dezaburire geamuri in mers si nu numai.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Nu cumva aveai noroi pe cauciucuri si sarea de pe roti ? Imi dau si eu cu parerea ca ar putea fi din alta parte, aeroterma fiind inchisa.

    Comment


    • #92
      Originally posted by mikebike72 View Post
      Nu cumva aveai noroi pe cauciucuri si sarea de pe roti ? Imi dau si eu cu parerea ca ar putea fi din alta parte, aeroterma fiind inchisa.
      Nu, nu drumul era perfect uscat, dar oricum stiu cum e acel zgomot de noroi aruncat de cauciucuri. La mine se auzeau niste mici pocnituri de undeva din interior in partea dreapta fata. Si erau cam cum e zgomotul produs de un scurt circuit la un radio de ex. sau niste elementi de calorifer care se racesc, ori as mai putea asemana cu apa care fierbe intr un ibric cu pocnituri mici. O chestie care scotea un sunet asemanator am patit o data cu vechea dacie 1310 cand a fiert apa in borcan apoi mi-a aruncat-o afara si mi-a ars garnitura ciuloasa.

      Comment


      • #93
        sa nu fie si aici aceeasi chestie

        sigpic

        Comment


        • #94
          Originally posted by SKORPIONKING View Post
          sa nu fie si aici aceeasi chestie
          Sincer ma trec fiorii cand ma gandesc la un asemenea scenariu,dar totusi la dacie era un termostat care se inchidea sau deschidea si probabil s a blocat. Ma gandesc ca la logan diesel e mai greu sa "fierbi" antigelul. Apropo de asta exista vreo metoda de verificat daca circula corect antigelul prin furtune, exista termostat?

          <cu ocazia asta rog pe un moderator sa mute de aici ultimele mele posturi la un theard deschis de mine "miros ciudat de covrigi la motor" se pare ca e posibil ca ce scriu eu aici sa fie totusi corelat cu acel theard, adica din pacate sa aiba cauza comuna cum zice si Skorpionking>

          Comment


          • #95
            Am citit aci ca unul din forumisti (scuze da' nu ii mai retin numele) propunea sa degreseze geamurile cu CIF!
            NUUUUUUUUUU! Cif-ul are particule abrazive si zgarie geamurile de tre' sa le schimbi trimestrial.
            Off Topic. Eu am curatat hota de la bucatarie (sa-i fac surpriza nevestii) si s-a dus naibii tot luciul.
            Deci NU CU CIF.

            Comment


            • #96
              @lord_wader: poate aveai o pietricica intre santurile de pe cauciuc
              sigpic42.453.149

              Comment


              • #97
                Originally posted by hriberiu View Post
                @lord_wader: poate aveai o pietricica intre santurile de pe cauciuc
                e o mica posibilitate dar nu asa suna, zgomotul produs de pietricele e ritmic,"ascutzit",ca o plesnitura si se aude destul de evident pana cade jos pietricica.

                Comment


                • #98
                  si eu am aceasi problema doar cand suntem mai multii in masina se abureste rau nu mai vezi nimic pe laterale si in fata pe jumatatea geamului . intradevar era pe ventilarea aerului din interior dar o sa incerc si asa cu aerul de afara si va anunt

                  Comment


                  • #99
                    stati cu a/c pornit si nu se mai aburesc geamurile.Cine nu are...sa deschida un pic un geam.

                    Comment


                    • buna ziua , eu nu am probleme mari cu dezaburirea , decat ca imi ramam marginile aburite .
                      am observat ca cele 2 gauri de aerisire din stanga si din dreapta celei mari de pe mijloc nu functioneaza .

                      stie cineva sa-mi spuna daca acele gauri sunt functionale , si daca sunt cum sa le deblochez .

                      ms mult !

                      Comment


                      • A inceput iar distractia zilele astea dimineata dar mai ales seara pe 10grade se aburesc geamurile. Incepe iar calvarul, da-i la butoane, da-i la aeratoare, miercuri seara am zis ca e ceata afara de fapt se aburise geamul, nu ma asteptam la o toamna asa rece din prima zi

                        Comment


                        • Tot eu fac atmosfera pe aici dupa 2ani

                          Mi-am luat niste servetele de sters geamurile (inside) de grasimi, aburi etc. Cica au o substanta ce impiedica aburirea dar sunt cam uscate. 11RON 20buc nu zic ca sunt nemultumit de rezultat dar nici nu sunt f incantat. Am vazut ca exista si spary si lichid tot pt. interior, oare ala e mai bun? voi cum stergeti urmele de grasimi si de abur? Pe mine ma dispera seara mai ales ca nu mai vad nimic din fata cand bat farurile celorlalte masini. Greseala e a mea ca uneori la repezeala mai dau cu mana sau cu prosopul pe geam sa sterg de aici urmele de grasimi.


