Contactorul de frana are contactul inchis in stare libera, deci implicit lampi aprinse; cand e montat pe pozitie tija de actionare e impinsa de pedala si se intrerupe contactul, lampi stinse.
Se Aprinde Stopul Pe Frana Singur
Collapse
X
-
Va salut domnul Iancu, fara suparare poate nu inteleg eu bine dar : cum spune-ti dumneavoastra ca atunci cand contactorul e montat pe pozitie tija lui de actionare e impinsa de pedala de frana si de aici rezulta lampi sinse; mi se pare gresit, deoarece asta ar insemna atunci cand apesi frana sa se stinga lampile. El in stare libera are contactul inschis dar si lampile sunt stinse si atunci cand este actionat se deschide contactul si se aprind lampile. Mai stiu ca aceste contactoare au si un reglaj la tija, din care se poate regla cat de repede sa se apinda lampile la apasarea pedalei, adica tija culiseaza inapoi pentru ca lampile sa se aprinda mai tarziu si culiseaza spre exterior pentru ca lampile sa se aprinda mai repede si exista riscul daca desurubezi prea mult tija, cand pui contactorul pe pozitie sa stea mereu aprinse lampile pentru ca tija este in contact permanent cu pedala care apasa pe ea.
Domnul nostru spune ca are contactorul scos din suport deci ar trebui becurile sa se stinga, si mai spune ca a probat un alt contactor care functiona bine pe o alta masina si la el are aceeasi problema, deci la el cred ca este o problema la instalatia electrica. Altfel nu vad cum reuseau sa se topeasca contactorii aia, sigur daca masoara tensiunea in mufa nu o sa ii prea placa ce gaseste acolo.
Comment
-
Tu faci o confuzie in ceea ce priveste modul de amplasare a contactorului. Acesta e amplasat in spatele pedalei de frana, spre sofer. Pedala il tine deschis= lampi stinse, iar cand este apasata, contactorul inchide contactele=lampi aprinse. Nu e nici un defect daca se aprind lampile cand este scos contactorul, bineinteles cu, contact pus. Cu incalzirea si faptul ca nu se stig lampile cand este actionat manual, pare sa fie o probleme, dar si aici cred ca e o neintelegere.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Corect domnule, multumesc pentru luminare eu am spus exact si fix pe dos asa e , cand este in stare libera lampile sunt aprinse, deci pentru a se aprinde lampile o data cu cea mai fina apasare a pedalei de frana trebuie infiletata tija.
Singura problema este daca pe bune sa topit contactorul ... pare putin cam ciudat. In fine, Domnule @balb cand rezolvati sa ne aduceti vesti. Sper ca ati inteles si dumneavoastra ca daca nu ati pus contactorul in pozitie nu se vor stinge lampile decat daca apasati cu mana pe tija.
Comment
-
Mda; bine ca ai inteles; Dacia 1310 era asa cum ziceai tu.
Avantajul pozitionarii si functionarii contactorului in acest fel, e ca se poate regla momentul aprinderii lampilor de stop, functie de apasare; ideal e sa se aprinda foarte putin inainte de franarea masinii, adica la o ciupitura de pedala.
Si eu sunt tare curios, de rezolvare; sper sa ne tina la curent.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am revenit! Problema de la contactorul de frana stopuri era de la o lampa adica cea de pe dr. Am avut 1 fir inversat cu altul si faceau masa asa ca a trebuit sa le leg cum trebuiau, "nu eu ci electricianul", iar la contactor am tras de el maxim am apasat pe el de cateva ori apoi am curatat pinii de la mufa care cupleaza contactorul si l-am montat., iar apoi totul functiona perfect eliminand problema. Sper sa nu mai am probleme pe viitor. Multumesc pentru ajutorul dat.
Comment
Comment