If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Intrebarea care trebuie pusa este cand. Parerea mea dupa aceste 15 pagini citite in 3 zile, fara graba ca sa treaca timpul la servici cu un scop, 15 pagini neconcludente cu pareri in mare parte de la oameni veniti de pe 1300 de pe vremea cand dadeau masina la remat cu tot cu anvelopele de vara cum cumparau masina.
Adevarul o fi undeva in aceste pagini, nu contest lucrul asta.
Somebody stop me, I'm outta control please
before I do autopsies on these MC's
Deci m-am convins. La 4 ani maxim (zic eu) sau mai putin, trebuie schimbat acest lichid. Am cumparat Mobil ATF 220 si sambata m-am apucat de treaba.
Trebuie sa fiti doua persoane ca sa mearga treaba bine.
Am tras cu seringa putin din borcan ,dar neavand una mare dura prea mult. Am luat o punga mai groasa si care sa nu curga si am inceput sa vars in ea. La 1.6 16 locul este cam limitat si punga este cea mai buna solutie.
Dupa ce am scurs cat am putut, am demontat furtunul gros ,avand o punga dedesupt ca sa curga in ea.Pe urma cel subtire.
Am ridicat masina cat sa nu atinga rotile de sol si in timp ce tata tinea furtunele in punga, eu invarteam de volan .Pe urma am suflat in cel gros pana a iesit cam tot sau cel putin nu mai iesea.
Dupa ce am spalat borcanul si filtrul ,le-am lasat sa se usuce complet. Am remontat totul la loc, am umplut borcanul cu ulei ,am mai dat cateva ture de volan si am completat . Cu masina pe sol am pornit motorul, am dat ture de volan. La inceput facea un zgomot si nu intelegeam de ce, dar am completat repede si s-a oprit. Am pus in borcan fix unde este MAx, nici mai mult nici mai putin. O sa completez mai tarziu daca este nevoie.
Este o treaba usoara si care merita. Personal mi se pare ca se invarte mai usor.
Am 43000km ,fab nov 2008. Am facut si cateva poze cum arata borcanul,filtrul si lichidul.
PS . Stiu ca mai este explicat de cateva ori aceasta operatiunea(Ivan Marian,dsign etc. + video youtube),dar poate ajut pe cineva sa nu mai rasfoiasca.
Poza este facuta dupa ce am clatit borcanul si filtrul de vreo 4 ori cu apa si pe urma mi-am amintit sa fac poze. Le-am spalat cu apa si sapun agitat cu o pensula, pentru ca altfel nu prea se dezlipea murdaria aceea .
Dupa patania cu pompa de frana, m-am hotarat sa schimb toate lichidele! Azi a fost randul uleiului din servo.Am urmat pasii descrisi de Cristyano si totul a mers f usor si curat.Uleiul cel nou este Elf Renaultmatic d2.Deocamdata nu am sesizat nici o schimbare a directiei.
Multumesc pt indicatii!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment