Inlocuire Lichid De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • As vrea sa schimb si eu lichidul de frana(la service), masina este cu ABS (fabricatie 2010), sistem de franare Bosch.
    As vrea sa pun la recomandarea voastra Lichid de frana ATE 03.9901-6402.2 SL.6 DOT4 1L. E ok? Niste recomandari pentru a fi facut ca la carte schimbul? O sa am de colindat vreo cateva mii de km prin niste coclauri muntoase si am zis sa fie ok frana.

    Comment


    • Eu din asta am pus la ambele masini. N-am observat o imbunatatire a franei. Defapt nu de asta l-am inlocuit; avea deja mai bine de 4ani
      Attached Files
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Eu am pus Textar, am schimbat dupa metoda expusa de colegi. Am trecut cam 900ml prin instalatie ca sa fiu sigur ca nu a ramas din cel vechi. Desi cel vechi era de multi ani expirat frana e la fel, pedala parca e mai elastica sa zic asa, inainte se intarea putin la franari repetate.

        Acu' am o alta problema: capacelele din cauciuc de la aerisitoare erau cam scoapte, 2 din ele au crapat desi am incercat sa le scot usor cu spray wd40. Am fost la magazin si mi-au zis ca nu gasesc separat, ca tre' sa cumpar tot kitul de reparatii frane. Ati gasit separat acele 4 capacele?

        Comment


        • Dopurile originale a reusit un mecanic din reprezentanta sa le faca praf!
          Pe toate odata, scotandu-le cu...surubelnita.
          La final de lucrare, in loc sa depresurizeze butelia si apoi sa desfaca busonul, mi-a desfiletat direct acel buson.
          Rezultatul? Mi-a improscat cu lichid de frana compartimentul motor.
          Imi venea sa ii dau peste degete surubelnita...

          Pentru dopuri am avut o solutie f simpla, ieftina si durabila.
          Identificat furtun cu diametru adecvat (Dedeman), incalzit bine un capat si presat cu patentul, Bine!
          Rezista execelent!

          Intre timp, mi-am schimbat garnituri etrier, aveau in seturi si acele dopuri.
          Nu le-am pus, au ramas acele capete de furtun. Sunt fixe, nu intra deloc praf si alte corpuri straine.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • Cam transparent ATE SL6, dificil sa vad nivelul.

            Comment


            • Asa trebuie sa arate un lichid bun. Folosesti lanterna de la telefon pentru verificare nivel.




              PS: Ce probleme au unii
              PPS: Exista lichid ATE TYP200, e portocaliu, are aceleasi caracteristici ca si vechiul RacingBlue, e mai scum decat un lichid normal si un pic mai vascos - intarzie reactiile ABS-ului.
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • OK, mersi de lamurire. Nu e o problema, doar ca eram obisnuit cu "negureala" din bidon la o aruncare de ochi rapida. In rest, sa fie pace si armonie peste tot.

                Comment


                • Originally posted by 77sky View Post
                  Dopurile originale a reusit un mecanic din reprezentanta sa le faca praf!
                  Pe toate odata, scotandu-le cu...surubelnita.
                  La final de lucrare, in loc sa depresurizeze butelia si apoi sa desfaca busonul, mi-a desfiletat direct acel buson.
                  Rezultatul? Mi-a improscat cu lichid de frana compartimentul motor.
                  Imi venea sa ii dau peste degete surubelnita...

                  Pentru dopuri am avut o solutie f simpla, ieftina si durabila.
                  Identificat furtun cu diametru adecvat (Dedeman), incalzit bine un capat si presat cu patentul, Bine!
                  Rezista execelent!

                  Intre timp, mi-am schimbat garnituri etrier, aveau in seturi si acele dopuri.
                  Nu le-am pus, au ramas acele capete de furtun. Sunt fixe, nu intra deloc praf si alte corpuri straine.
                  Multumesc pentru sfat! Eu ma gandeam in imaginatia mea sa cumpar 4 pipete din farmacie cu acele cauciucuri ca niste dopuri, le mai tai putin si daca nu stau sa le fixez cu prinzatori de alea de prins capacele la roti. Dar cred ca varianta ta e mai ieftina, mai simpla si mai durabila.

                  Comment


                  • Am citit dezbaterile si opiniile privitoare la metodele de inlocuire a lichidului de frana, metoda gravitationala, si folosirea unei pompe speciale de eliminare lichidului de frana, am inteles ca pt eliminarea mai sigura a aerului de pe conductele ciruitului de franare, este mai indicata utilizarea pompei dedicate acestei operatiuni

                    Intrebarea este, Care service autorizat Dacia din Bucuresti utilizeaza aceasta pompa speciala pt eliminarea lichidului de frana, intrucat am inteles ca majoritatea service-urilor schimba lichidul de frana prin metoda gravitationala ?

                    multumesc

                    Comment


                    • Ai schimbat pana la urma lichidul de frana? Ce varianta ai folosit? Urmeaza sa-l schim si eu
                      .

                      Ce tip de Lichid de Frana este mai bun, ATE 03.9901-6402.2 SL.6 DOT4 sau ATE 03.9901-6202.2 Typ 200 DOT4.Masina are ESP ABS Bosch.
                      Last edited by bogdangelu; 30 April 2018, 13:39. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google