incalzire habitaclu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by cristizzi View Post
    De cand cu frigul asta imi face impresia ca nu baga caldura la picioare.
    Pai da aerul spre picioare si pune mana la pedalier sa vezi daca vine aer cald.

    PS: Da ventilatorul pe 2 ca pe 1 abia intra putin aer.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Vin si eu cu o nedumerire...la un drum mai lung care l-am avut acum de curand, mai exact cand au fost gerurile alea naprasnice, saptamana trecuta. Mi-au inghetat geamurile laterale din spate, iar din fata cel de pe dreapta. Mentionez ca foloseam doar dezburitorul de parbriz. Totusi, geamul de la sofer nu avea nimic...cel lateral. Cred acum ca dezaburirea pt dreapta merge mai prost. Daca e asa, ce pot sa ii fac? Cum pot sa curat cat de cat conductele?
      Fotografie ... in cat mai putine cuvinte

      Comment


      • #18
        chiar daca ai pus aerul spre parbriz, o parte merge si spre aeratoarele din bord. daca ala din stg era pus spre parbriz, e explicabil de ce geamul ala n-a inghetat.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Si eu am avut aceeasi problema ca si morariu_alex. Cu incalzirea pe dezaburire si ambele aeratoare laterale indreptate spre geamuri.

          Comment


          • #20
            Dati aerul pe parbriz, viteza 2, aeratoarele laterale pe geamuri. Si n-o sa mai inghete.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #21
              Gasit problema !

              Originally posted by andrei View Post
              Pai da aerul spre picioare si pune mana la pedalier sa vezi daca vine aer cald.

              PS: Da ventilatorul pe 2 ca pe 1 abia intra putin aer.
              In partea pasagerului baga bine caldura . La sofer era mocheta ridicata chiar unde baga aer. La drum mai lung se ridica temperatura la 4 linii , dar mai greu pe frigul asta .

              Comment


              • #22
                Originally posted by Sp!ke View Post
                In mod normal n-ar trebui sa-ti faci griji in privinta asta. Daca motorul nu se supraincalzeste si nici nu sta prea rece, totul e ok. Intr-adevar, daca ai incalzirea deschisa motorul se va incalzi un pic mai greu, pentru ca lichidul de racire trece prin doua radiatoare (racitoare), unul din fata masinii si cel de-al doilea pentru incalzirea interiorului. Daca vrei sa ti se incalzeasca motorul mai repede e suficient sa pui cat mai multa sarcina pe motor si anume: dai drumul la AC, aprinzi farurile, proiectoarele, dezaburirea, radioul si orice alt consumator care sa nu-ti afecteze siguranta in trafic. Problema e ca daca ai sarcina mai mare pe motor, consumul e pe masura, adica mai mare.
                Chinui motorul rau dand drumul la AC cand acesta e inca rece( si daca sunt sub -10 grade afara nici nu porneste instalatia). Lasi aerul pe 0 pana apuca sa'ti urce la jumatate din cat sta normal caldura ( mie in 4-5 km incepe sa 'mi bage caldut) , dupa ii dai drumul sa'ti bage. Iar dezaburirea laterala daca nu aveti 2 orificii separata care dau aer pe geamurile laterala ( cand comutatorul e selectat pentru dezaburire parbriz) indreptati pe cele laterale spre geamuri ...

                Comment


                • #23
                  Nu ai de ce sa dai drumul la AC dimineata, ca baga aer si mai rece decat e ala de afara.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Hai mai Andrei! unde ai auzit tu asta? Daca circuitul aerului este dat pe incalzire, n-are cum sa-ti bage aer rece! Eu fac asta in fiecare dimineata si motorul se incalzeste mai repede, dar nicidecum nu baga aer rece... sau poate n-am simtit eu...

                    Comment


                    • #25
                      Pai normal, daca ai dCi se explica, aerul vine cald de la inceput si se mai raceste putin cu AC-ul, dar la un benzinar, daca dai drumul la AC pana ajunge la 4 linii intra aer rece. Probat de mine.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Andrei - Mai Zapacit Daca Sunt Doua Calorifere Unul Al Aceului Si Unul De Caldura - Dai Drumul La Amundoua - Unul Va Baga Rece Cat Poate Si Unul Cald Cat Poate - Va Mai Fi Vreodata Aerul Ferbinte In Aeratoare ( Totusi E - Dupa Cum Zici Tu Ar Trebuie Sa Fie Doar Caldut Asa Iese Dupa Socoteala Mea Rece Ac + Firebinte Caldura = Caldut Nu?

                        Comment


                        • #27
                          Da, da, caldut e aerul care iese din combinatia AC + caldura.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            dar totusi la mine la maxim iese fff fierbinte se incalzesc si aeratoarele - cu AC pornit cind am 2 linii

                            Comment


                            • #29
                              ideea folosirii AC + caldura este de a dezaburii geamurile pe interior mai repede nu de a face cald in masina, nu ma intrebati ce fenomen se produce cind functioneaza ambele sisteme dar faptic geamurile se dezaburesc foarte repede.

                              Comment


                              • #30
                                Incalzire electrica

                                Cei cu dci aveti incalzire electrica in aeroterma, asa ca daca nu porniti caldura in interior nu porneste nici rezistenta electrica. Eu la temperaturi mici, sub zero, pornesc masina, dau la maxim pe dezaburire si in 3 min am parbrizul dezghetzat fara sa rad la el. Motorul sigur nu e cald asa repede si nici nu va inchipuiti ca baga o caldura de te arde, dar incalzeste usor aerul pt dezaburire. Deci, mai ales pt diesel cu incredere, dati dumul la ventilatie.
                                In rest, nu stiu exact dar am pimpresia ca indiferent daca dai tu drumul la ventilatie apa din motor tot circula prin radiatorul de incalzire. Deci in acest caz tot mai bine e sa pui ventilatia.
                                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google