Schimbare Ulei Servodirectie La 1,4; 1,6 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mie imi cam trebuia de la ora 18 ca atunci am observat si peste 10 minute plec din localitate...si pe transalpina nu cred ca gasesc pe undeva ulei de servo. )
    ms de info, macar stiu de care ulei sa intreb cand ajung pe la vreun magazin

    Comment


    • #47
      Incearca si la benzinarii si daca nu gasesti uleiul recomandat pune un ulei din ala 2+2 de la Berkeley sau cum s-or numi care cica sunt universale, se pot amesteca cu oricare tip de ulei. Asta doar ca solutie temporara.

      Originally posted by SoNyKeL View Post

      poate te ajuta...
      O sa incerc, sper sa nu gresesc furtunul. Cum spuneam sunt vreo 4 pe acolo si cam toate is groase dar poate am noroc.
      Last edited by ham04; 23 August 2010, 20:50. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #48
        Eu zic sa il schimbati numai daca aveti probleme,sau daca il pierde,daca faceti multi km pe an...etc.
        Eu am 5 ani si ceva cu ea si nu am schimbat nimic,nici la servo,frane etc.Nu am pierdut nimic si masina se comporta normal.
        sigpic
        !

        Comment


        • #49
          Originally posted by Vip3R View Post
          azi am observat ca am pierdut cam 2 degete de lichid servo din bidon, fata de semnul cu minim.

          am citit toate cartile acre le am prin masina dar n-am gasit nicaieri unde sa scrie ce tip de lichid de servo trebuie pus. ce fel de ulei cer? gasesc si la benzinarii?
          nu e ca si la uleiul de motor, care trebuie sa fie ACEA sau API nushcat?
          Pe piata sunt 2 modele de lichid de servo...de culoare verde si rosu...pe logan este rosu

          Comment


          • #50
            Atat uleiul de servodirectie cat si lichidul de frana isi pierd din proprietati in timp. Cum masina mea are 6 ani trebuie schimbate mai toate lichidele.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Vip3R View Post
              azi am observat ca am pierdut cam 2 degete de lichid servo din bidon, fata de semnul cu minim.

              am citit toate cartile acre le am prin masina dar n-am gasit nicaieri unde sa scrie ce tip de lichid de servo trebuie pus. ce fel de ulei cer? gasesc si la benzinarii?
              nu e ca si la uleiul de motor, care trebuie sa fie ACEA sau API nushcat?
              In circuitul de servo cand iese masina din fabrica ai ulei Dacia Power steering. Daca doar completezi, pune aceeasi marfa.
              Daca il schimbi, sunt si echivalente,Elf RenaultmaticD2 sau Mobil ATF220.
              Uleiuri sunt multe, pretul difera, dar nu costa prea mult, bidonase de 0.5 litri.
              oricum, Power steering de la Dacia e bun, cand l-am schimbat am pus acelasi lucru.
              Last edited by mr.K; 24 August 2010, 08:13.

              Comment


              • #52
                Eu am 5 ani cu masina si nu am schimbat absolut nimik la ea!!..Toate functioneaza normal.....Ce sa fac ?...Sa ma apuc de schimbat toate lichidele ?

                Comment


                • #53
                  Cam da, asa ar trebui. Si eu o am de 6 ani si n-am schimbat lichidele la ea, dar vreau sa le schimb de urgenta. Orice lichid in timp isi pierde din proprietati, asta stie toata lumea.

                  Comment


                  • #54
                    6 ani ???
                    fratilor de ce nu cititi si respectati manualul ala ??? eu cred ca nu de prosti spun astia de termene de schimbare a unor fluide 4 ani...nu tineti la masina aia deloc ??? si totusi, incercati sa puneti ceva mai bun calitativ decat pune dacia...numai bine si km fara mila!

                    Comment


                    • #55
                      Am reusit si eu o schimbare "partiala" a uleiului de servodirectie. Am suspendat rotile fata, am dat jos scutul de sub motor. Pentru ca aveam emotii sa umblu la conductele metalice de inalta presiune de la caseta, (la remontare daca nu nimeream spirele filetului, urmau probleme precum pierderi de ulei si apoi schimbarea conductei) am ramas la cele de la bidonul de deasupra radiaorului. L-am golit de uleiul vechi cu ajutorul unei seringi cu un furtun. Apoi cu un patent am mutat colierele metalice si am scos furtunele din bidon. Le-am indreptat in jos astfel incat sa se scurga uleiul din ele intr-o cutie de plastic asezata sub masina. Am scos filtrul din bidon si l-am curatat. Apoi am tras de roti (cheia de contact pe pozitia Accesorii) si la fiecare limitare (stanga sau dreapta) vedeam cum tasneste ulei din furtunul de retur (vine de la caseta in bidon). Astfel am scos din uleiul vechi aproximativ 0.70 L. Am montat totul inapoi, atentie la filtrul din bidon, intra numai intr-o anumita pozitie. Am pus ulei nou in bidon pana la semnul Maxim, am inceput sa trag de roti la fel, pana la limitare stanga-dreapta. A scazut nivelul uleiului in bidon pana la Minim sau chiar mai jos. Am completat si dupa ce am vazut ca virarea rotilor nu mai are efect (nu mai scade nivelul uleiului in bidon), am pornit motorul si cu ajutorul volanului am virat din nou pana la capat stanga-dreapta. La limite nu am tinut mai mult de o secunda, pompa scoate sunete care dau de inteles ca nu-i place. Au intrat aproximativ 0.7 L ulei nou. Am repetat de cateva ori manevrele stanga-dreapta complet si gata. Dupa vreo 4 zile si vreo 200 km am luat-o de la capat, am mai schimbat odata uleiul. Acesta s-a amestecat cu ce-a ramas din uleiul vechi si s-a intunecat la culoare. Deci pot considera ca am schimbat cel putin 80-90 % din uleiul vechi.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #56
                        Urs mai mult de 99 la suta din el lai schimbat in momentul in care ai luat stanga-dreapta de roti sa golit toata instalatia de ulei si era normal casa mai apara negreala in cel nou ca ai spalat toata instalatia si ca lai schimbat iar ai facut chiar bine

                        Comment


                        • #57
                          tutorial pt schibat lichid de servo logan

                          Am sa pun un link cu un filmulet facut cand am schimbat lichidul de servo, la mine am reusit sa golest aproape tot aproximativ 900-950ml. sper sa va ajute acest.
                          http://www.youtube.com/watch?v=0JgQW...ture=recentlik
                          Last edited by polyy88; 23 November 2010, 12:54.

                          Comment


                          • #58
                            Eu am desfacut zilele trecute capacul de la bidonul pentru uleiul de servo si am observat ca filtrul din interior nu are ulei ca in pozele colegului de mai sus,adica este gol.Nu l-am scos afara din bidon sa vad daca mai este ulei in bidon.As putea cumpara ulei de servo si sa-l torn ca pe solutia de spalat parbrizul?
                            Tinc fest !!

                            Comment


                            • #59
                              Da, se completeaza. Dar verifica nivelul uleiului daca e intre cele 2 marcaje trasate pe bidon, sterge mai intai vasul.

                              Comment


                              • #60
                                Nu stiu unde este pozitionat bidonasul cu lichidul de servo la motorizarile pe benzina, dar in cazul meu la dci e nasol de tot pozitionat, e in jos chiar sub baterie, am vrut sa verific nivelul la lichidul de servo dar nu am avut nici o sansa, va trebui sa scot bateria afara si nici asa nu prea este vizibil.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google