incalzire habitaclu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ca musca-n lapte...

    Ma bag si eu cu citeva chestii.

    Am tot citit pe aici si pot sa trag citeva concluzii pe care le-am si probat pe pielea mea de cind au inceput vremurile "grele" cu umezeala, ger si zapezi.

    Pobat pe dcI:

    - dezaburirea parbrizului se rezolva in max 3 min. cu aeroterma pe luneta+piciore viteza 3
    - geamurile laterale fata se rezolva in proportie de 100% fara probleme in urmatoarele 3 min.
    - confortul termic in habitaclu e atins dupa 10 min de la pornire, dupa care urmeaza o sufocare garantata daca uiti aeroterma in pozitia initiala. Sfat: vit. 2 iar dupa ceva vreme scazuta temperatura din rotita aferenta tot in zona rosie, dar la o limita acceptabila.
    - NU acelasi lucru se intimpla si in spate pentru pasageri cu toate ca diesel-ul are tubulaturra dedicata pentru dinsii, chiar sub scaunele din fata. Cu siguranta rudele MCV-istilor vor semna petitia ;)
    - A nu se intelege ca nu se incalzesc bietii oameni, Dupa 10 - 15 km pot da si ei gecile jos.
    - De evitat recircularea aerului, care va produce o caldura inabusitoare la turatii mici ale aerotermei in detrimentul aburiirii geamurilor. Lasati totusi aerul sa vina de afara.
    - AC-ul ajuta bineinteles la dezaburire si prelungeste viata instalatiei, insa este util in reprize si numai dupa atingerea unei temp. minime suportabile in masina. Valabil pentru orice turism indiferent de marca.
    - cum au punctat si colegii mai intainte degivrarea lunetei cit si a oglinzilor functioneaza perfect si garantat.

    Drum intins !

    ========================
    alexdonc@yahoo.com

    Comment


    • #32
      Cei cu AC nu uitati ca daca porniti aeroterma pe aer cald implicit AC-ul functioneaza ca un invertor si va da caldura. Exact ca la AC-uri pt casa, poti sa dai si aer cald. Deci nu cred ca se face o "suma" de aer rece si cald cum se discuta mai sus. AC-ul pornit pe cald va scoate aer cald si cu motorul rece. Doar ca nu chiar instant, ganditica cum vara nu baga rece imediat ci doar dupa ceva vreme dar totusi e mai repede decat s-ar incalzii motorul. La dci mai intra in calcul si aeroterma incalzita electric. Si una peste alta pornite maresc solicitatrea motorului care se va incalzii si el mai repede, dar din pacate se simte la pompa...
      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

      Comment


      • #33
        circuitul de lichid pentru incalzirea habitaclului se umple la prima utilizare a incalzirii sau exista deja lichid in circuit chiar daca acesta nu a fost folosit niciodata? Pun aceasta intrebare deoarece am constatat o scadere a nivelului de lichid in borcan, fara a avea vreo scurgere (am verificat sub masina) si fara a creste temperatura lichidului peste 4 liniute (benzinar, 1.6 8v)nu am mai completat lichid (nu era la nivelul minim) si nici nu am constatat o alta scadere a nivelului. Fiind prima mea masina noua ma vad in situatia de a va ruga sa ma lamuriti si pe mine

        Comment


        • #34
          Seby...e normal sa scada...se aeriseste instalatia... http://www.loganclub.ro/forum/antige...hlight=nivelul
          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by ovimiha View Post
            Cei cu AC nu uitati ca daca porniti aeroterma pe aer cald implicit AC-ul functioneaza ca un invertor si va da caldura. Exact ca la AC-uri pt casa, poti sa dai si aer cald. Deci nu cred ca se face o "suma" de aer rece si cald cum se discuta mai sus. AC-ul pornit pe cald va scoate aer cald si cu motorul rece.
            Nu mai vorbi daca nu stii. AC-ul de pe Logan nu e climatronic sa faca cald. Numai rece face. Deci se combina caldura cu rece si devine un aer caldut.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Salut! ma bag si io in sama! Andrei poti porni inst de AC oricind vrei tu! Ea o sa functioneze numai cind vrea ea! Adica, racitorul de aer (Evaporator) are o supapa de control Termostat(Detentor) care in functie de temperatura freonului la iesire din racitor permite (sau) controleaza cantitatea de freon care intra in racitor Aceasta are rol de protectie a instalatiei adica protejeaza instalatia de inghet Deci, poti porni ACsi la -10 grade -nu o sa functioneze! De regula se porneste in jurul a4 grade.
              Linga evaporator este radiatorul de incalzire. Tot aerul trece prima data prin racitor apoi in functie de cererea de caldura merge pe incalzitor Daca racesti o masa de aer si o reincalzesti scoti umiditatea din el De aceea se dezaburesc geamurile mai repede ! Daca va intereseaza date precise despre AC va pot da dar sa fiti clari ,ma omoara scrisul asta la taste!
              Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

              Comment


              • #37
                Originally posted by andrei View Post
                Nu mai vorbi daca nu stii. AC-ul de pe Logan nu e climatronic sa faca cald. Numai rece face. Deci se combina caldura cu rece si devine un aer caldut.
                wow .. Climatronicul e un AC cu senzori . Masina are senzori in interior care verifica temperatura, astfel incat tu nu mai esti nevoit sa invarti la butonu ' de viteza pentru a da mai cald mai rece.

                MESERIASU': porneste compresoru' si sub 0 grade ... freonu' nu e apa sa inghete la 0 grade... la peste -10 grade nu'i mai da drumul ...

                Comment


                • #38
                  @MESERIASU':
                  Sistemul de gestionare al compresorului (calculatorul de injectie) interzice cuplarea compresorului in anumite situatii:
                  - la mai putin de x secunde de la pornirea motorului (unde x am impresia ca este 16)
                  - atunci cand pedala de acceleratie este apasata la maxim (pentru depasiri de ex.)
                  - cand turatia motorului coboara sub o anumita valoare (550 rpm) - se recupleaza cand va creste pana la o alta valoare (1800 rpm)
                  - daca temperatura apei a crescut peste 110 grade C
                  - daca turatia motorului depaseste 6000 rot/min
                  - daca presiunea in instalatie este sub o anumita valoare (2 atm) sau peste o anumita valoare (27 atm)
                  - daca temepratura exterioara e sub o anumita valoare (parca -2 grade C).
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by gabriel View Post
                    ideea folosirii AC + caldura este de a dezaburii geamurile pe interior mai repede nu de a face cald in masina, nu ma intrebati ce fenomen se produce cind functioneaza ambele sisteme dar faptic geamurile se dezaburesc foarte repede.
                    Cu sau fara A/C dezaburirea cea mai rapida a parbrizului eu o realizez in felul urmator:
                    1) ventilator la maxim
                    2) parasolarul deschis (adica sa nu fie pliat) la sofer si pasagerul din dreapta

                    in maxim 90 de secunde se dezabureste parbrizul.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google