Nu cumva aveai noroi pe cauciucuri si sarea de pe roti ? Imi dau si eu cu parerea ca ar putea fi din alta parte, aeroterma fiind inchisa.
dezaburire geamuri in mers si nu numai.
Collapse
X
-
Originally posted by mikebike72 View PostNu cumva aveai noroi pe cauciucuri si sarea de pe roti ? Imi dau si eu cu parerea ca ar putea fi din alta parte, aeroterma fiind inchisa.
Comment
-
Originally posted by SKORPIONKING View Postsa nu fie si aici aceeasi chestie
<cu ocazia asta rog pe un moderator sa mute de aici ultimele mele posturi la un theard deschis de mine "miros ciudat de covrigi la motor" se pare ca e posibil ca ce scriu eu aici sa fie totusi corelat cu acel theard, adica din pacate sa aiba cauza comuna cum zice si Skorpionking>
Comment
-
Am citit aci ca unul din forumisti (scuze da' nu ii mai retin numele) propunea sa degreseze geamurile cu CIF!
NUUUUUUUUUU! Cif-ul are particule abrazive si zgarie geamurile de tre' sa le schimbi trimestrial.
Off Topic. Eu am curatat hota de la bucatarie (sa-i fac surpriza nevestii) si s-a dus naibii tot luciul.
Deci NU CU CIF.
Comment
-
buna ziua , eu nu am probleme mari cu dezaburirea , decat ca imi ramam marginile aburite .
am observat ca cele 2 gauri de aerisire din stanga si din dreapta celei mari de pe mijloc nu functioneaza .
stie cineva sa-mi spuna daca acele gauri sunt functionale , si daca sunt cum sa le deblochez .
ms mult !
Comment
-
Tot eu fac atmosfera pe aici dupa 2ani
Mi-am luat niste servetele de sters geamurile (inside) de grasimi, aburi etc. Cica au o substanta ce impiedica aburirea dar sunt cam uscate. 11RON 20buc nu zic ca sunt nemultumit de rezultat dar nici nu sunt f incantat. Am vazut ca exista si spary si lichid tot pt. interior, oare ala e mai bun? voi cum stergeti urmele de grasimi si de abur? Pe mine ma dispera seara mai ales ca nu mai vad nimic din fata cand bat farurile celorlalte masini. Greseala e a mea ca uneori la repezeala mai dau cu mana sau cu prosopul pe geam sa sterg de aici urmele de grasimi.
Legat de subiect am gasit asta:
"Nicotina sau evaporarea apei din materialele plastice (scaune, mochete, etc.) cauzeaza depuneri unsuroase pe partea interioara a geamurilor. Rezultat: la apusul/rasaritul soarelui sau in cazul sofatului pe timp de noapte, vizibilitatea este serios afectata. In cazul unei curatari interioare dar si exterioare, se curata intai in jurul suprafetelor vitrate, de-abia apoi geamurile propriu-zis. Daca se procedeaza astfel, murdaria va adera mult mai greu din nou la geamuri. Pont suplimentar: geamurile se curata cel mai bine cu hartie de ziar. Buretii speciali si pielea de caprioara trebuie spalati temeinic, in caz contrar, la interior se acumuleaza treptat uleiuri minerale depe sticla, ce conduce la o curatare inadecvata a geamurilor daca acesti bureti sunt insuficient de bine limpeziti."Last edited by lord_wader; 13 November 2012, 20:15.
Comment
-
lord_wader ia verifica tu daca nu cumva ai radiatoru de incalzire habitaclu,fisurat
intro masina care merge incalzirea,geamurile nu trebuie sa se aburesca,mai ales parbrizu,daca totusi geamurile se aburesc putin se deschide geamu de la sofer 1-2 cm poate mai putin,sau tu mergi cu recilcularea aerului inchisa(doar din interior)
Comment
-
Se şterg geamurile cu soluţia banală de geamuri şi ziar, cum scrie şi mai sus. Pt că ziarul ar fi mai curat decât o cârpă ce o să găseşti pe acasă şi ţi se pare curată dar defapt ai mai folosit-o la şters praful sau altceva.. Sau ştergi cu o cârpă ce ştii clar că tocmai ai scos-o de la maşina de spălat.
Iar cu dezaburirea eu nu am probleme. Orientez aeratoarele laterale spre geam, la unghi destul de mic, să bată chiar unde mă uit eu la oglindă, se dezaburesc geamurile imediat. Apoi dau înapoi să bată pe parbriz aerul şi las aeratoarele la fel pt că cel puţin cât sunt în mişcare, dar nu numai, bate în continuare un mic curent de aer şi pe geamurile laterale, îndeajuns cât să nu se mai aburească din nou. Şi setată aeroterma să tragă aer de afară, foarte important.
Era folositor dacă făceau loganul a. î. să poţi seta fluxul de aer atât pe parbriz cât şi spre tine a. î. să ai flux de aer puternic şi pe parbriz şi pe geamurile laterale.
Dar oricum prin metoda ce o folosesc eu în cel mai rău caz, adică iarna pe ger şi cu 5 oameni în maşină, mai dau când pe parbriz, când pe geamurile laterale, nu trebuie să o fac prea des. Iar loganul mi se pare că se dezabureşte chiar bine, vorbesc de benzină, am mai condus şi eu un clio din 2001/2002, nu se dezabureşte NEAM, parcă e constipat. Nici geamurile laterale nici parbrizul. Poţi să aprinzi şi lumânări. De fapt geamurile se dezaburesc şi cu motorul rece, deci chiar şi cu aer rece, numai să fie tras de afară.Last edited by ionescu liviu; 13 November 2012, 22:42.
Comment
-
Originally posted by lord_wader View PostTot eu fac atmosfera pe aici dupa 2ani
Legat de subiect am gasit asta:
"Nicotina sau evaporarea apei din materialele plastice (scaune, mochete, etc.) cauzeaza depuneri unsuroase pe partea interioara a geamurilor. Rezultat: la apusul/rasaritul soarelui sau in cazul sofatului pe timp de noapte, vizibilitatea este serios afectata. In cazul unei curatari interioare dar si exterioare, se curata intai in jurul suprafetelor vitrate, de-abia apoi geamurile propriu-zis. Daca se procedeaza astfel, murdaria va adera mult mai greu din nou la geamuri. Pont suplimentar: geamurile se curata cel mai bine cu hartie de ziar. Buretii speciali si pielea de caprioara trebuie spalati temeinic, in caz contrar, la interior se acumuleaza treptat uleiuri minerale depe sticla, ce conduce la o curatare inadecvata a geamurilor daca acesti bureti sunt insuficient de bine limpeziti."Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
Comment