                          Legat de subiect am gasit asta:

                          "Nicotina sau evaporarea apei din materialele plastice (scaune, mochete, etc.) cauzeaza depuneri unsuroase pe partea interioara a geamurilor. Rezultat: la apusul/rasaritul soarelui sau in cazul sofatului pe timp de noapte, vizibilitatea este serios afectata. In cazul unei curatari interioare dar si exterioare, se curata intai in jurul suprafetelor vitrate, de-abia apoi geamurile propriu-zis. Daca se procedeaza astfel, murdaria va adera mult mai greu din nou la geamuri. Pont suplimentar: geamurile se curata cel mai bine cu hartie de ziar. Buretii speciali si pielea de caprioara trebuie spalati temeinic, in caz contrar, la interior se acumuleaza treptat uleiuri minerale depe sticla, ce conduce la o curatare inadecvata a geamurilor daca acesti bureti sunt insuficient de bine limpeziti."
                          Last edited by lord_wader; 13 November 2012, 20:15.

                          Comment


                          • lord_wader ia verifica tu daca nu cumva ai radiatoru de incalzire habitaclu,fisurat
                            intro masina care merge incalzirea,geamurile nu trebuie sa se aburesca,mai ales parbrizu,daca totusi geamurile se aburesc putin se deschide geamu de la sofer 1-2 cm poate mai putin,sau tu mergi cu recilcularea aerului inchisa(doar din interior)

                            Comment


                            • Se şterg geamurile cu soluţia banală de geamuri şi ziar, cum scrie şi mai sus. Pt că ziarul ar fi mai curat decât o cârpă ce o să găseşti pe acasă şi ţi se pare curată dar defapt ai mai folosit-o la şters praful sau altceva.. Sau ştergi cu o cârpă ce ştii clar că tocmai ai scos-o de la maşina de spălat.
                              Iar cu dezaburirea eu nu am probleme. Orientez aeratoarele laterale spre geam, la unghi destul de mic, să bată chiar unde mă uit eu la oglindă, se dezaburesc geamurile imediat. Apoi dau înapoi să bată pe parbriz aerul şi las aeratoarele la fel pt că cel puţin cât sunt în mişcare, dar nu numai, bate în continuare un mic curent de aer şi pe geamurile laterale, îndeajuns cât să nu se mai aburească din nou. Şi setată aeroterma să tragă aer de afară, foarte important.
                              Era folositor dacă făceau loganul a. î. să poţi seta fluxul de aer atât pe parbriz cât şi spre tine a. î. să ai flux de aer puternic şi pe parbriz şi pe geamurile laterale.
                              Dar oricum prin metoda ce o folosesc eu în cel mai rău caz, adică iarna pe ger şi cu 5 oameni în maşină, mai dau când pe parbriz, când pe geamurile laterale, nu trebuie să o fac prea des. Iar loganul mi se pare că se dezabureşte chiar bine, vorbesc de benzină, am mai condus şi eu un clio din 2001/2002, nu se dezabureşte NEAM, parcă e constipat. Nici geamurile laterale nici parbrizul. Poţi să aprinzi şi lumânări. De fapt geamurile se dezaburesc şi cu motorul rece, deci chiar şi cu aer rece, numai să fie tras de afară.
                              Last edited by ionescu liviu; 13 November 2012, 22:42.
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • Originally posted by lord_wader View Post
                                Tot eu fac atmosfera pe aici dupa 2ani
                                Legat de subiect am gasit asta:

                                "Nicotina sau evaporarea apei din materialele plastice (scaune, mochete, etc.) cauzeaza depuneri unsuroase pe partea interioara a geamurilor. Rezultat: la apusul/rasaritul soarelui sau in cazul sofatului pe timp de noapte, vizibilitatea este serios afectata. In cazul unei curatari interioare dar si exterioare, se curata intai in jurul suprafetelor vitrate, de-abia apoi geamurile propriu-zis. Daca se procedeaza astfel, murdaria va adera mult mai greu din nou la geamuri. Pont suplimentar: geamurile se curata cel mai bine cu hartie de ziar. Buretii speciali si pielea de caprioara trebuie spalati temeinic, in caz contrar, la interior se acumuleaza treptat uleiuri minerale depe sticla, ce conduce la o curatare inadecvata a geamurilor daca acesti bureti sunt insuficient de bine limpeziti."
                                Subscriu si eu la asta,,,fff adevarat, Domnilor, nu trebuie sa mergi pe recirculare, sau sa ai ceva fisurat pe acolo. schimbul de materie anorganica se realizaeaza treptat , ceea ce duce la rezultatul de mai sus,
                                Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google