Originally posted by IancuMIC
View Post
Inlocuire Lichid De Frana
Collapse
X
-
Originally posted by Octavian View PostDaca zice sa bagi DOT4 bagi DOT4 , proprietatile de densitate si vascozitate sunt similare, indiferent de producator, cu mici diferente...n-ai ce sa studiezi la vascozitate, aia o faci la ulei cand compari un 0W40 cu 5W50.
.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am achizitionat si eu un lichid de frana dot 4 insa nu stiu daca respecta normele puse de cei de la dacia atasez si o poza cu elLast edited by adytza_dragon; 15 October 2012, 11:34.Niciodata sa nu te certi cu un idiot deoarece te aduce la nivelul lui si te bate cu experienta!!!!
Comment
-
Originally posted by Shakar View PostNu te supara dar gresesti total, problema e ca altii pot sa ia de bun postul tau si apoi se plang ca le franeaza prost masina.
In primul rand si la lichidele de frana sunt mai multe norme, nu doar DOT. In al doilea rand, diferentele intre DOT 3 / 4 / 5 nu se rezuma la vascozitate.
Nu este vorba de lichide speciale pentru ABS sau non ABS dar sunt lichide care sunt bune sau nu pentru o anumita masina. La Logan ABS lichidul nu trebuie sa aiba vascozitate peste 700-750 mm2/s. Altii au bagat cu 1400-1500 si le merge ABS-ul in reluare, in situatiile alea masina franeaza ca o cizma (face ca o broasca pe sosea).
Ca sa te convingi ca la acelasi DOT 4 pot exista diferente uriase de vascozitate, uite un exemplu, chiar de la acelasi producator.
700 vs 1400
PS - comparatia intre DOT 4 (o norma) si vascozitate la ulei este aiurea, o comparatie corecta ar fi fost tot cu o norma, gen API SN, pot exista uleiuri 0W20 dar si 5W50 cu API SN deci diferente mari de vascozitate, exact ca la lichidele de frana. Uleiul la masina trebuie sa respecte anumite norme dar sa se incadreze si la vascozitate, chiar daca are normele alea poate fi mult prea vascos pentru a functiona optim utilajul.
,,Nu te supara dar gresesti total, problema e ca altii pot sa ia de bun postul tau si apoi se plang ca le franeaza prost masina."
ce spui tu makes sense cu eventuale daune pe valve ... dar in ct suntem cel putin 3 cu ate blue racing de 1400 ... nu am intampinat nici unu sacadari la abs, probleme de comportament sau lipsa frana in conditiile in care 2 din cele 3 masini au facut transfagarasanul la coborare blana de 10-15 ori in 5 zileLast edited by DeLuXe; 15 October 2012, 13:55.sigpicMy ride
Comment
-
Originally posted by jelly View PostEu ma voi duce la cei din videoclip sa schimb lichidul de frana.
http://www.youtube.com/watch?v=ZjOfOyecU2w
Recomand aceasta operatiune cu un astfel de aparat, este cam invechita "metoda pedalei".
Costuri totale cca 94 lei (26.8 manopera si 73 lei lichidul de frana, s-a ajuns la al doilea bidon de 500 mL, ce mi s-a pus in portbagaj, prea putin consumat din el...)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
cineva spunea pe un alt forum ca au un fel de aspirator la serviceuri de trag lichidul de frana ca de trebuie eco.cred ca ar fi mai sigur asa
sincer nu cred ca un nou lichid are importanta in pozitai pedalei de frana.parerea mea ca este important a se schimba pentru o mai buna mentenanta a pompei
Comment
-
Da, in service (cel putin de reprezentanta) ti-l schimba 100%, nu raman resturi de la cel vechi asa cum facem noi acasa sau pe la particulari.
Operatiunea costa 80 lei (tva inclus) cu tot cu lichid de frana, deci nu stiu in ce masura merita sa investim bani prea multi si munca in particular.
Am lichidul de frana de cand e masina, consider ca e foarte bun atata timp cat inca franeaza bine si nu am probleme (5 ani).
Comment
-
Originally posted by jelly View PostS-a simtit vre-o schimbare dupa operatiunea asta?
Dupa? Prea mici schimbari, mai mult Placebo.
Dar, repet, am facut-o pentru ca o recomanda producatorul, asadar, pentru linistea meaLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by biancamarius5 View Postcineva spunea pe un alt forum ca au un fel de aspirator la serviceuri de trag lichidul de frana ca de trebuie eco.cred ca ar fi mai sigur asa
sincer nu cred ca un nou lichid are importanta in pozitai pedalei de frana.parerea mea ca este important a se schimba pentru o mai buna mentenanta a pompeiIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
Comment