pai nu am prea putut sa vad exact ce si cum au facut deoarece au pus masina intr-o zona mai greu de observat. in mare am vazut ca au ridicat masina pe elevator, au dat jos scutu, au aspirat mai intai uleiul din borcan cu o pompa cred, apoi desfacut clemele de la borcan, apoi pauza ca nu am mai vazut daca au curatat borcanu, daca au scos filtru etc, apoi am vazut borcanu pus la loc, pus ulei, invartit de 3-4 ori volanul la cursa maxima stanga-dreapta, verificat daca pierde pe undeva, curatat cu un spray zonele patate de ulei servo, pus scutu la loc, coborata si dusa in parcarea servicului operatiunea a fost vreo 90 de lei: 53 de lei uleiul si diferenta a fost manopera. afost operatiune de 2 oameni. acum nu mai am nimic patat in zona, nici furtunul de tur nici tablita aia de sus. nu-mi explic de ce aparuse acea pata...uleiul a fost pus de ei, dacia oil powersteering
al meu nu era nergu ca smoala dupa 5 ani si 50 de mii de km, era un visiniu asa de mentionat ca nu am fortat niciodata pompa de servo cu manevre dese in spatii stramte, am incercat sa o "protejez" maxim de aspectul asta
servodirectia de logan 1 nu e prea usoara, e mai "barbateasca" asa, nu e ca la astea servoelectrice de invarti volanul cu 1 deget, pe cale de consecinta cred ca se comporta normal pt o servodirectie de logan cu ulei proaspat ).
al meu nu era nergu ca smoala dupa 5 ani si 50 de mii de km, era un visiniu asa de mentionat ca nu am fortat niciodata pompa de servo cu manevre dese in spatii stramte, am incercat sa o "protejez" maxim de aspectul asta
servodirectia de logan 1 nu e prea usoara, e mai "barbateasca" asa, nu e ca la astea servoelectrice de invarti volanul cu 1 deget, pe cale de consecinta cred ca se comporta normal pt o servodirectie de logan cu ulei proaspat ).
Comment