Inlocuire Lichid De Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam 5,5-6mm, daca nu gresesc.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • Multumesc frumos.

      Comment


      • Cand am schimbat Luni anvelopele la Dacoserv am intrebat si despre cum se inlocuieste lichidul de frana.
        Raspunsul a fost prin METODA GRAVITATIONALA. Fara pedala sau motor pornit.Totul la rece.
        Iti suie masina pe elevator apoi la fiecare stiut de aerisire cupleaza un furtunas transparent si apoi pe masura ce se scurge lichidul vechi in bidosase se introduce noul lichid.
        Acum ma intreb...dau drumul la toate aerisirile odata sau pe rand?

        Care stie mai exact?

        Comment


        • mie la Dacoserv mi le au desfacut pe rand

          Comment


          • Oricum, metoda e empirica, ca daca tot completezi cu lichid pe masura ce curge pe la aerisitoare, trebuie sa te si opresti in a scoate lichid. Cand? Cand nu mai ai lichid nou de turnat, daca ai face aerisirea simultan la cele 4 roti.
            Facand pe rand extragerea de lichid, pe la fiecare aerisitor, trebuie sa fii atent sa extragi o cantitate relativ egala de la fiecare roata. Cam greu.
            Ramane si lichid vechi in instalatie, intr-o proportie mica.
            Last edited by mr.K; 25 October 2012, 15:49.

            Comment


            • Iti cumperi ATe blue racing si ai rezolvat problema..nu mai este empiric..

              Comment


              • ATE Blue racing e lichidul, eu ma refeream la metoda.

                Am vazut la service Renault un aparat asemanator astuia, cu care se schimba lichidul de frana.

                Aparatul pneumatic de inlocuire lichid de frana are 3 camere, 2 pentru aer comprimat si 1 pentru lichid. Capacitate - 5 litri aer (11 bar) si 5 litri lichid..
                Last edited by mr.K; 25 October 2012, 16:02. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • dupa 600 ml te opresti. cam atat are instalatia cu pistonasele comprimate maxim.
                  defapt are sub 600 dar dupa ce au curs 600 ml esti sigur ca nu mai exista lichid vechi pe instalatie

                  sau se poate folosi un lichid de alta culoare. ATE Racing Blue sau TYP 200

                  Comment


                  • exact, alta culoare

                    Comment


                    • La alta culoare nu m-am gandit.
                      Dar varianta pica atunci cand omul e pornit sa puna acelasi lichid, ca marca si tip.

                      Comment


                      • eu o sa ma risc in primavara si o sa incerc ATE Racing Blue. cu RBF 660 am avut probleme la ABS. om vedea

                        Comment


                        • Originally posted by alessandro View Post
                          dupa 600 ml te opresti. cam atat are instalatia cu pistonasele comprimate maxim.
                          Mai exact,,sa zicem ca dai drumul la lichid la roata spate dreapta, ca aia este cu traseul cel mai lung. Lasi sa se scurga in bidonul de colectare de pe conducta respectiva cam 400 de ml si apoi te uiti la nivelul din borcanul de la motor sa nu se goleasca de tot. Te opresti..Pe urma completezi cu noul lichid (de alta culoare sa zicem) si apoi treci la aceiasi roata sa dai drumul la lichid mai departe pana cand vezi ca iese cel nou. Apoi treci la roata spate stanga si dai drumul la lichidul vechi pana ce vezi ca vine cel nou. Apoi la rotile fata. Daca mai scoti la final inca vreo 200 de ml de lichid vechi din conducte,,aia e.

                          Comment


                          • Originally posted by Ivan Marian View Post
                            Acum ma intreb...dau drumul la toate aerisirile odata sau pe rand?

                            Care stie mai exact?
                            Am mai spus; la toate odata; intre timp mecanicul ajuta alt coleg la o lucrare.
                            Nu am pretentia ca stiu cum e mai bine; spun ce am vazut.
                            Desi metoda e contestata de unii, vad ca e tot mai des utilizata in service.
                            Cursa moarta la pedala, aproape ca nu exista; franele sunt beton: inainte de schimb tinea ceva mai jos si era mai moale(am si postat la vremea respectiva).
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Da,,merge si la toate odata ,,dar daca faci operatiunea singur,,mai bine le iei pe rand.
                              Si metoda nu are de ce sa nu mearga si sa fie constesta, pt ca practic nici o bula de aer nu intra in instalatie daca esti atent sa completezi tot timpul nivelul.

                              La pedala ai nevoie de 2 insi. Unul sa pedaleze si altul sa stea pe sub masina sa desfaca si sa stranga la loc stiutul ala. Daca cel din masina elibereaza pedala mai devreme decat cel de sub masina ce strange acel stiut ,,,intra imediat aer pe conducta si o iei de la capat.

                              Deci, mie unul metoda asta gravitationala mi se pare mai eficienta decat pedalarea.

                              Comment


                              • Pai cum sa scoti lichidul pe rand de la fiecare aerisitor; cat? cate 233ml de la fiecare? trebuie golita toata instalatia. Cand nu mai curge se introduce lichidul nou; in momentul in care incepe sa curga pe la aerisitor acesta se strange; e logic faptul ca a antrenat cu el spre iesire si aerul. Asta cred ca e logica.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google