in timpul mersului stopul pe frana se aprinde singur fara sa apas pedeala de frana ,ca sa-l sting trebuie sabag piciorul su pedala sa o ridic ,dupa un timp face la fel ,am constat cand am mers noaptea la drum lung si nu stiam de ce imi sta aprins stopul pe frana fara sa apas pedala ,sa fie din cauza placuteleor de frana care trebuiesc schimbate?sau este altceva?
Se Aprinde Stopul Pe Frana Singur
Collapse
X
-
poti sa faci altceva iei un spray de contact dintr-un hypermarket demontezi contactorul e super simplu ca e prins decat intr-o mufa si dai cu acel spray in interiorul mufei il pui la loc si daca mai face cumperi alt contactor parca e 20-30 de ron nu mai stiu sigur, dar daca nu te pricepi mai bine du-te la servicelaureate 1.5l, albastru marin
Comment
-
stopuri aprinse mereu
Salut! Am si eu o problema la loganul meu. Atunci cand cuplez contactorul de frana dar fara sa-l bag in lacasul lui adica la pedala stopurile pe spate (toate) stau aprinse dupa ce pun contactul, daca apas pe el la fel nu reactioneaza deloc tot aprins sta. Primul l-am schimbat pentru ca s-a topit, iar al 2 lea tot asa face se incinge foarte rau. O solutie pentru problema ar fi bine primita.Multumesc
Comment
-
Deci sa intelegem mai bine, tu practic cuplezi un contactor de frana functionabil si cand pui contactul stau aprinse stopurile ca si cum ai apasa pedala de frana, si acel contactor se incinge in halul ala in care primul s-a topit ? Ce ai putea sa faci in prima faza, dai jos contactorul si pui contactul, apoi iei un multimetru si masori ce tensiune ai in mufa. Mai poti proba si contactorul pe o alta masina, insa vezi sa fie tot benzinara 1.6 penca la diesel nu se potriveste cel de benzina. Poate e contactorul defect.
Comment
-
"Deci sa intelegem mai bine, tu practic cuplezi un contactor de frana functionabil si cand pui contactul stau aprinse stopurile ca si cum ai apasa pedala de frana, si acel contactor se incinge in halul ala in care primul s-a topit ?Last edited by IancuMIC; 23 March 2014, 13:43.
Comment
-
Da, vezi ce tensiuni ai in mufa, si cu motorul oprit si cu el pornit. Sa revii cu ce rezolvi. Macar e vreme buna
off: Sa circuli fara contactor nu prea e indicat, daca totusi o faci sa ai grija sa nu ai masini in spate cand franezi tare penca o sa te trezesti cu cineva in spate, de preferat sa circuli usor si mai mult cu frana de motor Si grija sa nu te opreasca politia si sa verifile luminile ca ... ramai fara talon Sper sa rezolvi repede.
Comment
-
Ai CASCO?
Alt contactor, aceleasi simptome=NU contactorul este de vina. Inseamna ca e o problema pe la cablaraia din bord. Si daca a ajuns sa TOPEASCA contactorul cel mai bine ar fi sa lasi masina in pace, ba chiar sa scoti bornele de la baterie pana vii cu un electrician!
Risti ca problema sa fie mai mare decat crezi (se intampla) si sa iti ia foc masina.
Nu risca inutil.
Comment
Comment