i sara rotile, fa cald, frig, umbla la geamuri, ca de-aia ti-ai luat-o, sa te simti bine in ea nu s astai cu stress ca se strica daca umbli la botoane. asa mai bine ramaneai cu dacia 1300, ca aia oricum dadea iarna frig si vara cald si nu avea decat 2 manete la instalatia de ventilare "Sofica". serios, stii ca asa se chema? da-o dracu' de rapciuga, butoneaz-o ca n-are absolut nimic...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  cristi are dreptate si la vechea dacie tot la fel faceam si era ok

                  Comment


                  • #84
                    masina mea are 3 ani.
                    in primul an iarna se dezaburea ,dezgheta,luneta in maxim 3 minute de la actionarea butonului de dezaburire luneta,
                    Acum am constatat ca se dezabureste,dezgheata in cred ca vreo 7-8-10 minute....
                    aveti careva vreo idee de ce? (am folie) poate sa fie asta o cauza?
                    Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                    Comment


                    • #85
                      La mine se dezabureste luneta, aproape instant 30secunde-1minut maxim in functie de temperatura .
                      Ce ma deranjeaza este faprul ca atunci cand se face cald in masina si trec printr o zona mai rece, de exemplu o padure, se aburesc geamurile imediat. E normal ? asa e la toate loganurile? dar la celelalte masini?

                      Comment


                      • #86
                        Orice masina respecta legile fizicii ...fireste ca se aburesc pentru ca zonele respective abunda de aer umed sau apare diferenta de temperatura. Daca ai AC, e indicat sa-l pornesti cand incep geamurile sa se abureasca exagerat.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #87
                          Si eu cand se abureste exagerat dau drumul la AC si imediat se vede rezultatul....dar profitati de ''botoane'' ca de aia le avem, nu se intampla nimik
                          sigpic
                          Maică, ce mafioți de treabă !!!

                          Comment


                          • #88
                            Am o nedumerire in legatura cu sistemul de incalzire: am citit pe forum ca loganul Dci are o aeroterma. Mai exact ce face ea? distribuie caldura de la motor mai eficient sau nu mai are nici o treaba cu, caldura motorului da numai ea caldura? ce rol are?multumesc

                            Comment


                            • #89
                              este o aeroterma cu rezistente electrice,care incalzesc habitaclu f.repede in functie de treptele rezistentei.dieselul se incalzeste mult mai greu si ai ingheta in masina pana vine caldura de la motor . nu stiu daca are calorifer ca la benzinare,spre rusinea mea.
                              Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                              Andreea Trifu

                              Comment


                              • #90
                                Acum 2 zile am constatat ceva zgomote ciudate care nu stiu de unde vin: am facut 2 drumuri fiecare de cate 200km in 2 zile diferite. Pe la jumatatea drumului fiind o portiune de asfalt buna am trecut putin peste 100km/h si au inceput sa se auda niste "pocnituri" in interior,sau cel putin asa lasa impresia ca e din interior. Niste pocnituri de mica intensitate, mai exact ca niste elementi de calorifer/radiator care se racesc dupa ce au fost fierbinti. Si s au auzit o serie de vreo 5-6pocnituri la un interval de vreo 1secunda pana am scazut viteza spre 90. A doaua zi la fel 5-6mici pocnituri,cat am mers mai incet nimic, cum am accelerat peste 100 iar. In tot acest timp trepetele aerotermei erau pe zero dar o folosisem destul de mult cam tot drumul.
                                O fi de la aeroterma?asa e normal sa faca? ma gandesc ca intra aerul pe dedesubt si o raceste puternic si de asta pacaie rezistentele alea cand e pe treapta zero-adica inchisa? Sau sa fie altceva gen vreun scurt pe undeva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google