Schimbare Ulei Servodirectie La 1,4; 1,6 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebarea care trebuie pusa este cand. Parerea mea dupa aceste 15 pagini citite in 3 zile, fara graba ca sa treaca timpul la servici cu un scop, 15 pagini neconcludente cu pareri in mare parte de la oameni veniti de pe 1300 de pe vremea cand dadeau masina la remat cu tot cu anvelopele de vara cum cumparau masina.
    Adevarul o fi undeva in aceste pagini, nu contest lucrul asta.
    Somebody stop me, I'm outta control please
    before I do autopsies on these MC's

    Comment


    • Cand simti tu ca e momentul sa ai grija de masina. Daca nu simti nimic vreodata, raspunsul e: NICIODATA!

      Comment


      • Deci m-am convins. La 4 ani maxim (zic eu) sau mai putin, trebuie schimbat acest lichid. Am cumparat Mobil ATF 220 si sambata m-am apucat de treaba.
        Trebuie sa fiti doua persoane ca sa mearga treaba bine.
        Am tras cu seringa putin din borcan ,dar neavand una mare dura prea mult. Am luat o punga mai groasa si care sa nu curga si am inceput sa vars in ea. La 1.6 16 locul este cam limitat si punga este cea mai buna solutie.
        Dupa ce am scurs cat am putut, am demontat furtunul gros ,avand o punga dedesupt ca sa curga in ea.Pe urma cel subtire.
        Am ridicat masina cat sa nu atinga rotile de sol si in timp ce tata tinea furtunele in punga, eu invarteam de volan .Pe urma am suflat in cel gros pana a iesit cam tot sau cel putin nu mai iesea.
        Dupa ce am spalat borcanul si filtrul ,le-am lasat sa se usuce complet. Am remontat totul la loc, am umplut borcanul cu ulei ,am mai dat cateva ture de volan si am completat . Cu masina pe sol am pornit motorul, am dat ture de volan. La inceput facea un zgomot si nu intelegeam de ce, dar am completat repede si s-a oprit. Am pus in borcan fix unde este MAx, nici mai mult nici mai putin. O sa completez mai tarziu daca este nevoie.
        Este o treaba usoara si care merita. Personal mi se pare ca se invarte mai usor.
        Am 43000km ,fab nov 2008. Am facut si cateva poze cum arata borcanul,filtrul si lichidul.
        PS . Stiu ca mai este explicat de cateva ori aceasta operatiunea(Ivan Marian,dsign etc. + video youtube),dar poate ajut pe cineva sa nu mai rasfoiasca.
        Attached Files

        Comment


        • Pffff,,,ce de mizerie se vede in poza 2 pe filtrul ala.
          Sa mai zica cineva ca nu se merita acest schimb si ca trebuie tinut pe viata!

          Eu daca l-am schimbat mai repede, nu s-a mai strans atata mizerie acolo.

          Comment


          • Poza este facuta dupa ce am clatit borcanul si filtrul de vreo 4 ori cu apa si pe urma mi-am amintit sa fac poze. Le-am spalat cu apa si sapun agitat cu o pensula, pentru ca altfel nu prea se dezlipea murdaria aceea .
            Attached Files

            Comment


            • Dupa patania cu pompa de frana, m-am hotarat sa schimb toate lichidele! Azi a fost randul uleiului din servo.Am urmat pasii descrisi de Cristyano si totul a mers f usor si curat.Uleiul cel nou este Elf Renaultmatic d2.Deocamdata nu am sesizat nici o schimbare a directiei.
              Multumesc pt indicatii!

              Comment


              • Cati ml de ulei nou ti-au intrat in instalatie?

                Comment


                • Aproximativ 800 ml.

                  Comment


                  • E ok.
                    Mie mi-au intrat intre 850 si 875ml.
                    In borcan, la cald e o idee peste nivelu' maxim. La rece e fix la nivel.

                    Comment


                    • @Kojak: Tu când l-ai schimbat?

                      Comment


                      • Undeva pe la inceputu' lu' aprilie, am prins o zi calda cu soare. Adica l-am schimbat singur, in parcare.
                        Castrol DEX 2D, am folosit.

                        Comment


                        • L-am inlocuit in service acu' doi ani. Golirea s-a facut pe la o conducta care intra in caseta; doar in acest fel se scurge si lichidul din pompa.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • nene Inacule, da, stiu, imi aduc aminte de discutia ta cu colegu' Ivan Marian, chiar pe topicu' asta.

                            daca mi-au intrat aproape 900ml la reumplere, in instalatie, ce zici, a iesit lichidul vechi si din pompa?
                            macar aproape tot?

                            Comment


                            • Asa ar trebui...
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • oricum, diferentele sunt sesizabile. in special la viraje la parcari cu masina pe loc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google