Ca musca-n lapte...
Ma bag si eu cu citeva chestii.
Am tot citit pe aici si pot sa trag citeva concluzii pe care le-am si probat pe pielea mea de cind au inceput vremurile "grele" cu umezeala, ger si zapezi.
Pobat pe dcI:
- dezaburirea parbrizului se rezolva in max 3 min. cu aeroterma pe luneta+piciore viteza 3
- geamurile laterale fata se rezolva in proportie de 100% fara probleme in urmatoarele 3 min.
- confortul termic in habitaclu e atins dupa 10 min de la pornire, dupa care urmeaza o sufocare garantata daca uiti aeroterma in pozitia initiala. Sfat: vit. 2 iar dupa ceva vreme scazuta temperatura din rotita aferenta tot in zona rosie, dar la o limita acceptabila.
- NU acelasi lucru se intimpla si in spate pentru pasageri cu toate ca diesel-ul are tubulaturra dedicata pentru dinsii, chiar sub scaunele din fata. Cu siguranta rudele MCV-istilor vor semna petitia ;)
- A nu se intelege ca nu se incalzesc bietii oameni, Dupa 10 - 15 km pot da si ei gecile jos.
- De evitat recircularea aerului, care va produce o caldura inabusitoare la turatii mici ale aerotermei in detrimentul aburiirii geamurilor. Lasati totusi aerul sa vina de afara.
- AC-ul ajuta bineinteles la dezaburire si prelungeste viata instalatiei, insa este util in reprize si numai dupa atingerea unei temp. minime suportabile in masina. Valabil pentru orice turism indiferent de marca.
- cum au punctat si colegii mai intainte degivrarea lunetei cit si a oglinzilor functioneaza perfect si garantat.
Drum intins !
Ma bag si eu cu citeva chestii.
Am tot citit pe aici si pot sa trag citeva concluzii pe care le-am si probat pe pielea mea de cind au inceput vremurile "grele" cu umezeala, ger si zapezi.
Pobat pe dcI:
- dezaburirea parbrizului se rezolva in max 3 min. cu aeroterma pe luneta+piciore viteza 3
- geamurile laterale fata se rezolva in proportie de 100% fara probleme in urmatoarele 3 min.
- confortul termic in habitaclu e atins dupa 10 min de la pornire, dupa care urmeaza o sufocare garantata daca uiti aeroterma in pozitia initiala. Sfat: vit. 2 iar dupa ceva vreme scazuta temperatura din rotita aferenta tot in zona rosie, dar la o limita acceptabila.
- NU acelasi lucru se intimpla si in spate pentru pasageri cu toate ca diesel-ul are tubulaturra dedicata pentru dinsii, chiar sub scaunele din fata. Cu siguranta rudele MCV-istilor vor semna petitia ;)
- A nu se intelege ca nu se incalzesc bietii oameni, Dupa 10 - 15 km pot da si ei gecile jos.
- De evitat recircularea aerului, care va produce o caldura inabusitoare la turatii mici ale aerotermei in detrimentul aburiirii geamurilor. Lasati totusi aerul sa vina de afara.
- AC-ul ajuta bineinteles la dezaburire si prelungeste viata instalatiei, insa este util in reprize si numai dupa atingerea unei temp. minime suportabile in masina. Valabil pentru orice turism indiferent de marca.
- cum au punctat si colegii mai intainte degivrarea lunetei cit si a oglinzilor functioneaza perfect si garantat.
Drum intins !
Comment