Schimbare Ulei Servodirectie La 1,4; 1,6 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bulgaru25 View Post
    nu vad care e problema omului cu carnetele astea de intretinere, dar in fine
    PS dami adresa si iti trimit o copie dupa manualul meu sa vezi si tu "minunea"
    ..IancuMic
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Sunt tare curios ce manual de intretinere ai tu?
    Eu defapt te-am citat pentru ca eram curios ce scrie in carnetul tau de intretinere vizavi de inlocuirea lichidului de la servo, da' s-a gasit un user pus pe harta sa raspunda.
    Poti pune un scan aici, poate ne edificam daca pe unele carnete e precizat un termen in acest sens; e secret de vrei sa mi-l trimiti numai mie?
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Iancule,,mai lasa-l naibii de carnet de intretinere! Eu la ala nici nu m-am uitat prea mult . I l-am dat lui fimea sa coloreze pe el
      Cum a zis si Alex..Pt 20 de lei odata la 2/3 ani nu e mare branza.
      Plus ca si eu am observat span si mizerie pe sita aia fina cand am scos-o si asta m-a facut imediat sa schimb lichidul.

      Deci,,,eu unul recomand schimbarea lichidului de servodirectie odata la 2/3 ani!

      Comment


      • Eu am de gand sa-l schimb la dCi. Cred ca va fi o adevarata aventura caci borcanul este intr-un loc foarte greu accesibil)). Masina are 4 ani si aproape 170.000 km. .
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • Originally posted by Ivan Marian View Post
          Iancule,,mai lasa-l naibii de carnet de intretinere!
          Deci,,,eu unul recomand schimbarea lichidului de servodirectie odata la 2/3 ani!
          Nu eu am invocat carnetul de intretinere la inceputul acestei mici polemici; am adus la cunostinta doar ce scrie acolo, ca sa fim foarte exacti; alt user a pomenit de el.
          Si eu intentionez (poate chiar la revizia de luna viitoare) sa-l inlocuiesc, asta ca sa vezi ca nu spun ca ar trebui sa stai 10 ani cu el in pompa.
          Ca parere personala spun ca ar trebui inlocuit ca si cel din cutia de viteze.
          Last edited by IancuMIC; 19 October 2012, 07:08.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Cert este un lucru,,Unii dintre noi invocam carnetul de intretinere de parca ar fi Biblie si o da cu "articole din lege" ca din Constitutia Romaniei
            Alt lucru cert este ca nu poti respecta chiar tot ce scrie in Biblie si in Constitutie,,,dar apoi in MANUALUL DE INTRETINERE.

            Comment


            • Corect; nu eu incercat sa acreditez ideea cu fluidele de lucru la 60k sau 4 ani, care chipurile ar insemna inclusiv lichidul din mecanismul servodirectiei; aici am considerat ca e o interpretare gresita, menita sa-i deruteze pe cei mai putin initiati; nu ai aceiasi parere?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Acum pe bune,,,la fiecare serie de loganuri fabricate exista cate un manual de intretinere cu DATE SEPARATE.
                La unul scrie intr-un fel,la altul in alt fel si tot asa. De aici si atatea neintelegeri pe aici.
                Ca la unii recomanda ceva,,ca la alti recomanda altceva,,ca la altii se impune o anumita revizie si din cauza asta eu unul ti-am zis....nu l-am luat niciodata in seama.
                Am vazut manualul cand mi l-a prezentat dealer-ul la cumpararea loganului ,apoi m-am mai uitat odata sau de doua ori pe el acasa sa vad ce bazaconii scriu acolo si atat. Restul e CanCan..

                Comment


                • Originally posted by IancuMIC View Post
                  Corect; nu eu incercat sa acreditez ideea cu fluidele de lucru la 60k sau 4 ani, care chipurile ar insemna inclusiv lichidul din mecanismul servodirectiei; aici am considerat ca e o interpretare gresita, menita sa-i deruteze pe cei mai putin initiati; nu ai aceiasi parere?
                  si daca ii deruta pe cei mai putin initiati...ii deruta in sensul ca ii detarmina pe posesori sa schimbe lichidul de servo...ce e rau in asta ?

                  Comment


                  • Originally posted by radu cornel View Post
                    dac nu ai pierderi nu ai completat cu un lichid necorespunzator, nu s-a colorat in negru, de ce sa-l schimbi ????
                    Ca sa nu schimbi ca mine pompa de servo,ca si eu ma numaram printre voi...vai dar n-are rost.

                    Comment


                    • Si pana la urma la ce concluzie ati ajuns mai spiridusi?

                      Ce e mai bine pt buzunarul vostru? Sa respectati niste norme minime si de bun simt in ceea ce priveste reviziile masinii voastre (uleiuri si filtre la timp) sau sa va certati pe forum pe subiectul "ce scrie in carte" ?

                      Dupa mine, de bun simt este asa:

                      - ulei motor si filtre la max 15 000 km
                      - bujii scanteie la fiecare 30 000 km
                      - lichid frana la fiecare 30 000 km sau 2 ani, indiferent ca a stat degeaba masina
                      - lichid servodirectie si antigel la 60 000 km
                      - curele cauciuc la 60 000 km sau la 4 ani
                      - pompa de apa la fiecare inlocuire de curea de distributie
                      - curatat placute frana si gresat culise etrieri la fiecare revizie (15 000 km)
                      - curatat si reglat saboti de frana la fiecare 30 000 km


                      Va certati ca niste copii pe niste amanunte care nu va folosesc
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • Imi poate spune cineva ce fel de ulei de servodirectie este nevoie si de ce cantitate?
                        Am un 1l de mobil ATF 220 oare este bun? cu din asta am mai completat pt ca mai curgea/umezea pe la pompa de servo.

                        mersi

                        Comment


                        • Ulei cu norma Dexron 2; mai putin de 1l intra.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • ok, deci cel pe care il am eu ATF 220 de la Mobil nu este ok? eu asa inteleg.. Am completat 10-20 ml in vasul de la servodirectie..

                            Iancule mersi de sfat!

                            Comment


                            • E ok uleiul, pune fara frica
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Originally posted by Bogdan20cj View Post
                                ok, deci cel pe care il am eu ATF 220 de la Mobil nu este ok? eu asa inteleg.. Am completat 10-20 ml in vasul de la servodirectie..

                                Iancule mersi de sfat!
                                Are D2, asa ca merge si ATF-ul de la Mobil.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google